Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jamen, enig. Det var tid til noget nyt for begge parter. Jeg vil dog fastholde, at JJ grundlæggende var en undervurderet spiller i OB. 4-2-3-1-systemet er ikke det bedste match for JJ. I en regulær 4-3-3 med to andre på midten tror jeg, at han ville excellere.

Hvordan gør han det i øvrigt i det franske?
    Været med i otte kampe, hvor han i de sidste fire har fået fuld tid efter han slet ikke var med i truppen i fem kampe.

Har scoret to mål og lavet en assist.

Han startede som defensiv midtbane, som ikke gik så godt, røg ud af truppen, men er som sagt tilbage på fuld tid efter han er rykket mere frem.
    Last edited by Online; 04-11-2022, 10:45.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
    Jeg skulle lige grave en gammel tråd frem og i den forbindelse stødte jeg lige på JJT tråden.
    Det er bestemt ikke for at råbe "HVAD SAGDE JEG" om Bjørn og hans syn på klubben - men der er da nok ikke mange der nu er uenige i at vi havde brug for noget andet end JJT?
    Jeg synes han var en god spiller og virkede til at være et dejligt menneske, men jeg ville da alle dage hellere have vores nuværende konstellation.

Hvor er det rart at man (jeg) endelig føler, at vi har fået en (mere end) kompetent mand i spidsen for hele fodbold-delen.
    Jamen, enig. Det var tid til noget nyt for begge parter. Jeg vil dog fastholde, at JJ grundlæggende var en undervurderet spiller i OB. 4-2-3-1-systemet er ikke det bedste match for JJ. I en regulær 4-3-3 med to andre på midten tror jeg, at han ville excellere.

Hvordan gør han det i øvrigt i det franske?

Leave a comment:

• Jesper G
    replied
    Jeg skulle lige grave en gammel tråd frem og i den forbindelse stødte jeg lige på JJT tråden.
    Det er bestemt ikke for at råbe "HVAD SAGDE JEG" om Bjørn og hans syn på klubben - men der er da nok ikke mange der nu er uenige i at vi havde brug for noget andet end JJT?
    Jeg synes han var en god spiller og virkede til at være et dejligt menneske, men jeg ville da alle dage hellere have vores nuværende konstellation.

Hvor er det rart at man (jeg) endelig føler, at vi har fået en (mere end) kompetent mand i spidsen for hele fodbold-delen.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har haft en snak med Jeppe Tverskov om, hvordan det er at være OB-spiller lige i øjeblikket.

Tverskov: Sjovere end for et par måneder siden - OBstruktion
    Så forlæng Jeppe..

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Vi har haft en snak med Jeppe Tverskov om, hvordan det er at være OB-spiller lige i øjeblikket.

Tverskov: Sjovere end for et par måneder siden - OBstruktion

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Martin Davidsen ser tilgang af flere kvalitetsspiller og en stærkere mentalitet i truppen som nøglerne til vores succes:

https://obstemmer.dk/blog-obs-forvan...-beslutninger/

Leave a comment:

replied
    Fin lille video

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...lem-fck-og-fcm
    Last edited by Online; 31-10-2022, 13:39.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    det er jo en vanvittigt sæson. Viborg ligger nr 2

- vi er pt 4 point fra 3 pladsen - med en kamp i baghånden, en svær kamp men stadig. Skulle det blive til sejr i morgen rykker vi op som nr 4...

5 point skiller 10. pladsen fra nr 3

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Nu får BIF formodentligt mere kapital til en bedre trup/placering.

Vi har mange spændende ting i gang, men føler alligevel at mange af vores konkurrenter opruster og distancerer os i disse år
    BIF har før fået et trecifret mio. beløb uden at bruge det fornuftigt. En AAB sejr i morgen og BIF ligger til nedrykning. Men kan nok købe sig til noget i vinterpausen.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det lyder sgu lækkert. Gør det lidt nemmere selvom vi nok skal kæmpe for point
    Ja - der er ingen kampe der på forhånd er lette for OB i år. ACH var godt spillende i den omvendte kamp hvor de retteligt kunne have vundet målt på chancer. Jeg håber selvf. at ACH taber pusten, men ærligt så tror jeg at niveauforskellen på FCN og ACH i går var p.gr.a. FCNs styrke mere end ACHs svaghed

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Horsens uden Gomes mod os. Matej Delac udgik med skade og er sandsynligvis også ude.
    Horsens tynde trup koster dem en nedrykning.
    De kan ikke blive ved med at få hekdige point.
    Det lyder sgu lækkert. Gør det lidt nemmere selvom vi nok skal kæmpe for point

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Horsens uden Gomes mod os. Matej Delac udgik med skade og er sandsynligvis også ude.
    Horsens tynde trup koster dem en nedrykning.
    De kan ikke blive ved med at få hekdige point.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vi har mange spændende ting i gang, men føler alligevel at mange af vores konkurrenter opruster og distancerer os i disse år
    Det med bif kan blive mesterskab+CL,

Eller 2. Division.

Jeg er generelt glad for vores model. Den er sund og langsigtet.

Leave a comment:

replied

Leave a comment:

• Jimmi1983
    replied
    Minteh rykkes op i Superliga truppen

Leave a comment:

Working...
X