Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Onslow
    replied
    Kære med-fans. Vi har desværre, i sidste øjeblik, fået et afbud til kampen i morgen, hvorfor jeg har en ekstra billet i overskud, som jeg meget gerne vil af med, så andre kan få glæde af den. Billetten gælder til fan-sektionen på Sydsiden, hvor der er unummerede pladser. Den kostede 250 kr. og sælges videre for det samme. Hvis du er interesseret, så skriv til mig på 22 53 56 96. Du modtager billetten som SMS-billet, når pengene er modtaget på mobile pay. Det er efter "først-til-mølle-princippet". Håber der er én derude, der kan nå at få glæde af den. Mvh. Thomas Lindtofte

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Da OB i 2002 spillede pokalfinale mod FCK, sad Sune Heilbo udenfor truppen til kampen. Han fik dog alligevel det bedste ud af dagen sammen med Michael Knudsen.
    (Den historie er værd at læse)

    Sune Heilbo var udenfor truppen i 2002 - Men havde alligevel en underholdende pokalfinale - OBstruktion

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Vi har snakket med Hans Christian Bernat, inden han tog bussen til Brøndby denne eftermiddag.

    Bernat glæder sig til pokalfinalen: Specielt i min første sæson - OBstruktion

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg

    vi bor ca 1km fra Glostrup station, så vi går derhen. Det er ikke voldsomt langt og nemt at finde :)
    Super, så tror jeg også at jeg tager til Glostrup :)

    Leave a comment:


  • Ganjaoux
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Vil egentligt gerne lige høre andre fra Sjælland der taget det offentlige til Brøndby stadion.

    Vælger I at gå fra en station eller hvad gør I?

    Jeg overvejer selv at gå fra enten Brøndbyøster st. eller Glostrup st.
    vi bor ca 1km fra Glostrup station, så vi går derhen. Det er ikke voldsomt langt og nemt at finde :)

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Martin Davidsen om kampens betydning:
    https://obstemmer.dk/blog-fra-stor-klub-til-storklub/

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

    Kan du uddybe hvor de finder det fra SFÅ? Synes det lyder helt vanvittigt hvis det skulle være sandt. Fedt og sjovt altså!
    Nej. Paneldeltageren nævnte det bare i en sammenhæng med kritik af fcm ikke kan sælge deres billetter.
    jeg tror ikke det er noget SFÅ som medie har undersøgt eller ved mere om end os andre.

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Vi kommer i klart overtal. Når man går ind for at købe billetter via deres hjemmeside er der rigeligt med billetter til salg. I SFÅ talte en af paneldeltagerne sågar om at op imod 1500 billetter der er købt i deres stemningsområde er bestilt fra Fyn, så det kunne godt tyde på vi kommer til at dominere voldsomt på tribunerne og at der kommer halvtomme sektioner i møgjyllands område
    Kan du uddybe hvor de finder det fra SFÅ? Synes det lyder helt vanvittigt hvis det skulle være sandt. Fedt og sjovt altså!

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Hvis der er plads til 28.000 på Brøndby Stadion, så må vi da snart fylde en stor del ud

    Nogle der kender "opbakningen" fra Heden ?
    Vi kommer i klart overtal. Når man går ind for at købe billetter via deres hjemmeside er der rigeligt med billetter til salg. I SFÅ talte en af paneldeltagerne sågar om at op imod 1500 billetter der er købt i deres stemningsområde er bestilt fra Fyn, så det kunne godt tyde på vi kommer til at dominere voldsomt på tribunerne og at der kommer halvtomme sektioner i møgjyllands område

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Hvis der er plads til 28.000 på Brøndby Stadion, så må vi da snart fylde en stor del ud

    Nogle der kender "opbakningen" fra Heden ?

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Vil egentligt gerne lige høre andre fra Sjælland der taget det offentlige til Brøndby stadion.

    Vælger I at gå fra en station eller hvad gør I?

    Jeg overvejer selv at gå fra enten Brøndbyøster st. eller Glostrup st.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
    Jeg har fået ondt i ryggen :-(

    Er der nogen der er interesseret i at bytte 4 billetter på Øvre C til 4 billetter på Nedre C - så jeg kan få mulighed for at sidde ned?
    Prøv på de stribedes facebookgruppe.

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    Jeg har fået ondt i ryggen :-(

    Er der nogen der er interesseret i at bytte 4 billetter på Øvre C til 4 billetter på Nedre C - så jeg kan få mulighed for at sidde ned?

    Leave a comment:


  • Rangers94
    replied
    Alle mand minus Kløve og Hyllegård træner fuldt med :)

    https://fyens.dk/artikel/ob-s-stoppe...l-pokalfinalen

    Leave a comment:


  • Mhjortebjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Andreas Alm med gode ord før finalen:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/torsda...en-magisk-dag/
    Rigtigt flot skrevet, IMHO. Også meget fornuftige mål, som vi er godt på vej til at følge. Det glemmer man ofte, når det momentært går dårligere end forventet.

    Det kommer til at tage år, men jeg er meget fortrøstningsfuld omkring, hvor vores klub er på vej hen.

    Leave a comment:

Working...
X