Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Horsens har bare ikke for vane at tabe på hjemmebane …
    Korrekt, de er næstbedst sammen med FCN, lige efter Viborg

    Comment


      Det fortsætter bare i Aab: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...abel-opfoersel
      Last edited by Striwetforlivet!; 08-11-2022, 13:42.

      Comment


        https://bold.dk/fodbold/klubber/ac-h...fter-storsejr/ Yakuba Minteh på rundens hold!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
          Afhængigt af, hvordan resultaterne arter sig i næste runde, kan vi ligge alt fra nummer 3 til nummer 10 hen over vinterpausen. Selv om rækken således er utrolig tæt vil jeg mene, at resultatet i den sidste kamp ude mod Horsens vil være ret definerende for, hvordan efteråret samlet set bliver bedømt.
          I hvert fald udadtil. Ikke internt i klubben, er jeg ret overbevist om.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
            Det forstår jeg så ikke helt, det var ikke hans bedste indsats. Tegningen er god, men der var for meget ivrighed og opportunisme som måske var foranlediget forfremmelse og al den hype der har været om vores unge ven i den seneste uge

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment



              Hold da op, det lyder vanvittigt, den der rest af håb man havde på Aabs vegne den er jo bare pist væk.

              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...rummet/9505379

              "Tonen i truslerne kunne Younes Bakiz imidlertid ikke ryste af sig, og han valgte derfor efter kampens afslutning at gå til cheftræner Erik Hamrén og fortalte om episoden.

              Ekstra Bladet forstår, at Younes Bakiz var så skræmt, at han ikke turde tage hjem for at overnatte efter kampen."

              Comment


                OB står til en kompensation på minimum 3 mill. grundet VM.

                Det luner jo godt i klubkassen - omend jeg er stærkt kritisk over for den måde, moderne fodbold drives på og alle disse uhyrlige summer, der flyder rundt for det ene og det andet.

                https://www.bt.dk/fodbold/stoerste-n...-kassen-paa-vm

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  OB står til en kompensation på minimum 3 mill. grundet VM.

                  Det luner jo godt i klubkassen - omend jeg er stærkt kritisk over for den måde, moderne fodbold drives på og alle disse uhyrlige summer, der flyder rundt for det ene og det andet.

                  https://www.bt.dk/fodbold/stoerste-n...-kassen-paa-vm
                  Jeg mener altså at have læst et sted at man også får for 1-2 dage før og 1-2 dage efter. Så tror vi er nærmere 3,5-4 mill

                  Comment


                    3 træningskampe på programmet efter søndag

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aarets...raeningskampe/

                    Men hvordan kan man dog gennemføre en træningskamp på bane 4 som ikke er fuld størrelse??

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      3 træningskampe på programmet efter søndag

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aarets...raeningskampe/

                      Men hvordan kan man dog gennemføre en træningskamp på bane 4 som ikke er fuld størrelse??
                      Som du selv før har skrevet - "for at træne spillet i små rum"

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Som du selv før har skrevet - "for at træne spillet i små rum"

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg mener altså at have læst et sted at man også får for 1-2 dage før og 1-2 dage efter. Så tror vi er nærmere 3,5-4 mill
                          Får vi for hele slutrunden eller indtil holdene ryger ud/Danmark vinder

                          Hvis IJ også bliver udtaget står vi til 222.000,- om dagen og slutrunden er 29 dage, altså 6.438.000,-

                          Hmmm... hvis det kun er dage landsholdene er "aktive" er det lidt uheldigt, at alle vores spillere er i samme gruppe
                          Last edited by Online; 09-11-2022, 11:36.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Får vi for hele slutrunden eller indtil holdene ryger ud/Danmark vinder

                            Hvis IJ også bliver udtaget står vi til 222.000,- om dagen og slutrunden er 29 dage, altså 6.438.000,-

                            Hmmm... hvis det kun er dage landsholdene er "aktive" er det lidt uheldigt, at alle vores spillere er i samme gruppe
                            Som jeg husker det får vi fra dagen før man møder ind i lejren til 1-2 dage efter at man er slået ud.
                            Så det burde altså være væsentlig mere end Tipsbladet skriver.
                            Alene OC burde bringe os et flot beløb med tanke på at Danmark bør gå videre. Hvis vi ikke gør det er det jo bare Tunesien eller Australien der gør og derved giver os ca 1/2 mill ekstra for bare at gå videre fra gruppespillet
                            Jeg tror faktisk nu at det nemt kan overstige 4,5-5 mill med lidt sportslig succes når man regner efter. Dejlige penge at få i kassen hvis de bliver brugt fornuftigt til sportslig opgradering af holdet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Som jeg husker det får vi fra dagen før man møder ind i lejren til 1-2 dage efter at man er slået ud.
                              Så det burde altså være væsentlig mere end Tipsbladet skriver.
                              Alene OC burde bringe os et flot beløb med tanke på at Danmark bør gå videre. Hvis vi ikke gør det er det jo bare Tunesien eller Australien der gør og derved giver os ca 1/2 mill ekstra for bare at gå videre fra gruppespillet
                              Jeg tror faktisk nu at det nemt kan overstige 4,5-5 mill med lidt sportslig succes når man regner efter. Dejlige penge at få i kassen hvis de bliver brugt fornuftigt til sportslig opgradering af holdet
                              Det paradoksale er vel, at JK mere end tjener sin egen løn hjem uden at spille for os eller Australien

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Får vi for hele slutrunden eller indtil holdene ryger ud/Danmark vinder

                                Hvis IJ også bliver udtaget står vi til 222.000,- om dagen og slutrunden er 29 dage, altså 6.438.000,-

                                Hmmm... hvis det kun er dage landsholdene er "aktive" er det lidt uheldigt, at alle vores spillere er i samme gruppe
                                Både og... Vi er jo samtidig sikre på at mindst en af dem (og nok KUN en af dem, medmindre Frankrig går helt i spåner) forlænger deres deltagelse.

                                Comment

                                Working...
                                X