Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Så lykkedes det: Australien vinder straffesparkskonkurrence!
    Yes

    Comment


      Så er de første 7 runder fastlagt
      • OB – FC Nordsjælland spilles mandag den 18. juli kl. 19.00 (TV3Sport)
      • Randers FC – OB spilles søndag den 24. juli kl. 14.00 (Canal9)
      • OB – FC Midtjylland spilles enten fredag den 29. juli kl. 19.00 eller lørdag den 30. juli kl. 18.30 (TV3Sport)
      • OB – AGF spilles søndag den 7. august kl. 18.00 (6’eren)
      • Brøndby IF – OB spilles søndag den 14. august kl. 18.00 (3+)
      • OB – AC Horsens spilles mandag den 22. august kl. 19.00 (TV3Sport)
      • Silkeborg IF – OB spilles søndag den 28. august kl. 18.00 (TV3Sport)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Så er de første 7 runder fastlagt
        • OB – FC Nordsjælland spilles mandag den 18. juli kl. 19.00 (TV3Sport)
        • Randers FC – OB spilles søndag den 24. juli kl. 14.00 (Canal9)
        • OB – FC Midtjylland spilles enten fredag den 29. juli kl. 19.00 eller lørdag den 30. juli kl. 18.30 (TV3Sport)
        • OB – AGF spilles søndag den 7. august kl. 18.00 (6’eren)
        • Brøndby IF – OB spilles søndag den 14. august kl. 18.00 (3+)
        • OB – AC Horsens spilles mandag den 22. august kl. 19.00 (TV3Sport)
        • Silkeborg IF – OB spilles søndag den 28. august kl. 18.00 (TV3Sport)
        Fredag, mandag (som vi ofte har) og seneste kamp søndag.... lugter ikke af, at vi er så attraktive !

        Comment


          Norges U21 har kvalificeret sig til Slutrunden. Østrøm fik overhovedet ikke spilletid i de 3 kampe og det lignede faktisk at han var helt ude af dagens trup
          Gør nu ham og os alle en stor tjeneste at leje ham ud til 1. Div eller en klub i Norge hvor der er mulighed for spilletid

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Norges U21 har kvalificeret sig til Slutrunden. Østrøm fik overhovedet ikke spilletid i de 3 kampe og det lignede faktisk at han var helt ude af dagens trup
            Gør nu ham og os alle en stor tjeneste at leje ham ud til 1. Div eller en klub i Norge hvor der er mulighed for spilletid
            Jeg vil jo gerne vores unge, men man må også erkende, at Østrøm ikke har bygget ret meget på. Han mangler åbenlyst noget fysik som midterforsvarer.

            Som back er han ikke et stort talent.

            Så det er spørgsmålet, hvad niveauet egentlig er til her og nu. Kan han gå ind på et førstedivisionshold som stopper?

            Men jeg håber da også, man kan finde en løsning, nu hvor han ikke skal agere back-backup mere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Jeg vil jo gerne vores unge, men man må også erkende, at Østrøm ikke har bygget ret meget på. Han mangler åbenlyst noget fysik som midterforsvarer.

              Som back er han ikke et stort talent.

              Så det er spørgsmålet, hvad niveauet egentlig er til her og nu. Kan han gå ind på et førstedivisionshold som stopper?

              Men jeg håber da også, man kan finde en løsning, nu hvor han ikke skal agere back-backup mere.
              Mange gode spørgsmål. Måske en tur til Norge ville være godt for ham. Tænker ihverfald at det bedste ville være at komme til en klub med en 3/5 back kæde. Der kunne jeg godt se ham udvikle sig. Det var så vidt jeg husker også i det system han var god i sine U år på akademiet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Mange gode spørgsmål. Måske en tur til Norge ville være godt for ham. Tænker ihverfald at det bedste ville være at komme til en klub med en 3/5 back kæde. Der kunne jeg godt se ham udvikle sig. Det var så vidt jeg husker også i det system han var god i sine U år på akademiet
                Eller leje ham ud til Sønderjyske, Vejle eller Fredericia, så han kan blive boende i Odense.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Eller leje ham ud til Sønderjyske, Vejle eller Fredericia, så han kan blive boende i Odense.
                  Vi mangler vel egentlig en satellitklub ala det FCM har med Fredericia. Jeg ed ikke lige hvordan reglerne er på området og på mange måder bryder jeg mig heller ikke om tanken.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Eller leje ham ud til Sønderjyske, Vejle eller Fredericia, så han kan blive boende i Odense.
                    Tvivler simpelthen på at han vil komme i start 11 i nogen af disse 3 klubber desværre…

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tvivler simpelthen på at han vil komme i start 11 i nogen af disse 3 klubber desværre…
                      Hmm... En spiller med over 30 førsteholdskampe i OB (mange som indhop og en del i pokalen, men alligevel samlet over 1900 minutters spilletid), hvor han på ingen måde er faldet igennem. Det kommer selvfølgelig an på, hvordan besætningen er på hans positioner i de klubber, men jeg tror sagtens han har niveauet til toppen af 1. division. Jeg synes i det hele taget det er lidt overraskende, hvor meget stemningen generelt er vendt mod ham herinde (ikke dig specifikt) på baggrund af et forår uden meget spilletid. Han er 19 år, alsidig og har allerede forholdsvist emget erfaring med i bagagen. Et godt udlån og så tror jeg nok, han skal bryde igennem hos os senest om et år.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Hmm... En spiller med over 30 førsteholdskampe i OB (mange som indhop og en del i pokalen, men alligevel samlet over 1900 minutters spilletid), hvor han på ingen måde er faldet igennem. Det kommer selvfølgelig an på, hvordan besætningen er på hans positioner i de klubber, men jeg tror sagtens han har niveauet til toppen af 1. division. Jeg synes i det hele taget det er lidt overraskende, hvor meget stemningen generelt er vendt mod ham herinde (ikke dig specifikt) på baggrund af et forår uden meget spilletid. Han er 19 år, alsidig og har allerede forholdsvist emget erfaring med i bagagen. Et godt udlån og så tror jeg nok, han skal bryde igennem hos os senest om et år.
                        Han var et meget svagt punkt hos jer, det var han ... meget lidt offensivt og han havde store problemer med at forsvare sig mod udfordringer etc.
                        Måske kan der ske noget centralt i banen, men han ser tung ud.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Han var et meget svagt punkt hos jer, det var han ... meget lidt offensivt og han havde store problemer med at forsvare sig mod udfordringer etc.
                          Måske kan der ske noget centralt i banen, men han ser tung ud.
                          Hvem var et stærkt punkt hos os, efter din mening.?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Hmm... En spiller med over 30 førsteholdskampe i OB (mange som indhop og en del i pokalen, men alligevel samlet over 1900 minutters spilletid), hvor han på ingen måde er faldet igennem. Det kommer selvfølgelig an på, hvordan besætningen er på hans positioner i de klubber, men jeg tror sagtens han har niveauet til toppen af 1. division. Jeg synes i det hele taget det er lidt overraskende, hvor meget stemningen generelt er vendt mod ham herinde (ikke dig specifikt) på baggrund af et forår uden meget spilletid. Han er 19 år, alsidig og har allerede forholdsvist emget erfaring med i bagagen. Et godt udlån og så tror jeg nok, han skal bryde igennem hos os senest om et år.
                            Jeg har bestemt ikke opgivet ham. Jeg tvivler bare på at han ville spille ret meget i nogen af de 3 klubber der blev nævnt.
                            Et udlån/salg er eneste mulighed nu. Tænker at Grubbe springer foran han i køen på mange defensive pladser

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Hvem var et stærkt punkt hos os, efter din mening.?
                              Hmmm, jeg får lyst til at lave den her her igen med "hvem er til top 3, top 6 etc.

                              Til dit spørgsmål:

                              Af de spillere der fik mere end bare en smule spilletid.

                              Flere med samme niveau sender jer nærmere :

                              Top 6 : Jebali, Tverskov og Breum kan måske blive sådan en også.

                              Nedrykning : Kasper Larsen, Skjelvik, Joel King, Svendsen, Østrøm.

                              ... resten er et sted i midten, i min bog :).

                              Tænker jeg laver den anden lidt før sæsonstart, det er altid interessant at se.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Norges U21 har kvalificeret sig til Slutrunden. Østrøm fik overhovedet ikke spilletid i de 3 kampe og det lignede faktisk at han var helt ude af dagens trup
                                Gør nu ham og os alle en stor tjeneste at leje ham ud til 1. Div eller en klub i Norge hvor der er mulighed for spilletid
                                Jeg er generelt ikke imponeret over trænerens dispositioner. Faktisk synes jeg, de var pinligt ringe. Men det gælder næppe Østrøm. Enig med dig i ,hvad der bør ske med ham.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X