Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi har haft en snak med Jeppe Tverskov om, hvordan det er at være OB-spiller lige i øjeblikket.

    Tverskov: Sjovere end for et par måneder siden - OBstruktion

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Vi har haft en snak med Jeppe Tverskov om, hvordan det er at være OB-spiller lige i øjeblikket.

      Tverskov: Sjovere end for et par måneder siden - OBstruktion
      Så forlæng Jeppe..

      Comment


        Jeg skulle lige grave en gammel tråd frem og i den forbindelse stødte jeg lige på JJT tråden.
        Det er bestemt ikke for at råbe "HVAD SAGDE JEG" om Bjørn og hans syn på klubben - men der er da nok ikke mange der nu er uenige i at vi havde brug for noget andet end JJT?
        Jeg synes han var en god spiller og virkede til at være et dejligt menneske, men jeg ville da alle dage hellere have vores nuværende konstellation.

        Hvor er det rart at man (jeg) endelig føler, at vi har fået en (mere end) kompetent mand i spidsen for hele fodbold-delen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
          Jeg skulle lige grave en gammel tråd frem og i den forbindelse stødte jeg lige på JJT tråden.
          Det er bestemt ikke for at råbe "HVAD SAGDE JEG" om Bjørn og hans syn på klubben - men der er da nok ikke mange der nu er uenige i at vi havde brug for noget andet end JJT?
          Jeg synes han var en god spiller og virkede til at være et dejligt menneske, men jeg ville da alle dage hellere have vores nuværende konstellation.

          Hvor er det rart at man (jeg) endelig føler, at vi har fået en (mere end) kompetent mand i spidsen for hele fodbold-delen.
          Jamen, enig. Det var tid til noget nyt for begge parter. Jeg vil dog fastholde, at JJ grundlæggende var en undervurderet spiller i OB. 4-2-3-1-systemet er ikke det bedste match for JJ. I en regulær 4-3-3 med to andre på midten tror jeg, at han ville excellere.


          Hvordan gør han det i øvrigt i det franske?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Jamen, enig. Det var tid til noget nyt for begge parter. Jeg vil dog fastholde, at JJ grundlæggende var en undervurderet spiller i OB. 4-2-3-1-systemet er ikke det bedste match for JJ. I en regulær 4-3-3 med to andre på midten tror jeg, at han ville excellere.


            Hvordan gør han det i øvrigt i det franske?
            Været med i otte kampe, hvor han i de sidste fire har fået fuld tid efter han slet ikke var med i truppen i fem kampe.

            Har scoret to mål og lavet en assist.

            Han startede som defensiv midtbane, som ikke gik så godt, røg ud af truppen, men er som sagt tilbage på fuld tid efter han er rykket mere frem.
            Last edited by Online; 04-11-2022, 10:45.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Været med i otte kampe, hvor han i de sidste fire har fået fuld tid efter han slet ikke var med i truppen i fem kampe.

              Har scoret to mål og lavet en assist.

              Han startede som defensiv midtbane, som ikke gik så godt, røg ud af truppen, men er som sagt tilbage på fuld tid efter han er rykket mere frem.
              Fedt - han var vidst ude med en skade.

              Comment


                King håber på en VM billet

                https://bold.dk/fodbold/stillinger/f...d-af-bukserne/

                Skal man ikke snart til at have udtaget de hold?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  King håber på en VM billet

                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/f...d-af-bukserne/

                  Skal man ikke snart til at have udtaget de hold?
                  Hvis han er købt fordi man vil sælge en landsholdsspiller så må vi håbe at han brænder turneringen af..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Sidder og ser Horsens-Randers
                    Horsens fans har kopieret "kom alle mand" 1 til 1.
                    Så en kærlig opfordring til at møde op i Horsens og synge dem ud af banen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                      Sidder og ser Horsens-Randers
                      Horsens fans har kopieret "kom alle mand" 1 til 1.
                      Så en kærlig opfordring til at møde op i Horsens og synge dem ud af banen.
                      Enig, men de spiller en fin gang fodbold.

                      Comment


                        En uafgjort her ville være rigtig rigtig fint

                        Comment


                          Og så må Aron,Malthe og Magnus gerne få gult her i 2. Halvleg så de ikke kan være med mod os

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Hvis han er købt fordi man vil sælge en landsholdsspiller så må vi håbe at han brænder turneringen af..
                            Det er helt sikkert ikke grunden til, at han er købt. Australien var ikke engang favorit til at.komme til VM, da vi hentede ham og han var allerhøjest i periferien af holdet, som han jo også er nu. Hvis han kommer til VM på et yderligt mandat får vi jo noget FIFA-kompensation, men tvivler godt nok på, at han får meget spilletid, hvis overhovedet noget

                            Comment


                              Hvem er det herinde der bliver ved med at holde fast i, at Horsens rykker ned. Jeg gentager: det gør de ikke!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Det er helt sikkert ikke grunden til, at han er købt. Australien var ikke engang favorit til at.komme til VM, da vi hentede ham og han var allerhøjest i periferien af holdet, som han jo også er nu. Hvis han kommer til VM på et yderligt mandat får vi jo noget FIFA-kompensation, men tvivler godt nok på, at han får meget spilletid, hvis overhovedet noget
                                Tror det var fordi MH med sit skoleengelsk og netværk med caféejeren, troede at han gjorde en kongehandel

                                Comment

                                Working...
                                X