Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    For de der har brug for et skud positivitet kan jeg anbefale Mediano 1’s store optakt.

    Efter ti magre år kommer ti fede … eller i hvert fald en forventning om top6 i den kommende sæson ..
    jeg ved ikke hvor de finder den positivisme fra - men syntes så også altid de har OB i top 6...

    Men jeg håber de får ret - at vi går en lysere fremtid i mødeog får en sæson med bedre spil og flere sejre - noget der peger fremad, for top 6 i sig selv er jo ikke noget specielt at råbe hurra for

    Comment


      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...le-superligaen
      Surprice

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Hvor mange gange kan der også lige stå "OB-profilen" i en artikel. Sabbi er IKKE en profil hos os, selvom hans løn siger noget andet.

        Tænk hvis journalisten havde taget den positive vinkel, med den artikel, og brugt det som overskrift. Altså hvilken spiller der var skarpest. Men det negative sælger bedre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          jeg ved ikke hvor de finder den positivisme fra - men syntes så også altid de har OB i top 6...

          Men jeg håber de får ret - at vi går en lysere fremtid i mødeog får en sæson med bedre spil og flere sejre - noget der peger fremad, for top 6 i sig selv er jo ikke noget specielt at råbe hurra for
          Det lyder lidt som om, at de herrer har forelsket sig lidt i Alms spillestil. Det er jo sådan set også fint nok, men ligesom under Kent Nielsen og Troels Bech, der også ville nogle af de samme ting, så kræver det nogle dygtige spillere og de RIGTIGE spillere, ellers er det jo en ineffektiv måde at gøre det på, ligesom det var i sidste sæson.

          Men som de siger, hvis Jebali er en profil igen, hvis Sabbi og Frøkjær udfolder deres potentiale, hvis Fenger bliver skarpere, hvis Bashkim genfinder sit niveau, hvis Sander genfinder sin skarphed, hvis Breum fortsætter sin udvikling, hvis Mucolli viser sin X Factor, så er det jo en rigtigt stærk offensiv vi har der sagtens kan begå sig i top 6. Men det er også mange hvis'er.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Det lyder lidt som om, at de herrer har forelsket sig lidt i Alms spillestil. Det er jo sådan set også fint nok, men ligesom under Kent Nielsen og Troels Bech, der også ville nogle af de samme ting, så kræver det nogle dygtige spillere og de RIGTIGE spillere, ellers er det jo en ineffektiv måde at gøre det på, ligesom det var i sidste sæson.

            Men som de siger, hvis Jebali er en profil igen, hvis Sabbi og Frøkjær udfolder deres potentiale, hvis Fenger bliver skarpere, hvis Bashkim genfinder sit niveau, hvis Sander genfinder sin skarphed, hvis Breum fortsætter sin udvikling, hvis Mucolli viser sin X Factor, så er det jo en rigtigt stærk offensiv vi har der sagtens kan begå sig i top 6. Men det er også mange hvis'er.
            Nu har jeg ikke hørt afsnittet. Jeg synes grundlæggende ikke der er så mange hold, der holder højt niveau i offensiven. Som jeg ser det: hvis Jebali holder sit niveau og bare en af de andre syv du lister har et godt efterår, kan jeg meget nemt se os have en offensiv blandt de seks bedste.

            Om vi så har den defensive struktur og sammenhæng på holdet til at komme med i top6 kan godt være en anden sag. Jeg har selv mine tvivl.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...pe-og-uskarpe/
              Mere udpenslet. BK fjerde dårligst, men Sander er skarp og Jørgen (hvor kom den fra)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                Nu har jeg ikke hørt afsnittet. Jeg synes grundlæggende ikke der er så mange hold, der holder højt niveau i offensiven. Som jeg ser det: hvis Jebali holder sit niveau og bare en af de andre syv du lister har et godt efterår, kan jeg meget nemt se os have en offensiv blandt de seks bedste.

                Om vi så har den defensive struktur og sammenhæng på holdet til at komme med i top6 kan godt være en anden sag. Jeg har selv mine tvivl.
                Det er har du jo egentlig ret i, men det samme kan vel siges om OB? Og hvis vi så skal tale OB op pga. potentiale, kan vi vel også gøre det ved nogle af de andre.

                AaB: Lucas Andersen er en af ligaens bedste når han er i form, Prip havde en super debutsæson, Sousa er på sit topniveau i profil i ligaen, Kusk er en tidligere ligaprofil ligesom Bashkim, Fossum var rigtigt stærk især sidste efterår og deres angriber Makaric viste i glimt nogle rigtigt gode ting og bliver måske mere stabil.

                AGF: Mortensen var for lidt over et år siden en af ligaens bedste angribere og er måske først nu kommet sig over skade. Haugen har et godt målsnit i Norge, Anderson er købt dyrt og et stort talent, Links kan noget særligt på sine gode dage, Mads Emil Madsen var en profil sidst han var i ligaen.

                FCN: Schjelderup er et kæmpe talent og er kommet sig over skader, det samme er Diomande og Francis, også store talenter, Nygren er et svensk stortalent der blev solgt for mange millioner for få år siden, Mads Hansen blev købt for et stort millionbeløb i vinters og blev bedre i løbet af foråret, Nuamah er meget hypet og bliver måske det helt store gennembrud i næste sæson.

                Det er bare nogle af de hold vi nok skal kæmpe med, som altså også på papiret har en virkelig spændende offensiv, hvis de får det sat sammen. Plus vi har hold som Silkeborg der allerede har vidst, at de er meget stærke offensivt. Der er klart en mulighed for, at OB får forløst noget offensivt og rykker sig der, men det er der også andre klubber der har potentiale til.

                Comment


                  7 journalister/eksperter fra Tipsbladet har alle givet deres bud på stilling efter 22 runder. Gennemsnittet af deres vurderinger har OB på en 10`ende plads kun over Horsens og Lyngby

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...spillet-i-sl-0

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    7 journalister/eksperter fra Tipsbladet har alle givet deres bud på stilling efter 22 runder. Gennemsnittet af deres vurderinger har OB på en 10`ende plads kun over Horsens og Lyngby

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...spillet-i-sl-0
                    Alligevel meget at gennemsnittet af to 8’ pladser en 9’ plads og en 10’ plads giver 10.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Alligevel meget at gennemsnittet af to 8’ pladser en 9’ plads og en 10’ plads giver 10.
                      Det er 4 stk 9`ende pladser…

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        7 journalister/eksperter fra Tipsbladet har alle givet deres bud på stilling efter 22 runder. Gennemsnittet af deres vurderinger har OB på en 10`ende plads kun over Horsens og Lyngby

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...spillet-i-sl-0
                        Det er nok tæt på fata, selvom det ikke findes i fen verden. Jeg tænker vi blivet 8, men i 10% af tilfælden vim vi komme i top 6, og i 10% rykke ned

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det er 4 stk 9`ende pladser…
                          Havde kun set 4 af eksperterne. Er på telefon så havde ikke set man kunne rykke til siden
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            7 journalister/eksperter fra Tipsbladet har alle givet deres bud på stilling efter 22 runder. Gennemsnittet af deres vurderinger har OB på en 10`ende plads kun over Horsens og Lyngby

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...spillet-i-sl-0
                            Mener du eksperter eller "eksperter" ... alt for ofte tager "eksperterne" fejl
                            Last edited by manner; 15-07-2022, 04:12.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Mener du eksperter eller "eksperter" ... alt for ofte tager "eksperterne" fejl
                              De har nok lige så meget viden som os andre mandagstrænere her Deres ord er ikke lov overhovedet. Kuglen skal trilles i 22 runder og alt kan ske næsten
                              Men syntes det er påfaldende at de heller ikke er imponeret nok over kvaliteten af vores vindue siden de ikke rater os højere.

                              Bjørn har helt sikkert lavet en mindre revolution (med OB briller) i dette vindue. Men det er mere på den kvantitative og ungdommelige måde

                              Comment


                                Eksperter, båd med og uden gåseøjne, tager ofte fejl. Nu har vi, af flere eksperter, både dem der er tæt på OB, og dem der er længere fra, gennem de seneste sæsoner fået tudet ørene fulde af, at vi har top-6 potentiale. Det gode ved denne udmelding er, for mig, at truppen ikke tales op til noget, den ikke er. Og så kan de jo alle sammen (igen) tage fejl, og vi kan komme i top-6 Selv tror jeg dog ikke på top-6

                                Comment

                                Working...
                                X