Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Henrik Hansen fyret i SjE. Ærgerligt, sympatisk fyr som jeg troede ville gøre det godt der. Uden at have set dem spille virker det måske også lidt overilet med tanke på, at de ligger tre point fra oprykning pt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      Henrik Hansen fyret i SjE. Ærgerligt, sympatisk fyr som jeg troede ville gøre det godt der. Uden at have set dem spille virker det måske også lidt overilet med tanke på, at de ligger tre point fra oprykning pt.
      Ikke meget tålmodighed dernede når de stadig er med i kapløbet om oprykning

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Henrik Hansen fyret i SjE. Ærgerligt, sympatisk fyr som jeg troede ville gøre det godt der. Uden at have set dem spille virker det måske også lidt overilet med tanke på, at de ligger tre point fra oprykning pt.
        De har ikke spillet særlig godt de sidste kampe. Og nederlaget igår var vel det der gjorde det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          I know. Bare svært at se dem rykke ned. For dem der rammer nedrykningsspillet er kun 50% af sæsonen gået. Så masser af kampe og et transfervindue der kan rykke meget rundt
          Som sagt. AaB er skandale. De er så lette at ryste. SIF har spillet deres dårligste kamp i 1 1/2 år og det kan de ikke udnytte.

          Comment


            Sygt at der bare er 3 points forskel mellem nr. 3 og nr. 10.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
              Sygt at der bare er 3 points forskel mellem nr. 3 og nr. 10.
              ...samt vi og Randers ligger i Top6 med en negativ målscore

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                ...samt vi og Randers ligger i Top6 med en negativ målscore
                samt at RFC blev nævnt som mesterskabskandidat for få uger siden

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Joel King er udtaget til VM.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Joel King er udtaget til VM.
                    Kachiiing…

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Joel King er udtaget til VM.
                      Stærkt.
                      Kæmpe tillykke til ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                        Sygt at der bare er 3 points forskel mellem nr. 3 og nr. 10.
                        OB har pt 9 point op til guldet og 9 point ned til nedrykning. Hvis vi kommer i top 6 kan alt ske, problemet er så at hvis vi kommer i bund 6 så kan alt også ske. Det er jo kun Lyngby der for alvor er sat af.

                        Comment


                          Det er en fed sæson. Det er helt åbent.

                          Comment


                            Afhængigt af, hvordan resultaterne arter sig i næste runde, kan vi ligge alt fra nummer 3 til nummer 10 hen over vinterpausen. Selv om rækken således er utrolig tæt vil jeg mene, at resultatet i den sidste kamp ude mod Horsens vil være ret definerende for, hvordan efteråret samlet set bliver bedømt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              OB har pt 9 point op til guldet og 9 point ned til nedrykning. Hvis vi kommer i top 6 kan alt ske, problemet er så at hvis vi kommer i bund 6 så kan alt også ske. Det er jo kun Lyngby der for alvor er sat af.
                              Vi bliver nok hverken mestrer eller rykker ned i år, men alt derimellem kan sagtens ske.
                              Selvom man i årets superliga nærmest ikke kan snakke om godt eller dårligt program, så synes jeg alligevel Horsens-kampen er meget vigtig at få tre point i. Efter vinterpausen har vi både fcn og fck ude. Det bliver svært. AGF har vi også ude og dem forudser jeg forstærker sig yderligere.
                              Hjemme har vi så Randers og Aab. Aab bliver nødt til at grave lidt penge frem og skyde i holdet, da de hænger håbløst efter og Randers har tre måneder til at genfinde sig selv.
                              Vi lægger lunt til med en sejr I Horsens, men halter omvendt efter top 6 med et svært program efter vinterpausen, hvis vi taber. Horsens skal vi også slå, hvis der skal være snak om top 6, uanset om de har hevet et par flotte sejr i hus på hjemmebane.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Vi bliver nok hverken mestrer eller rykker ned i år, men alt derimellem kan sagtens ske.
                                Selvom man i årets superliga nærmest ikke kan snakke om godt eller dårligt program, så synes jeg alligevel Horsens-kampen er meget vigtig at få tre point i. Efter vinterpausen har vi både fcn og fck ude. Det bliver svært. AGF har vi også ude og dem forudser jeg forstærker sig yderligere.
                                Hjemme har vi så Randers og Aab. Aab bliver nødt til at grave lidt penge frem og skyde i holdet, da de hænger håbløst efter og Randers har tre måneder til at genfinde sig selv.
                                Vi lægger lunt til med en sejr I Horsens, men halter omvendt efter top 6 med et svært program efter vinterpausen, hvis vi taber. Horsens skal vi også slå, hvis der skal være snak om top 6, uanset om de har hevet et par flotte sejr i hus på hjemmebane.
                                Horsens har bare ikke for vane at tabe på hjemmebane …
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X