Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

    Jeg havde ikke set artiklen inden kampen. Havde kun den kommentar fra træningsreferatet at gå ud fra. Sorry.
    Okay

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hvad mere vil du vide
    Jeg havde ikke set artiklen inden kampen. Havde kun den kommentar fra træningsreferatet at gå ud fra. Sorry.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Han skal angiveligt opereres. Det har Toulouse i hvert fald meldt ud.

    Ærgerlig afslutning.
    Hvor er det bare topuheldigt.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Synes kommentatorene melder Skyttä alvorligt ankelskadet. Nogen der ved mere andet end Omar Jebali skadede ham?
    Han skal angiveligt opereres. Det har Toulouse i hvert fald meldt ud.

    Ærgerlig afslutning.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Synes kommentatorene melder Skyttä alvorligt ankelskadet. Nogen der ved mere andet end Omar Jebali skadede ham?
    Hvad mere vil du vide

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Synes kommentatorene melder Skyttä alvorligt ankelskadet. Nogen der ved mere andet end Omar Jebali skadede ham?

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Østrøms bedste position er i hvertfald ikke Venstre back. Jeg tror stadig han godt kan blive en god signing for Silkeborg på lidt længere sigt, han er jo stadig ung. Klynge er der også stadig krummer i.

    Jeg er dog glad for vi ikke er bange for at satse på andre af vores unge akademispillere eksempelvis Slotsager og Adelgaard m.fl.
    Synes tilgengæld at det siger noget om Østrøms niveau at vi ikke ville satse på ham centralt, og at vi nu bruger én der er yngre end ham på pladsen. Samtidigt med at hans nye klub heller ikke ser ham centralt

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Klynge har gjort det glimrende for SIF. Jeg har ikke fulgt med det sidste halve år, men forinden var han i hvert fald en profil for dem. Ham kunne jeg sagtens se i OB.

    Østrøm får næppe en stor karriere. I hvert fald ikke som back, og han virker ikke til at have fysikken til en central rolle.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Husker stadig at en del var sure over at vi solgte Østrøm. Det ligner ikke et salg vi kommer til at fortryde
    Østrøms bedste position er i hvertfald ikke Venstre back. Jeg tror stadig han godt kan blive en god signing for Silkeborg på lidt længere sigt, han er jo stadig ung. Klynge er der også stadig krummer i.

    Jeg er dog glad for vi ikke er bange for at satse på andre af vores unge akademispillere eksempelvis Slotsager og Adelgaard m.fl.

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    AAB i en ny forfriskende stil mens Østrøm og Klynge sejler lidt rundt.
    Husker stadig at en del var sure over at vi solgte Østrøm. Det ligner ikke et salg vi kommer til at fortryde

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    AAB i en ny forfriskende stil mens Østrøm og Klynge sejler lidt rundt.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

    Det ville være det største selvmål, hvis man lige tænker man skal vise en spiller frem der har udløb om 2 måneder. Hans største værdi i det kommende vindue er han er kontraktfri, så hvorfor skal OB overhoved bruge tid på det.

    Kan kun se man har vurderet han er den bedste pt. Ikke at jeg nogensiden vil forstå at han spiller frem for Aske.
    Jeg tror man har vurderet ham bedre end Aske defensivt, da det isæt var vigtigt mod Lyngby med Frø som vendte 6’er og Minteh på venstrekanten, så man vil gerne have noget erfaring ind.
    Jeg fatter ikke beslutningen og slet ikke mod ACH. Der kunne jer virkelig ikke se en grund til det.

    Leave a comment:


  • Elvic
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Gad vide hvorfor Jørgen har spillet i stedet for Aske her til sidst. Har det været for at give ham en sidste mulighed for at vise sig frem, både for OB og/eller andre interesserede klubber? Eller har han simpelthen bare været bedre til træning? Jeg er med på at Jørgen har nogle klare spidskompetencer med hans fart, men han er nok tilgengæld den mest ustabile spiller i trupper sammen med Frøkjær. Aske er som jeg ser det en meget mere stabilt præsterede spiller
    Det ville være det største selvmål, hvis man lige tænker man skal vise en spiller frem der har udløb om 2 måneder. Hans største værdi i det kommende vindue er han er kontraktfri, så hvorfor skal OB overhoved bruge tid på det.

    Kan kun se man har vurderet han er den bedste pt. Ikke at jeg nogensiden vil forstå at han spiller frem for Aske.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    OB kommer ikke til at dele den opfattelse, så længe de er indenfor 5 point, som "kun" betyder at de skal hente 3 inden der kan spilles en finale i Herning i sidste runde.

    uagtet fcm selvfølgelig er klasser over de øvrige kvalifikationshold lige nu, så er 3 point i 4 kampe jo ingenting.

    Jeg håber dog også at vi får spillere som Jørgen og Aron losset endnu længere væk fra holdet. Jørgen starter selvfølgelig næste gang i fraværet af en karantæneramt Aske, men derfra må det være slut. På midtbanen må der også kunne omrokeres så Aron ikke skal ind og spille så længe som han gjorde i fredags.
    Gad vide hvorfor Jørgen har spillet i stedet for Aske her til sidst. Har det været for at give ham en sidste mulighed for at vise sig frem, både for OB og/eller andre interesserede klubber? Eller har han simpelthen bare været bedre til træning? Jeg er med på at Jørgen har nogle klare spidskompetencer med hans fart, men han er nok tilgengæld den mest ustabile spiller i trupper sammen med Frøkjær. Aske er som jeg ser det en meget mere stabilt præsterede spiller

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Med gårsdagens resultater er sæsonen vel praktisk forbi. Vi henter ikke 5 point på FCM (og en gigantisk målforskel).

    Vi rykker heller ikke ned.

    Igen - og igen og igen - må vi spejde mod næste sæson. Og så må det altså være slut med at bruge spillere, der definitivt ikke er her næste sæson.

    Tver som undtagelse. Samt de åbentlyse salg.
    OB kommer ikke til at dele den opfattelse, så længe de er indenfor 5 point, som "kun" betyder at de skal hente 3 inden der kan spilles en finale i Herning i sidste runde.

    uagtet fcm selvfølgelig er klasser over de øvrige kvalifikationshold lige nu, så er 3 point i 4 kampe jo ingenting.

    Jeg håber dog også at vi får spillere som Jørgen og Aron losset endnu længere væk fra holdet. Jørgen starter selvfølgelig næste gang i fraværet af en karantæneramt Aske, men derfra må det være slut. På midtbanen må der også kunne omrokeres så Aron ikke skal ind og spille så længe som han gjorde i fredags.

    Leave a comment:

Working...
X