Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vb - ob 21.05.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vb - ob 21.05.22

    Vidste ikke at såfremt Helsingør placerer sig til at rykke op i Superligaen men ikke får deres stadion godkendt så får de ikke lov. Dermed ser man hvem der ender nr. 11 i suppen så der er meget at spille for i SJE og VB.

    Vinder OB over VB og SJE vinder over VIFF ender SJE faktisk nr. 11 på målscore med en spinkel chance mens VB sikkert vil kæmpe for at blive nr. 11 og med en sejr over OB og endnu et nederlag til AGF mod FCN ende a point med AGF og derned kun (måske) rykker ned pga målscore …

    Håber at HH hjælper OB og slår VIFF ..

    Tror OB stiller i samme opstilling som man vil i pokalen så:

    HC
    Nicho. Larsen. Mihajlo. Skjelvik.
    JJt. Tverskov.
    Sabbi. Jebali. Breum.
    Max.

    Mest offensivt at skyde med: Sander, Frøkjær, Kadrii .. King, Aron, Okusun ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Det er vildt at vi faktisk kan ende i en situation, hvor en eventuel oprykker må blive i 1. division pga. manglende stadionfaciliteter!
    Det ser dog skidt ud for Helsingør, når man ser på deres form de sidste 5 kampe...

    Jeg tager selv knægten med til Vejle og hepper på de stribede... men frygter lidt at "vi" er gået på ferie og dermed leverer en miserabel indsats...

    Comment


      #3
      Jeg synes tydeligt vi har manglet en type Aron meget de seneste kampe. Og i en pokalfinale kunne han bestemt også være en god type. Han var i truppen til seneste kamp og spillede for reserverne forleden. Synes det virker oplagt at give ham så mange minutter som han kan klare og se hvordan hans form ser ud.

      Baseret på de seneste kampe kunne jeg godt forestille mig, at vores pokalfinale opstilling bliver med Jebali som 9'er.
      Last edited by Agbre; 19-05-2022, 12:55.

      Comment


        #4
        Jeg tror stadig vi starter med Skjelvik og Mihajlo i centerforsvaret. Jeg kan godt lide at have Skjelvik til Venstre for Tverskov i det opbyggende spil og så kommer han med noget god fart.

        ​​​​Jeg kunne godt tænke mig at se Sabbi på toppen, manden bliver jo aldrig nogen link-up spiller og kan jo ikke afslutte med venstreskøjten, så spil ham dog på toppen. Især når vi ikke spiller med indlæg men gerne vil have en hurtig bevægelig front trio.

        Bashkim på højrekanten og så er jeg to sekunder fra at foreslå at King også kunne spille den.

        Forhåbentligt kan vi lukke kampen i første, og så vil jeg gerne se Østrøm få de sidste 10 på Tverskovs position.


        HC (kom så HC, ik så meget pis!)

        Nico Mihajlo Skjelvik King
        Tverskov
        JJ
        Frø
        Bashkim Sabbi. Breum

        Og så hurtigere udskiftninger fra Alm der spiller med 5 udskiftninger

        Sander ind for Breum, Max ind for Sabbi, Aron ind for JJ i 60'

        Østrøm ind for Tverskov og Jebali ind for Frø i 80.
        ​​​​​
        Last edited by Striwetforlivet!; 19-05-2022, 13:25.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Jeg tror stadig vi starter med Skjelvik og Mihajlo i centerforsvaret. Jeg kan godt lide at have Skjelvik til Venstre for Tverskov i det opbyggende spil og så kommer han med noget god fart.

          ​​​​Jeg kunne godt tænke mig at se Sabbi på toppen, manden bliver jo aldrig nogen link-up spiller og kan jo ikke afslutte med venstreskøjten, så spil ham dog på toppen. Især når vi ikke spiller med indlæg men gerne vil have en hurtig bevægelig front trio.

          Bashkim på højrekanten og så er jeg to sekunder fra at foreslå at King også kunne spille den.

          Forhåbentligt kan vi lukke kampen i første, og så vil jeg gerne se Østrøm få de sidste 10 på Tverskovs position.


          HC (kom så HC, ik så meget pis!)

          Nico Mihajlo Skjelvik King
          Tverskov
          JJ
          Frø
          Bashkim Sabbi. Breum

          Og så hurtigere udskiftninger fra Alm der spiller med 5 udskiftninger

          Sander ind for Breum, Max ind for Sabbi, Aron ind for JJ i 60'

          Østrøm ind for Tverskov og Jebali ind for Frø i 80.
          ​​​​​
          Det bliver 0-5 i den opstilling.

          vi er nødt til at spille med dem der har tur i den og Sabbi på top vil ikke holde på en eneste bold.Frøs mange boldtab vil betyde at vi hele tiden bliver i defensiven.
          vi er nødt til at spille med dem der i glimt har virket og hvor vi har været bedst.
          Fenger på toppen, Jebali til at styre spillet og suge bolden når der er behov for det. Om vi skal spille med Sander, Breum eller Sabbi må afhænge af dagsformen. Jeg har en svaghed for Breum, men ..
          Aron uden form er ikke noget hit, så det JJ er nok JT på midten. Jørgen kan være i spil fordi FCM har nogle hurtige folk.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Jeg synes tydeligt vi har manglet en type Aron meget de seneste kampe. Og i en pokalfinale kunne han bestemt også være en god type. Han var i truppen til seneste kamp og spillede for reserverne forleden. Synes det virker oplagt at give ham så mange minutter som han kan klare og se hvordan hans form ser ud.

            Baseret på de seneste kampe kunne jeg godt forestille mig, at vores pokalfinale opstilling bliver med Jebali som 9'er.
            Håber jeg ikke vi er bedst med Jebali midt for og Fenger på top. Aron er ikke ret god når han ikke er i form og tvivler på vi får en Aron i hans bedste form desværre for han er en typisk pokalfighter.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Vidste ikke at såfremt Helsingør placerer sig til at rykke op i Superligaen men ikke får deres stadion godkendt så får de ikke lov. Dermed ser man hvem der ender nr. 11 i suppen så der er meget at spille for i SJE og VB.

              Vinder OB over VB og SJE vinder over VIFF ender SJE faktisk nr. 11 på målscore med en spinkel chance mens VB sikkert vil kæmpe for at blive nr. 11 og med en sejr over OB og endnu et nederlag til AGF mod FCN ende a point med AGF og derned kun (måske) rykker ned pga målscore …

              Håber at HH hjælper OB og slår VIFF ..

              Tror OB stiller i samme opstilling som man vil i pokalen så:

              HC
              Nicho. Larsen. Mihajlo. Skjelvik.
              JJt. Tverskov.
              Sabbi. Jebali. Breum.
              Max.

              Mest offensivt at skyde med: Sander, Frøkjær, Kadrii .. King, Aron, Okusun ..
              Er nok vores bedste start 11 pt. Kan diskuter om Jørgen skal erstatte KL. Men FCM har ikke de hurtigste i midten så måske kan Tunge Larsen følge med.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Det bliver 0-5 i den opstilling.

                vi er nødt til at spille med dem der har tur i den og Sabbi på top vil ikke holde på en eneste bold.Frøs mange boldtab vil betyde at vi hele tiden bliver i defensiven.
                vi er nødt til at spille med dem der i glimt har virket og hvor vi har været bedst.
                Fenger på toppen, Jebali til at styre spillet og suge bolden når der er behov for det. Om vi skal spille med Sander, Breum eller Sabbi må afhænge af dagsformen. Jeg har en svaghed for Breum, men ..
                Aron uden form er ikke noget hit, så det JJ er nok JT på midten. Jørgen kan være i spil fordi FCM har nogle hurtige folk.
                Argh 0-5 til Vejle, i den formation det tror jeg næppe.

                Jeg tror godt man kan få Sabbi igang men så skal man spille ham til hans styrker og det er ikke på højrefløjen, man spiller ham på højrefløjen fordi man ikke har andet og ligge derud. De der lange bolde vi har slået op på ham fra bagkæden i den her sæson har været, rædselsfulde at se på.

                Jeg er dog enig i at han ikke er kropsstærk nok til at ligge på toppen, men der ser jeg egentligt ikke rigtigt at vi har nogen, det tætteste vi kommer på det er Jebali og ham ser jeg gerne at vi sparer lidt i forhold til pokalfinalen, hvor han skal være på sit a-game. Så må vi spille lidt til vores styrker og det er farten i offensiven.

                Bashkim ud på højrefløjen det er bizart at han ikke har spillet der, når manden muligvis render rundt med ligaens bedste venstreben.

                Du er for hård ved Frø, jeg synes i høj grad han har spillet sig op, sidste kamp var lidt lunken, men kampen før det var han rigtig god.

                Aron vil jeg gerne have vi får i gang og han må gerne få nogle minutter i benene, han er stadig en spiller du kan sætte ind og for at erobre bolde højt på midtbanen.

                Jeg tænker også Skjelvik som venstrestopper, min eneste bekymring er at han virker lidt rusten på positionen.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Håber jeg ikke vi er bedst med Jebali midt for og Fenger på top. Aron er ikke ret god når han ikke er i form og tvivler på vi får en Aron i hans bedste form desværre for han er en typisk pokalfighter.
                  Uenig omkring Jebali. Jeg synes vi har set mest solide ude med Jebali som (falsk) 9'er. Han har også haft flere af sine personligt bedste præstationer i den rolle. Han er god til både at falde i banen for at deltage i opspillet og fungere som stærk opspilsstation helt på toppen. Både hjemme mod AGF og Viborg synes jeg vi falder en del i niveau efter Fenger kommer ind og Jebali rykkes tilbage i banen (selvom hele kampen mod Viborg ikke var på højt niveau).

                  Og så vil jeg sige det er en hurtig konklusion med Aron. Han har vel fået to kampe med nævneværdig spilletid i foråret. Husker ham som skidt i Århus, men synes han var en af vores bedre i udekampen i Haderslev den 24. april.

                  Comment


                    #10
                    Synes vi skulle Aron give god tid på banen. I hensigt af pokalfinalen er det bare vigtigt at bringe ham tættere på kampform.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Uenig omkring Jebali. Jeg synes vi har set mest solide ude med Jebali som (falsk) 9'er. Han har også haft flere af sine personligt bedste præstationer i den rolle. Han er god til både at falde i banen for at deltage i opspillet og fungere som stærk opspilsstation helt på toppen. Både hjemme mod AGF og Viborg synes jeg vi falder en del i niveau efter Fenger kommer ind og Jebali rykkes tilbage i banen (selvom hele kampen mod Viborg ikke var på højt niveau).

                      Og så vil jeg sige det er en hurtig konklusion med Aron. Han har vel fået to kampe med nævneværdig spilletid i foråret. Husker ham som skidt i Århus, men synes han var en af vores bedre i udekampen i Haderslev den 24. april.
                      Jebali fungerer som falsk 9'er fordi han er den eneste der kan bruges som opspilsstation i offensiven det er også derfor vi er så afhængige af ham, han så bare meget træt ud i weekenden og jeg vil hellere have klar i pokalfinalen end jeg var spille ham i Vejle.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Jebali fungerer som falsk 9'er fordi han er den eneste der kan bruges som opspilsstation i offensiven det er også derfor vi er så afhængige af ham, han så bare meget træt ud i weekenden og jeg vil hellere have klar i pokalfinalen end jeg var spille ham i Vejle.
                        Så er vi enig. I pokalfinalen skal Fenger på Toppen og Jebali bag ham. De 2 kanter er mere dagsformen der er afgørende, men vi skal optimere mod pokalfinalen selvom vi nok taber den 7 af 10 gange mod FCM.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Så er vi enig. I pokalfinalen skal Fenger på Toppen og Jebali bag ham. De 2 kanter er mere dagsformen der er afgørende, men vi skal optimere mod pokalfinalen selvom vi nok taber den 7 af 10 gange mod FCM.
                          I pokalfinalen er jeg helt sikker på at Jebali starter på toppen.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            I pokalfinalen er jeg helt sikker på at Jebali starter på toppen.
                            Samme her. Med Frø bagved sig

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Samme her. Med Frø bagved sig
                              Præcis og så ligger de og roterer.

                              Comment

                              Working...
                              X