Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så er Niels Abildtrup igen på tynd is. FCN ligger i det nordlige Sjælland, men Lyngby NEJ.
    "og den 1. december går turen tilbage til det nordlige Sjælland, da OB møder Lyngby Boldklub"

    I øvrigt godt med de tre træningskampe før pausen.
    Last edited by Tåhyler; 10-11-2022, 17:04.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Så er Niels Abildtrup igen på tynd is. FCM ligger i det nordlige Sjælland, men Lyngby NEJ.
      "og den 1. december går turen tilbage til det nordlige Sjælland, da OB møder Lyngby Boldklub"

      I øvrigt godt med de tre træningskampe før pausen.
      Mener du ikke FCN ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        3 træningskampe på programmet efter søndag

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aarets...raeningskampe/

        Men hvordan kan man dog gennemføre en træningskamp på bane 4 som ikke er fuld størrelse??
        Rigtig fornuftigt med lidt gratis kampe at indøve forskellige ting i. Selvom vi har forbedret os meget, så fornemmer man ret tydeligt der særligt offensivt kan arbejdes med noget relationelt.
        ... Meeen selv for professionelle fodboldspillere må det kræve lidt for alvor at svinge sig op til tre træningskampe frem imod en vinterpause. Jeg håber dog man gør sig umage med at prøve nogen ting af. Eksempelvis er vi jo nødt til at forsøge en anden angrebskonstellation end med Kadrii, fenger eller Jebali på toppen, da de næppe er til rådighed. Selvom en angriber nok står meget højt på ønskesedlen i vinterens vindue, så vil det øge fleksibiliteten at få øvet mønstre ind, så eksempelvis Sabbi eller Charlie kan bruge deres hurtighed på toppen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Rigtig fornuftigt med lidt gratis kampe at indøve forskellige ting i. Selvom vi har forbedret os meget, så fornemmer man ret tydeligt der særligt offensivt kan arbejdes med noget relationelt.
          ... Meeen selv for professionelle fodboldspillere må det kræve lidt for alvor at svinge sig op til tre træningskampe frem imod en vinterpause. Jeg håber dog man gør sig umage med at prøve nogen ting af. Eksempelvis er vi jo nødt til at forsøge en anden angrebskonstellation end med Kadrii, fenger eller Jebali på toppen, da de næppe er til rådighed. Selvom en angriber nok står meget højt på ønskesedlen i vinterens vindue, så vil det øge fleksibiliteten at få øvet mønstre ind, så eksempelvis Sabbi eller Charlie kan bruge deres hurtighed på toppen.
          Jeg ser hellere hurtighed på kanterne og skarphed på toppen !

          En 9'er for mig skal ikke løbe, men stå de rigtige steder i feltet, tage slagsmålene og være pænt træfsikker. Derfor har jeg mange gange sagt, at vi mangler et stor skur oppe foran (og nej, ikke Okosun), men en fuldblodsnier. Det er hverken Jebali, MF eller BK, så der mener jeg der hurtigst muligt skal handles... ikke de der lappeløsninger, igen igen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Mener du ikke FCN ?
            Selvfølgelig - tasterne sidder tæt ved hinanden. Har rettet det. Tak
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              FCM ude af pokalen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                FCM ude af pokalen
                Et plaster på mit stadigt blødende pokalsår

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                  Et plaster på mit stadigt blødende pokalsår
                  Jeg krydser ALT hvad jeg har for at de ikke kommer i Top 6. Kunne være sjovt at se hvad de så gør

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg krydser ALT hvad jeg har for at de ikke kommer i Top 6. Kunne være sjovt at se hvad de så gør

                    så fedt de er ude.
                    Ønsker også de misser top 6. Så falder deres vamle “fans” hurtigt fra.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg krydser ALT hvad jeg har for at de ikke kommer i Top 6. Kunne være sjovt at se hvad de så gør
                      Ville være cool

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                        så fedt de er ude.
                        Ønsker også de misser top 6. Så falder deres vamle “fans” hurtigt fra.
                        Yep. En sæson eller 2 i træk hvor de ikke kom i europa ville være et drømme scenarie. De er jo decideret ringe lige nu. Lukker du Dreyer ned er de jo helt væk fra vinduet. Lækkert lækkert lækkert

                        Comment


                          Martin Hansen mener Ivan er lidt “kuk kuk” til tider. Ligesom ham selv

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...han-er-kuk-kuk

                          Comment


                            Godt med lidt kaos i Aalborg

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ar-erik-hamren

                            Ved godt det nok er en løgn. Men kan Makaric ikke have 2 søstre?

                            Comment


                              Så er det bare at komme igang OB

                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...v-for-klubber/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Martin Hansen mener Ivan er lidt “kuk kuk” til tider. Ligesom ham selv

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...han-er-kuk-kuk
                                Martin er en klasse fyr. Og det makkerskab ed Ivan the beast og Bjørn kunne vel ikke fungerer bedre. Det er vildskab og kvalitet på et niveau vi havde ikke i mange år i vores defensive En glæde at se de rydde op på banen
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X