Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - VIFF, torsdag 12. maj kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Hmm, egentlig mange skuffelser umiddelbart i den opstilling.
    Man lader vores to bedste, tverskov og jebali spille ude af position. Bevares, tverskov er en udmærket cf, men en fabelagtig 6'er og ret afgørende for både vores defensiv og offensiv, når han spiller der.
    Som 9'er får jebali ikke mulighed for at gøre det han er bedst til, at sætte spillet. At tegne vores offensiv.

    Tænk hvis man turde stole på Østrøm som cf. Hvor dårlig kan han være?!
    Så gerne Sander i stedet for Sabbi og Fenger på toppen (i stedet for Frø).

    Det er en ommer Alm.

    Ved nu ikke hvor mætte VFF er. Der er jo udsigt til Europa, trods alt. Men håber da du har ret.
    Østrøm virker slet ikke til at være en mulighed pt, og Sander er jo tvivlsom, så han starter næppe uanset hvad.
    Alm har uden tvivl et blødt punkt for Frø. Han brugte ham nærmest med det samme Han kom tilbage fra skade, selvom han tydeligvis ikke var i form. Frø spillede jo også glimrende sidst han startede med mål og assist, så det bliver han nok belønnet for, hvorimod Fenger brændte et par stykker i Farum. Det er fedt der er den kamp om pladserne offensivt, især nu når vi er i en periode hvor der er kampe nok til at holde alle til ilden.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Østrøm virker slet ikke til at være en mulighed pt, og Sander er jo tvivlsom, så han starter næppe uanset hvad.
      Alm har uden tvivl et blødt punkt for Frø. Han brugte ham nærmest med det samme Han kom tilbage fra skade, selvom han tydeligvis ikke var i form. Frø spillede jo også glimrende sidst han startede med mål og assist, så det bliver han nok belønnet for, hvorimod Fenger brændte et par stykker i Farum. Det er fedt der er den kamp om pladserne offensivt, især nu når vi er i en periode hvor der er kampe nok til at holde alle til ilden.
      Tror ikke SS er med i truppen overhovedet

      Comment


        #18
        Jeg forstår godt Alms dispositioner. Jeg håber bare at han ikke hænger så meget i bremsen når det kommer til udskiftningerne de skal ligge 10 minutter før Alm almindeligvist skifter ud. Jeg tror det er fordi han er data nørd og derfor ved at det er de sidste 15 minutter af en kamp de fleste mål bliver scoret i, men han skal lige give folk 10 minutter til at komme ind og mærke tempoet i kampen.

        ​​​​Jeali på 9'eren giver mening, vi har ikke en 9'er i truppen og så er det at skubbe Jebali frem det bedste bud, han er også i god målform og bidrager med noget tyngde i feltet.

        Det er pisseirriterende at Mihajlo render ind i en skade, han er allerede blevet vanvittig vigtig, at Tverskov må rykkes ned er spild af dygtig fodboldspiller.

        Så skal JJ igen alene ligge og fordele spillet på midten af banen, #$&-(#@@!

        Breum tror og håber jeg starter, starter VFF med ham Putros, så kan Breum holde legestue med ham. Max ind lidt senere i kampen så kan han godt lukke kampen, han må lige vise at han kan trække ind i banen og afslutte med højre.

        Sabbi på højre kanten er sæsonen i en nøddeskal, jeg ville ønske at vi spillede Bashkim på den højre angriber position og jeg forstår stadig ikke hvorfor vi ikke gør det. Når det er sagt så kan jeg godt se at Sabbi tvinger Christian Sørensen til at være mere opmærksom på sin defensive pligter.

        Østrøm, er ikke CF'er, og jeg ville blive ret så urolig ved at have ham spillende i CF, medmindre han virkelig har lagt på i sit hovedspil, Viborg har altså nogle typer der godt kan heade til en bold og en Christian Sørensen der godt kan finde ud af at slå et indlæg. Jeg ville dog stadig gerne se ham få et indhop på midten.

        Viborg har ivrigt nogle glimrende skytter fra distancen, tilgengæld er jeg ikke imponeret over deres målmand, han skal testes.



        Comment


          #19
          Tilgengæld er Okusun nok en god spiller at have på banen lige netop med Viborg. Med deres store drenge og Christian Sørensens venstrefor i mente.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
            Tilgengæld er Okusun nok en god spiller at have på banen lige netop med Viborg. Med deres store drenge og Christian Sørensens venstrefor i mente.
            Enig. Okosun er rimelig overlegen med hovedet, det kan man ikke tage fra ham, men Tverskov er også dygtig med hovedet.

            Comment


              #21
              https://bold.dk/fodbold/klubber/vibo...gtigt-ob-brag/
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #22
                Træls, at vi ikke kan bruge Tver på 6eren. Tver på dén position har været den største åbenbaring i foråret.

                Det er helt centralt, at vi får hentet en stabil midterforsvarer til sommer og lokker Tver med en ledende rolle som 6er.

                Comment


                  #23
                  Opstillingen som ventet. Er stadig irriteret over at Østrøm helt åbenbart ikke har nogen tillid som midterforsvarer hos Alm.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Opstillingen som ventet. Er stadig irriteret over at Østrøm helt åbenbart ikke har nogen tillid som midterforsvarer hos Alm.
                    Jeg ville egentlig også gerne se det. Men overordnet set synes jeg ikke han endnu virker til at have nok at stå imod med (sidst jeg så ham på banen), eller er helt konsekvent nok i sin spillestil, til at spille midterforsvar i suppen.

                    Men synd at flytte Tverskov fra midten. Han har været med til at give en helt anden balance på holdet.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Opstillingen som ventet. Er stadig irriteret over at Østrøm helt åbenbart ikke har nogen tillid som midterforsvarer hos Alm.
                      Med mindre man mener at han er stærkere end Larsen så er det vel en vurdering på om hvor OB står stærkest med

                      Okusun JJT
                      Tverskov Larsen

                      eller

                      Tverskov JJT
                      Østrøm Larsen ..

                      Sidstnævnte CB konstallation vil jeg være lidt bekymret for ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #26
                        HC
                        Mickelson Kasper Tverskov Skjelvik
                        Okosun JJ
                        Frø
                        Sabbi Jebali Breum
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          HC
                          Mickelson Kasper Tverskov Skjelvik
                          Okosun JJ
                          Frø
                          Sabbi Jebali Breum
                          Jørgen er bedre end prins offensivt, men opdækning det magter han ikke.

                          Comment


                            #28
                            Ringe af Okysun og kl gør viborg onsite.

                            Comment


                              #29
                              Okusun for helvede
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                #30
                                Jebali

                                Comment

                                Working...
                                X