Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Hmmm, jeg får lyst til at lave den her her igen med "hvem er til top 3, top 6 etc.

    Til dit spørgsmål:

    Af de spillere der fik mere end bare en smule spilletid.

    Flere med samme niveau sender jer nærmere :

    Top 6 : Jebali, Tverskov og Breum kan måske blive sådan en også.

    Nedrykning : Kasper Larsen, Skjelvik, Joel King, Svendsen, Østrøm.

    ... resten er et sted i midten, i min bog :).

    Tænker jeg laver den anden lidt før sæsonstart, det er altid interessant at se.
    Mit spørgsmål var ikke for at få din vurdering af truppen, men for at se om du kunne sige noget pænt om en OB spiller. For at møde din objektivitet.

    Det lykkedes dig ikke.

    Derfor tager jeg udsigten til din grundige gennemgang rimelig afslappet. Spar gerne atbejdet for min skyld.

    Jeg får bare endnu mere ondt af dig

    Comment


      Der findes morsomme trolls, der skriver med vid og skarphed.

      Der findes også trolls, som er indbildske, selvhøjtidelige og lige dele ufrivilligt morsomme og belastende.

      Brugeren, vi taler om her, tilhører én af de kategorier.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Mit spørgsmål var ikke for at få din vurdering af truppen, men for at se om du kunne sige noget pænt om en OB spiller. For at møde din objektivitet.

        Det lykkedes dig ikke.

        Derfor tager jeg udsigten til din grundige gennemgang rimelig afslappet. Spar gerne atbejdet for min skyld.

        Jeg får bare endnu mere ondt af dig
        Enig! for min skyld må brugeren egentlig også gerne stemple ud.. det er blevet for trivielt efterhånden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

          Enig! for min skyld må brugeren egentlig også gerne stemple ud.. det er blevet for trivielt efterhånden
          Er det nemmeste ikke bare at ignorere indlæggene end at svare på dem og så bagefter øffe, når man selv holder ham i gang ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Er det nemmeste ikke bare at ignorere indlæggene end at svare på dem og så bagefter øffe, når man selv holder ham i gang ?
            Tjo, teoretisk måske. Brugeren har været her så længe, at lidt tavshed fra de resterende brugere ikke vil få ham til at droppe forum.
            og fuldstændig tavshed kommer nok aldrig til at ske.

            Han tror han på en listig og snu måde formår at provokere os alle sammen. Derfor har jeg lidt ondt af ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Er det nemmeste ikke bare at ignorere indlæggene end at svare på dem og så bagefter øffe, når man selv holder ham i gang ?
              Nu tror jeg faktisk det er første gang, at jeg ytre min holdning omkring brugeren, når det er sagt har du jo nok ret.
              Men jeg kan bare ikke se behovet for, at deltage på et fanfora, når man selv tilkendegiver at man har et anti parti overfor OB....
              Hvis der er nogen der for noget ud af hans indlæg så må de da gerne melde ind, ellers kunne man jo passende diskutere på bold.dk istedet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                Nu tror jeg faktisk det er første gang, at jeg ytre min holdning omkring brugeren, når det er sagt har du jo nok ret.
                Men jeg kan bare ikke se behovet for, at deltage på et fanfora, når man selv tilkendegiver at man har et anti parti overfor OB....
                Hvis der er nogen der for noget ud af hans indlæg så må de da gerne melde ind, ellers kunne man jo passende diskutere på bold.dk istedet.
                Han er allerede på bold.dk under et andet navn

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Mit spørgsmål var ikke for at få din vurdering af truppen, men for at se om du kunne sige noget pænt om en OB spiller. For at møde din objektivitet.

                  Det lykkedes dig ikke.

                  Derfor tager jeg udsigten til din grundige gennemgang rimelig afslappet. Spar gerne atbejdet for min skyld.

                  Jeg får bare endnu mere ondt af dig
                  Nå, jamen så var det da lidt sjovt at spørge :), jeg synes da egentlig jeg fremhæver 3 spillere for noget positivt?
                  Jeg var også lidt forundret over dit spørgsmål, nok om det ... i har mange interessante teorier og det er fair nok.

                  For år tilbage var jeg stensikkert provokerende, det hverken forsøger jeg at være eller er jeg dog længere ... men man kan selvfølgelig motivforske i det uendelige og få alt ud af alt :D.
                  Last edited by Entusiastens; 16-06-2022, 14:23.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Nå, jamen så var det da lidt sjovt at spørge :), jeg synes da egentlig jeg fremhæver 3 spillere for noget positivt?
                    Jeg var også lidt forundret over dit spørgsmål, nok om det ... i har mange interessante teorier og det er fair nok.

                    For år tilbage var jeg stensikkert provokerende, det hverken forsøger jeg at være eller er jeg dog længere ... men man kan selvfølgelig motivforske i det uendelige og få alt ud af alt :D.
                    Der er ingen, der motivforsker. Dine indlæg er bare ikke efterspurgte. Du skriver ikke noget interessant, du er ikke sjov eller velskrivende, du er ej heller provokerende. Bare gentagende. Og det bliver irriterende. Find noget andet at lave. Troll er andet sted.

                    Kan man blokere en bruger i øvrigt?

                    Comment


                      Ligner at Hemmingsen er på vej mod nyt job

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...fremad-amager/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ligner at Hemmingsen er på vej mod nyt job

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...fremad-amager/
                        Tror faktisk han passer meget bedre til det projekt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Tror faktisk han passer meget bedre til det projekt
                          Så kan han passende betale tilbage ved at leje en af de unge. Evt Østrøm og måske Vestergaard
                          Eller Kløve

                          Comment


                            Jonathan Khemdee, Nicholas Mickelson, Robin Østrøm, Issam Jebali, Hans Christian Bernat og Aron Elís Thrandarson får ekstra ferie og møder ikke ind på mandag

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jonathan Khemdee, Nicholas Mickelson, Robin Østrøm, Issam Jebali, Hans Christian Bernat og Aron Elís Thrandarson får ekstra ferie og møder ikke ind på mandag
                              Det er vel også meget fair, de har jo først lige fået ferie efter de har været med forskellige landshold.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Det er vel også meget fair, de har jo først lige fået ferie efter de har været med forskellige landshold.
                                Helt sikkert. De får lige 14 dage. De fleste af dem får vel snart ferie igen under VM. Undtagen Jebali. Ved ikke hvorfor at King ikke får ekstra ferie når han også har været afsted

                                Comment

                                Working...
                                X