Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    "kun" !!!!!!
    Ja det kan blive svært nok, men jeg tror på det endnu.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Det var en joke! Fordi den sætning jeg markerede så åbenlyst kunne bruges på os også. Jeeees.

      Fcm primadonnaer interesserer mig ikke.
      Ord på skrift kan være svære at tolke uden smileys eller andre markører. Så dem skal du lige tilføjet repertoiret. Så “jeeees” dig selv.

      Comment


        Ouchh

        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rt-nogensinde/

        Comment


          I moderne fodbold er det enormt faretruende at være det hold, der løber mindst.

          Der mangler både vilje og fysisk formåen. Begge dele er bekymrende.

          Og så er det et faktum, der ikke lader sig bortforklare. Heller ikke af skader. Det er endda skrevet ind i den aldeles pinlige ‘strategi’, at vi skal være et fysisk og dynamisk hold.

          OB er som en klub i evig valgkamp. En masse substansløst vrøvl.
          Last edited by Jungledyret; 21-08-2022, 08:01.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            I moderne fodbold er det enormt faretruende at være det hold, der løber mindst.

            Der mangler både vilje og fysisk formåen. Begge dele er bekymrende.

            Og så er det et faktum, der ikke lader sig bortforklare. Heller ikke af skader. Det er endda skrevet ind i den aldeles pinlige ‘strategi’, at vi skal være et fysisk og dynamisk hold.

            OB er som en klub i evig valgkamp. En masse substansløst vrøvl.
            Når AaB så ligger nr 2 på den liste, er det så et udtryk for at de deltager i langdistanceløb for folk uden stedsans?

            Comment


              Noget må gøres. Selv hvis vi imod min forventning skulle få fedtet en sejr hjem mod Horsens, så er det her så himmelråbende pinligt og stikker så dybt, at der simpelthen skal ske drastiske ændringer i måden vores superligahold bliver ledet på.

              Comment


                Desværre præcist som man har kunnet se: vores Expected goals er decideret forfærdeligt; der er ikke meget potentiale at komme efter. Der mangler tal for pasningssikkerhed, hvor vi dælme heller ikke kan være godt kørende. Det er virkelig lort over hele linjen.
                Vores eneste håb er vel, at fodbold kan være et mystisk spil, hvor en (heldig) sejr kan rykke ved ting. Det er bare en meget tynd knage at hænge sit håb på.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                  Desværre præcist som man har kunnet se: vores Expected goals er decideret forfærdeligt; der er ikke meget potentiale at komme efter. Der mangler tal for pasningssikkerhed, hvor vi dælme heller ikke kan være godt kørende. Det er virkelig lort over hele linjen.
                  Vores eneste håb er vel, at fodbold kan være et mystisk spil, hvor en (heldig) sejr kan rykke ved ting. Det er bare en meget tynd knage at hænge sit håb på.
                  Grundlæggende enig. Men statistik kan vise meget. Og i fodbold vil jeg altid være lidt svært at bruge det, da der er så mange forhold der kan spille ind. Og din henvisning til pasningssikkerhed, mener jeg her, er interessant. For, hvor går pasningerne hen? Fremad? Sikkert tilbage på banen? Og når jeg ser vores hold, så virker vi ret pasningssikre, men, et stort MEN, pasningerne er så langsomme, så de stort set intet bringer, i forhold til at bringe modstanderen ud af balance.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                    Grundlæggende enig. Men statistik kan vise meget. Og i fodbold vil jeg altid være lidt svært at bruge det, da der er så mange forhold der kan spille ind. Og din henvisning til pasningssikkerhed, mener jeg her, er interessant. For, hvor går pasningerne hen? Fremad? Sikkert tilbage på banen? Og når jeg ser vores hold, så virker vi ret pasningssikre, men, et stort MEN, pasningerne er så langsomme, så de stort set intet bringer, i forhold til at bringe modstanderen ud af balance.
                    Og katastrofe pasninger. Der er forskel på en skæv ud over linjen, eller at spille en modstander fri eller i god position.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                      Grundlæggende enig. Men statistik kan vise meget. Og i fodbold vil jeg altid være lidt svært at bruge det, da der er så mange forhold der kan spille ind. Og din henvisning til pasningssikkerhed, mener jeg her, er interessant. For, hvor går pasningerne hen? Fremad? Sikkert tilbage på banen? Og når jeg ser vores hold, så virker vi ret pasningssikre, men, et stort MEN, pasningerne er så langsomme, så de stort set intet bringer, i forhold til at bringe modstanderen ud af balance.
                      Det er rigtigt; pasninger i sig selv betyder ikke altid så meget. Men hvis man hverken har bolden ret meget, rammer egne folk eller skaber mange chancer, så er det godt nok en skidt kombi. Og så er der også det med den fysiske form - jeg kan ikke forstå det. Kan det hænge sammen med en del skader i opstarten, som har forstyrret den fysiske træning, eller..?? Hvad filan er der gået galt der?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                        Det er rigtigt; pasninger i sig selv betyder ikke altid så meget. Men hvis man hverken har bolden ret meget, rammer egne folk eller skaber mange chancer, så er det godt nok en skidt kombi. Og så er der også det med den fysiske form - jeg kan ikke forstå det. Kan det hænge sammen med en del skader i opstarten, som har forstyrret den fysiske træning, eller..?? Hvad filan er der gået galt der?
                        Det er jo sandsynligvis fordi at Jebali slet ikke har spillet endnu, samt Frøkjærs skade, og Breums formdyk.
                        Det skal nok ændre sig markant i løbet af sæsonen, så statistikken kan man ikke bruge til så meget endnu.
                        Hvis Thrandarsson, Jebali, Okosun og Ivanovic havde spillet alle kampe indtil nu, så havde fysikken været markant forbedret. Havde Frøkjær, Jebali spillet alle kampe indtil nu, så havde pasningsspillet været langt bedre.
                        Last edited by Faurskov; 21-08-2022, 10:26.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          I moderne fodbold er det enormt faretruende at være det hold, der løber mindst.

                          Der mangler både vilje og fysisk formåen. Begge dele er bekymrende.

                          Og så er det et faktum, der ikke lader sig bortforklare. Heller ikke af skader. Det er endda skrevet ind i den aldeles pinlige ‘strategi’, at vi skal være et fysisk og dynamisk hold.

                          OB er som en klub i evig valgkamp. En masse substansløst vrøvl.
                          Der er fejl i stats på hvor mange meter der er løbet, da der i kampen mellem OB og FCM, mangler cirka 102.000 meter for hvert hold, hvis de smides i er I cirka nr. 10-11.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                            Det er jo sandsynligvis fordi at Jebali slet ikke har spillet endnu, samt Frøkjærs skade, og Breums formdyk.
                            Det skal nok ændre sig markant i løbet af sæsonen, så statistikken kan man ikke bruge til så meget endnu.
                            Hvis Thrandarsson, Jebali, Okosun og Ivanovic havde spillet alle kampe indtil nu, så havde fysikken været markant forbedret. Havde Frøkjær, Jebali spillet alle kampe indtil nu, så havde pasningsspillet været langt bedre.
                            Frø er også en langt bedre presspiller, end han får kredit for. Den lidt lade attitude kan være svær for hr og fru fodboldfan.

                            En kommentator nævnte for noget tid siden en interesant statistik om, at Frø er en af dem med flest intensive meter i presspillet og at vi får klart flest point, når Frø starter.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                              Det er rigtigt; pasninger i sig selv betyder ikke altid så meget. Men hvis man hverken har bolden ret meget, rammer egne folk eller skaber mange chancer, så er det godt nok en skidt kombi. Og så er der også det med den fysiske form - jeg kan ikke forstå det. Kan det hænge sammen med en del skader i opstarten, som har forstyrret den fysiske træning, eller..?? Hvad filan er der gået galt der?
                              Ja, selvfølgelig betyder skader noget. Og især når det, som i vores tilfælde, rammer en del af dem der skulle bære holdet. Jeg tillader mig dog, ret kontrafaktisk, at postulere, at vi ikke havde klaret os markant bedre med de nu skadede spillere til rådighed.
                              For mig at se, og dette er et rent postulat, så er der et par faktorer der spiller ind. Først, så er de spillere vi har til rådighed gennemgående ikke fra øverste hylde. Heller ikke dem, der skulle udgøre grundstammen på holdet. Og som de unge skulle kunne læne sig op ad. Jeg kan for eksempel ikke umiddelbart se, hvor mange af vores spillere der ville gå direkte ind i startopstillingen i eksempelvis AGF?
                              For det andet, så har vi nu gennem mere end en sæson ikke oparbejdet et spilsystem, hvor eksempelvis den defensive organisation er automatiseret. Spillerne ser simpelt hen ikke ud til at have indarbejdet faste løbemønstre, hvor man er sikker på, hvem der skal dække for hvem, hvornår. Dette punkt falder entydigt tilbage på AA.
                              For det tredje, så er der den kaotiske scouting der ligger til grund for den trup, vi har i dag. En scouting der jo heller ikke er i overensstemmelse med strategien. Dermed ikke være sagt, at vi ville klare os specielt godt, bare strategien blev overholdt. Så let er det jo heller ikke. Men blandt andet ledelsen ville have noget at læne sig op imod.
                              Og så en sidste, og fjerde ting, som jeg først har spekuleret på, på det seneste. Den omhandler truppens mentale forfatning. For mig at se hænger den sammen med den mangelfulde rekruttering, og den mærkelige sammensætning af truppen, som vi har. Jeg fornemmer simpelt hen, at spillerne ikke har et samlet mål for, hvad de vil opnå. Hvilket, tror jeg, bunder i en måske ubevidst viden om, at man ikke føler, at man som hold er gode nok. Hvis jeg kæmper røven ud af bukserne i dag, så ender det alligevel bare med, at en anden (KL mod AGF) laver en kampafgørende fejl, og vi dermed taber. Summen af dårlige præstationer, som hold, og på enkeltmandsniveau, har simpelt hen bidt sig fast, og blokerer for, at der kan ske en positiv udvikling. Og jeg tror desværre ikke, at en eventuelt sejr over ACH mandag aften vil ændre på det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Frø er også en langt bedre presspiller, end han får kredit for. Den lidt lade attitude kan være svær for hr og fru fodboldfan.

                                En kommentator nævnte for noget tid siden en interesant statistik om, at Frø er en af dem med flest intensive meter i presspillet og at vi får klart flest point, når Frø starter.
                                Lidt lad- hmm de fleste teenager efter et gameparty virker mindre lad.

                                Comment

                                Working...
                                X