Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kunne man forestille sig at han kunne tage en spiller eller to med?

    Der er desuden talt en del om en klub at udleje talenter til men er FCH for gode til det?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Kom hjem Steen
      Plz ja

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Jo flere der siger det. Kom hjem Steen.
        Steen Nedergaard tilbage til OB i en stilling som chefscout vil give rigtig god mening på så mange planer. Han må også kende både Hjortebjerg og Søren Krogh fra deres tid i FCN. Det helt store spørgsmål er om han kan lokkes væk fra Nordsjælland og/eller om Bjørn W. har andre forbindelser. Under alle omstændigheder så får Bjørn W. da igen mulighed for at sætte sit eget præg på organisationen og nogle gange er det også fint at få nye øjne på det hele og forhåbentlig på sigt noget der er endnu bedre end det vi kom fra.

        Comment


          Lækker kasse af Klynge .. sådan knægt
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Lækker kasse af Klynge .. sådan knægt
            Ja den gamle mester træner får meget ud af SIF og AAB. Man kan tænke over hvorfor det ikke skete i Odense. Pilen peger pp NT og JH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Ja den gamle mester træner får meget ud af SIF og AAB. Man kan tænke over hvorfor det ikke skete i Odense. Pilen peger pp NT og JH
              Enig.. Og samtidig undrer jeg mig stadig over man smider Klynge væk, og giver Kløve en 4 årig forlængelse.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Jeg kunne godt unde Silkeborg og vinde mesterskabet, de har godt nok styr på deres ting og spiller en flot omgang fodbold.

                Ham Sahlqvist der, han måtte gerne kigge forbi ådalen.

                ​​​​​Kent Nielsen er en formidabel træner, han passer ikke ind i en klub som OB som træner. Men han er godt nok dygtig.
                ​​​​​
                ​​​​Ansæt Kent Nielsen som hovedespion, det ville ikke gøre mig noget, det var vel også ham der hentede Tverskov til i sin tid?
                ​​​​​
                ​​​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Jeg kunne godt unde Silkeborg og vinde mesterskabet, de har godt nok styr på deres ting og spiller en flot omgang fodbold.

                  Ham Sahlqvist der, han måtte gerne kigge forbi ådalen.

                  ​​​​​Kent Nielsen er en formidabel træner, han passer ikke ind i en klub som OB som træner. Men han er godt nok dygtig.
                  ​​​​​
                  ​​​​Ansæt Kent Nielsen som hovedespion, det ville ikke gøre mig noget, det var vel også ham der hentede Tverskov til i sin tid?
                  ​​​​​
                  ​​​​​
                  Han sloges jo med JH og måske NT.
                  så måske havde han virket under Bjørn type.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Jeg kunne godt unde Silkeborg og vinde mesterskabet, de har godt nok styr på deres ting og spiller en flot omgang fodbold.

                    Ham Sahlqvist der, han måtte gerne kigge forbi ådalen.

                    ​​​​​Kent Nielsen er en formidabel træner, han passer ikke ind i en klub som OB som træner. Men han er godt nok dygtig.
                    ​​​​​
                    ​​​​Ansæt Kent Nielsen som hovedespion, det ville ikke gøre mig noget, det var vel også ham der hentede Tverskov til i sin tid?
                    ​​​​​
                    ​​​​​
                    Jeg får seriøst kvalme af at se på Kent Nielsen efter at have læst Lars Høgh bog

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Han sloges jo med JH og måske NT.
                      så måske havde han virket under Bjørn type.
                      Jeg tror mere han var en NT tanke end han sloges med ham. Han sloges med OBs tilhængere fordi han spiller den slags fodbold han gør, som er meget possesion og poleret, det er svært i en traditionsklub som OB hvor man gerne vil spille fysisk og med ild i øjnene og det er også fint nok. Derfor vil jeg nu tillade mig at tennisklappe lidt af SIF og Kent, fordi det er virkelig imponerende det de har bedrevet der, det kan de godt tillade sig at være stolte over.

                      ​​​​​






                      ​​​​

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                        Jeg får seriøst kvalme af at se på Kent Nielsen efter at have læst Lars Høgh bog
                        Mennesket Kent skal jeg ikke kunne udtale mig om, men rent fodboldsmæssigt der er hans evner de bedste i ligaen.

                        Comment


                          Enig

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Jeg tror mere han var en NT tanke end han sloges med ham. Han sloges med OBs tilhængere fordi han spiller den slags fodbold han gør, som er meget possesion og poleret, det er svært i en traditionsklub som OB hvor man gerne vil spille fysisk og med ild i øjnene og det er også fint nok. Derfor vil jeg nu tillade mig at tennisklappe lidt af SIF og Kent, fordi det er virkelig imponerende det de har bedrevet der, det kan de godt tillade sig at være stolte over.

                            ​​​​​






                            ​​​​
                            Enig. Jeg kan ikke undgå at være imponeret over det, SIF præsterer. Og det flotteste er, at det ser ud til at blive ved, også i denne sæson (hvilket jo så betyder, at der er en plads mindre i top-6, hvis OB stadig har det som målsætning). At jeg så aldrig har brudt mig om KN, hverken som træner, eller menneske (kender ham ikke personligt, men har dannet mig et overblik), det er så en anden sag.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                              Jeg får seriøst kvalme af at se på Kent Nielsen efter at have læst Lars Høgh bog
                              Samme her. Tågehorn
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                                Jeg får seriøst kvalme af at se på Kent Nielsen efter at have læst Lars Høgh bog
                                Absolut enig! Ville aldrig sælge min sjæl.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X