Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jungledyret
    replied
    Man må forvalte sine penge, som man vil. Hvis NT vil forvalte OB på det her budget, så er det sådan. Det komiske er så de udmeldte ambitioner om top-6.

    Hvis det her er budgettet, så meld i det mindste ærligt ud.

    Banerne skal laves uagtet. Så må man lade være med at hente nogle spillere i et stykke tid eller sælge Minteh for hvad end han er værd nu. De her forhold kan ikke gå i Superligaen.

    Det kan som det sidste undre mig, at man henter en mand som BW, hvis man ikke rigtigt vil give ham ordentlige arbejdsforhold.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Man får hvad man betaler for.

    Kan ik lige huske det, men har kommunen ikke lige “optimeret” træningsbanerne?
    Jo. Kan ikke huske årstallet. Men det er vel 4-5 år siden. Og planen var at de skulle holde 10 år

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Et er den officielt udmeldte ambition, som skal sælge sponsorater og sæsonkort.
    Noget helt andet er den ambition der er i bestyrelseslokalet/ejerkredsen. Her er der ikke den store utilfredshed at spore, over de mange glippede målsætninger. Der er ikke interesse i at investere hverken i trup, eller faciliteter som kan hæve niveauet over 7-10 pladserne.
    Jeg tror du har helt ret. Mht det store tilbud på Minteh i vinter er der vel flere udlægninger
    -det var rygter/opspind. Tror simpelthen ikke man (NT) ville sige nej til det.
    -BW har dummet sig. Han har flere gange efterlyst flere penge og kender ejerens holdning/påholdenhed og ved selvfølgelig hvad de påståede 35 mio. kunne gøre for klubben. Det svarer vel til hvad der kunne tjenes i et europæisk gruppespil?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Jeg er simpelthen så træt af nærige Niels og hans manglende ambitioner. Altså officielt har han jo ambitioner i og med top 6 meldes ud hver sæson, men at følge det op med rimelige forhold for BW er åbenbart ikke muligt.
    Et er den officielt udmeldte ambition, som skal sælge sponsorater og sæsonkort.
    Noget helt andet er den ambition der er i bestyrelseslokalet/ejerkredsen. Her er der ikke den store utilfredshed at spore, over de mange glippede målsætninger. Der er ikke interesse i at investere hverken i trup, eller faciliteter som kan hæve niveauet over 7-10 pladserne.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Bane 1 er kun brugbar fra engang i april til sep/okt
    Bane 2 og 3 er ubrugelige for et superligamandskab. De er allerede slidt ned
    Bane 4 er ikke fuld størrelse men ser fin ud. Men satme ikke smart at bruge til træningskampe
    Falens arealer bruges slet ikke
    Man får hvad man betaler for.

    Kan ik lige huske det, men har kommunen ikke lige “optimeret” træningsbanerne?

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Shit mand en deprimerende podcast.
    Muligt at han stadig var småsyg men har da aldrig oplevet ham mindre optimistisk og overbevisende end i denne podcast.
    Og han bekræfter vel også det jeg har hørt…

    1) At Thorborgs løfte med Hybrid på stadion ikke er på plads! Det er stadig ikke finansieret og 100% på plads ved OK

    2) At man næsten hellere vil have elendige træningsforhold i Ådalen stadig end at tage tyren ved hornene og betale selv. De insisterer på at OK skal punge ud og minder om nogen der ikke vil tage ansvaret på sig og acceptere at hvis man vil frem i bussen i Odense bliver det ikke kun med kommunens hjælp. Man er nød til at bide i det sure æble og smide en sum penge selv

    Jeg orker simpelthen ikke endnu et ligegyldigt nedrykning spil uden meget på spil uden at have et håb om noget bedre. Noget positivt.
    For det gav Bjørn os ikke idag

    There is always next season
    tja det er måske hvordan man hører det. Positivt er det ikke - men personligt syntes jeg det er rart med en smule realisme. Bjørn forsøger ikke at male en skønmaleri af hvor vi er som klub - det kan være det er det der skal til for at ledelsen forstår at man ikke kan spare sig til at blive en topklub.

    Men ja hvis man går med håbet og drømmen om at alt bliver markant anderledes bare fordi sæsonen hedder 23/24 ja så bliver man skuffet.

    - jeg tror på vi rykker os i den rigtige retning...desværre en hel del langsommere end håbet.

    nedrykningsspillet er jeg heller ikke begejstret for - men hvor meget anderledes havde det været at være i top 6? ja vi kunne måske sigte efter en 5 plads men næppe meget mere...så hvor meget mere spændende det havde været har jeg lidt svært ved at se

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Uden at vide noget konkret. Men jeg har set OK`s “ønskeseddel” for den slags projekter i kultur og fritid.
    Der var hybridgræs på stadion estimeret til 5 mill kroner

    Så hybrid på Bane 1(hvis det overhovedet kan lade sig gøre praktisk) og nyt kunst plus vandingsanlæg på Bane 2 koster vel 7-8 mill kroner
    Okay, det er mange penge men dog realiserbart. For filan hvor ville et godt salg af Minteh afhjælpe mange af de her problemer.
    ​​​

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Jeg synes faktisk at det var et fint interview. Jeg sætter som altid meget stor pris på BWs ærlighed.

    OB skal stå på tæer for at ende i top seks, man er ikke startet godt nok op i sæsonstarten, blandt andet qua sene transfers, dårlig form og skader.

    Der forventes stor aktivitet til sommer hvor der vil blive hentet ind til startelveren.

    Baneforholdene er dybt kritisable både på stadion og i forhold til træningsfaciliteter og der kommunen inde over og der må simpelthen være nogle lokalpolitikere der kan se det absolut vanvittige i at Odense har en kulturinstitution som OB, som er med til at brande byen og trækker tæt på 10.000 mennesker på stadion i sæsonen, som ikke har mulighed for at konkurrere fordi man spiller på noget der er forældet.

    ​​​​​​Ligger der et estimat over hvad det vil koste at istandsætte faciliteterne?
    ​​​​​
    Uden at vide noget konkret. Men jeg har set OK`s “ønskeseddel” for den slags projekter i kultur og fritid.
    Der var hybridgræs på stadion estimeret til 5 mill kroner

    Så hybrid på Bane 1(hvis det overhovedet kan lade sig gøre praktisk) og nyt kunst plus vandingsanlæg på Bane 2 koster vel 7-8 mill kroner

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Jeg synes faktisk at det var et fint interview. Jeg sætter som altid meget stor pris på BWs ærlighed.

    OB skal stå på tæer for at ende i top seks, man er ikke startet godt nok op i sæsonstarten, blandt andet qua sene transfers, dårlig form og skader.

    Der forventes stor aktivitet til sommer hvor der vil blive hentet ind til startelveren.

    Baneforholdene er dybt kritisable både på stadion og i forhold til træningsfaciliteter og der kommunen inde over og der må simpelthen være nogle lokalpolitikere der kan se det absolut vanvittige i at Odense har en kulturinstitution som OB, som er med til at brande byen og trækker tæt på 10.000 mennesker på stadion i sæsonen, som ikke har mulighed for at konkurrere fordi man spiller på noget der er forældet.

    ​​​​​​Ligger der et estimat over hvad det vil koste at istandsætte faciliteterne?
    ​​​​​

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Hvis ikke der kommer ny bane og nye træningsbaner, så kan det hele være ligegyldigt. Man kan ikke have en superligaklub med sådanne forhold.

    Hvad er det i grunden NT vil med sit ejerskab? Bare drifte 7-10-pladser billigst muligt?
    Jeg er simpelthen så træt af nærige Niels og hans manglende ambitioner. Altså officielt har han jo ambitioner i og med top 6 meldes ud hver sæson, men at følge det op med rimelige forhold for BW er åbenbart ikke muligt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Bane 1 er kun brugbar fra engang i april til sep/okt
    Bane 2 og 3 er ubrugelige for et superligamandskab. De er allerede slidt ned
    Bane 4 er ikke fuld størrelse men ser fin ud. Men satme ikke smart at bruge til træningskampe
    Falens arealer bruges slet ikke

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Shit mand en deprimerende podcast.
    Muligt at han stadig var småsyg men har da aldrig oplevet ham mindre optimistisk og overbevisende end i denne podcast.
    Og han bekræfter vel også det jeg har hørt…

    1) At Thorborgs løfte med Hybrid på stadion ikke er på plads! Det er stadig ikke finansieret og 100% på plads ved OK

    2) At man næsten hellere vil have elendige træningsforhold i Ådalen stadig end at tage tyren ved hornene og betale selv. De insisterer på at OK skal punge ud og minder om nogen der ikke vil tage ansvaret på sig og acceptere at hvis man vil frem i bussen i Odense bliver det ikke kun med kommunens hjælp. Man er nød til at bide i det sure æble og smide en sum penge selv

    Jeg orker simpelthen ikke endnu et ligegyldigt nedrykning spil uden meget på spil uden at have et håb om noget bedre. Noget positivt.
    For det gav Bjørn os ikke idag

    There is always next season
    Det er faktisk rystende at en klubledelse ( NT) som sig som klar top 6 klub, ikke vil investere et beløb til træningsfacilliteter som giver pengene mange gange igen, så klubben kan opnå top 6.
    Alene på de bedre træningsbaner vil vi flytte os markant.....

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Hvis ikke der kommer ny bane og nye træningsbaner, så kan det hele være ligegyldigt. Man kan ikke have en superligaklub med sådanne forhold.

    Hvad er det i grunden NT vil med sit ejerskab? Bare drifte 7-10-pladser billigst muligt?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    har lige hørt SFÅ interview med Bjørn - bla med lidt evaluering af sæsonen og ønsker for næste transfervindue.

    - han fokuserer selv bla på at vi var for dårlige i (begge) opstartsfaser og at en af grundende har været at truppen ikke var tidligt nok på plads i sommers. Noget han håber på er anderledes til næste sæson.

    - men han siger også selv at det er vanskeligt, vores økonomi taget i betragtning.
    Shit mand en deprimerende podcast.
    Muligt at han stadig var småsyg men har da aldrig oplevet ham mindre optimistisk og overbevisende end i denne podcast.
    Og han bekræfter vel også det jeg har hørt…

    1) At Thorborgs løfte med Hybrid på stadion ikke er på plads! Det er stadig ikke finansieret og 100% på plads ved OK

    2) At man næsten hellere vil have elendige træningsforhold i Ådalen stadig end at tage tyren ved hornene og betale selv. De insisterer på at OK skal punge ud og minder om nogen der ikke vil tage ansvaret på sig og acceptere at hvis man vil frem i bussen i Odense bliver det ikke kun med kommunens hjælp. Man er nød til at bide i det sure æble og smide en sum penge selv

    Jeg orker simpelthen ikke endnu et ligegyldigt nedrykning spil uden meget på spil uden at have et håb om noget bedre. Noget positivt.
    For det gav Bjørn os ikke idag

    There is always next season

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    har lige hørt SFÅ interview med Bjørn - bla med lidt evaluering af sæsonen og ønsker for næste transfervindue.

    - han fokuserer selv bla på at vi var for dårlige i (begge) opstartsfaser og at en af grundende har været at truppen ikke var tidligt nok på plads i sommers. Noget han håber på er anderledes til næste sæson.

    - men han siger også selv at det er vanskeligt, vores økonomi taget i betragtning.

    Leave a comment:

Working...
X