Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bliver morgendagens kamp mod FCM streamet?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Tillad mig, som fodboldinteresseret kommer jeg jo tit i Ådalen, mest til U-bold p.g.a. min hang til talenter, men for et par år siden så jeg også noget træning og der var der en episode mellem Blond og Frøkjær.
      Frøkjær var utilfreds med et eller andet (de havde nogle hårde løb, kun ham og 1 mere) og Blond svarede "du skal bare være glad for at jeg overhovedet gider at snakke til dig" ... det er ikke godt arbejde og bestemt ikke et højt niveau af kommunikation eller forståelse/respekt for andre.

      Jeg var tilfreds med at han var der, så for mig at se skal I være glade for at han smutter.
      Ja, fyringen kan også betyde, at Frø vender tilbage til et højere niveau.

      Comment


        Jeg skal ikke kunne sige noget om Janus Blonds tilgang, men det lyder som om der har været noget muggen i krogene omkring setuppet. Jeg har det sådan at hvis det er noget der emmer af den kultur der opstod under Michelsen i den sidste tid så skal det væk.

        En ny fysisk træner, tja, jeg kender ingen, men der må være en del der har kompetencerne iorden. Kunne man forestille sig at der blev koblet noget op med SDU nye helbredshub i forbindelse med det nye OUH?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Jeg skal ikke kunne sige noget om Janus Blonds tilgang, men det lyder som om der har været noget muggen i krogene omkring setuppet. Jeg har det sådan at hvis det er noget der emmer af den kultur der opstod under Michelsen i den sidste tid så skal det væk.

          En ny fysisk træner, tja, jeg kender ingen, men der må være en del der har kompetencerne iorden. Kunne man forestille sig at der blev koblet noget op med SDU nye helbredshub i forbindelse med det nye OUH?
          Fck's fysiske træner Ben Rosen stoppede også her ved sæsonafslutningen. Han er Englænder, men har de seneste mange år været tilknyttet hhv. landsholdet, Malmø og fck. Jeg kan læse mig til ved pressemeddelelsen omkring hans ansættelse i fck, at han har store kompetencer indenfor data og den slags. Det ved vi jo BW gerne vil have udviklet hos os, så han er da et oplagt bud.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Fck's fysiske træner Ben Rosen stoppede også her ved sæsonafslutningen. Han er Englænder, men har de seneste mange år været tilknyttet hhv. landsholdet, Malmø og fck. Jeg kan læse mig til ved pressemeddelelsen omkring hans ansættelse i fck, at han har store kompetencer indenfor data og den slags. Det ved vi jo BW gerne vil have udviklet hos os, så han er da et oplagt bud.
            Han er blevet ansat af JDT i Blackburn Rovers F.C.

            Last edited by Online; 26-06-2022, 13:29.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

              Ja, fyringen kan også betyde, at Frø vender tilbage til et højere niveau.
              Så du mener at JB er skyld i at Frø spiller 10 gofe, 40% mifdel og 50% dårlige kampe?


              Du kan godt have ret, spillerne var ikke vilde med ham i sin tid men MH forlængede aftalen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Han er blevet ansat af JDT i Blackburn Rovers F.C.
                Selvfølgelig oplagt med deres fælles fortid.

                Comment


                  Er Kadrii,Ivan,Sabbi og Grubbe kommet igang med at træne igen??

                  Er Sander Svendsen dukket op i Ådalen?

                  Comment


                    Her kommer lige en lille opdatering på, hvem der endnu ikke er vendt tilbage til Ådalen efter ferien, hvem der træner, og hvem der ikke gør.

                    Næsten alle er tilbage i Ådalen efter ferien - OBstruktion

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Her kommer lige en lille opdatering på, hvem der endnu ikke er vendt tilbage til Ådalen efter ferien, hvem der træner, og hvem der ikke gør.

                      Næsten alle er tilbage i Ådalen efter ferien - OBstruktion
                      Mange tak for informationerne. Ville være interessant at vide hvorfor Sander kom så sent tilbage og om det skyldes personlige årsager eller en mulig transfer.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Her kommer lige en lille opdatering på, hvem der endnu ikke er vendt tilbage til Ådalen efter ferien, hvem der træner, og hvem der ikke gør.

                        Næsten alle er tilbage i Ådalen efter ferien - OBstruktion
                        Mange tak

                        Comment


                          Ivancevic har været ret hårdt ramt af småskader i sin OB-tid.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Ivancevic har været ret hårdt ramt af småskader i sin OB-tid.
                            Hvem har ikke været det over de senere år ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Hvem har ikke været det over de senere år ?
                              Katten Victor?
                              (Han løb i hvert fald på banen hver hjemmekamp.... )
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Ivancevic har været ret hårdt ramt af småskader i sin OB-tid.
                                Den han har nu er i forlåret. Jeg var der da det skete. Det kom efter hårde løb og nogle afsluttende spurter.

                                Jeg tror altså ham her skal doseres. Hans fysik er så vild i forvejen at han ikke behøver det samme som mange andre. Håber de får styr på ham da han er super vigtig for vores kommende sæson.

                                Med ham ude pt, Vester udlejet, khemdee ikke tilbage samt Tverskov som midtbanespiller må vi da bare erkende at behovet for en midtforsvarer er til stede. Kasper Larsen holder helle ikke til alle kampe siger statistikkerne. Østrøm syntes jo næsten opgivet i det projekt og er også næsten sikker på at blive udlejet i løbet af sommeren.

                                Vi må håbe at der sker noget meget snart. Og her tænker jeg ikke på prøvespilleren fra Everton

                                Comment

                                Working...
                                X