Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis der er plads til 28.000 på Brøndby Stadion, så må vi da snart fylde en stor del ud

    Nogle der kender "opbakningen" fra Heden ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Hvis der er plads til 28.000 på Brøndby Stadion, så må vi da snart fylde en stor del ud

      Nogle der kender "opbakningen" fra Heden ?
      Vi kommer i klart overtal. Når man går ind for at købe billetter via deres hjemmeside er der rigeligt med billetter til salg. I SFÅ talte en af paneldeltagerne sågar om at op imod 1500 billetter der er købt i deres stemningsområde er bestilt fra Fyn, så det kunne godt tyde på vi kommer til at dominere voldsomt på tribunerne og at der kommer halvtomme sektioner i møgjyllands område

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Vi kommer i klart overtal. Når man går ind for at købe billetter via deres hjemmeside er der rigeligt med billetter til salg. I SFÅ talte en af paneldeltagerne sågar om at op imod 1500 billetter der er købt i deres stemningsområde er bestilt fra Fyn, så det kunne godt tyde på vi kommer til at dominere voldsomt på tribunerne og at der kommer halvtomme sektioner i møgjyllands område
        Kan du uddybe hvor de finder det fra SFÅ? Synes det lyder helt vanvittigt hvis det skulle være sandt. Fedt og sjovt altså!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

          Kan du uddybe hvor de finder det fra SFÅ? Synes det lyder helt vanvittigt hvis det skulle være sandt. Fedt og sjovt altså!
          Nej. Paneldeltageren nævnte det bare i en sammenhæng med kritik af fcm ikke kan sælge deres billetter.
          jeg tror ikke det er noget SFÅ som medie har undersøgt eller ved mere om end os andre.

          Comment


            Martin Davidsen om kampens betydning:
            https://obstemmer.dk/blog-fra-stor-klub-til-storklub/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Vil egentligt gerne lige høre andre fra Sjælland der taget det offentlige til Brøndby stadion.

              Vælger I at gå fra en station eller hvad gør I?

              Jeg overvejer selv at gå fra enten Brøndbyøster st. eller Glostrup st.
              vi bor ca 1km fra Glostrup station, så vi går derhen. Det er ikke voldsomt langt og nemt at finde :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg

                vi bor ca 1km fra Glostrup station, så vi går derhen. Det er ikke voldsomt langt og nemt at finde :)
                Super, så tror jeg også at jeg tager til Glostrup :)

                Comment


                  Vi har snakket med Hans Christian Bernat, inden han tog bussen til Brøndby denne eftermiddag.

                  Bernat glæder sig til pokalfinalen: Specielt i min første sæson - OBstruktion

                  Comment


                    Da OB i 2002 spillede pokalfinale mod FCK, sad Sune Heilbo udenfor truppen til kampen. Han fik dog alligevel det bedste ud af dagen sammen med Michael Knudsen.
                    (Den historie er værd at læse)

                    Sune Heilbo var udenfor truppen i 2002 - Men havde alligevel en underholdende pokalfinale - OBstruktion

                    Comment


                      Kære med-fans. Vi har desværre, i sidste øjeblik, fået et afbud til kampen i morgen, hvorfor jeg har en ekstra billet i overskud, som jeg meget gerne vil af med, så andre kan få glæde af den. Billetten gælder til fan-sektionen på Sydsiden, hvor der er unummerede pladser. Den kostede 250 kr. og sælges videre for det samme. Hvis du er interesseret, så skriv til mig på 22 53 56 96. Du modtager billetten som SMS-billet, når pengene er modtaget på mobile pay. Det er efter "først-til-mølle-princippet". Håber der er én derude, der kan nå at få glæde af den. Mvh. Thomas Lindtofte

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Da OB i 2002 spillede pokalfinale mod FCK, sad Sune Heilbo udenfor truppen til kampen. Han fik dog alligevel det bedste ud af dagen sammen med Michael Knudsen.
                        (Den historie er værd at læse)

                        Sune Heilbo var udenfor truppen i 2002 - Men havde alligevel en underholdende pokalfinale - OBstruktion
                        Hvis vi vinder, tager jeg fandme også en øl i badekarret, når jeg kommer hjem fra Boogies :)

                        Comment


                          ⭐️Hold nu kæft det bliver en stor dag ⭐️ Nogle bud på startopstillinger?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                            ⭐️Hold nu kæft det bliver en stor dag ⭐️ Nogle bud på startopstillinger?
                            HC Bernat
                            Nico KL Ivan Skjelvik
                            JJ Tverskov
                            Sabbi Frø Breum
                            Jebali

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                              ⭐️Hold nu kæft det bliver en stor dag ⭐️ Nogle bud på startopstillinger?
                              FS går med en mere fysisk 6er duo i form af Okosun og Tverskov. FSs informationer går på at Alm satser på at matche farten hos Dreyer. Chilufya og Isaksen ved at gøre det fysisk og kompakt for at undgå direkte omstillinger.

                              .....................HC
                              Nico.......KL....Ivancevic.....Jørgen
                              ..........Okosun.....Tverskov
                              ..Sabbi........Frø............Sander
                              ....................Jebali
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Gutter,

                                i dag blir den fedeste dag som OB-fan i det seneste årti - forventningens glæde er helt enorm

                                Vi kommer til at dominere Brøndby stadion stort, og jeg er med på at verbal aggression/frustration rettet imod modstandernes spillere, tilskuere og imod dommerne osv. kan være med til at give et kæmpe skud energi og tænde op under en tilskuereskare og endda spillerne på bane. Det skal der nok OGSÅ blive masser af, i Brøndby i dag.

                                MEN, jeg vil gerne opfordre til, at vi som fangruppe også bliver kendt for at have overskud, passion og kærlighed med på vores vej. Helt konkret synes jeg, det kunne være fantastisk, hvis vi tog os tid til st hylde en gammel OB-helt som Daniel Høegh, under opvarmningen i dag. Høegh har været en af de mest gennemsympatiske OB-spillere de sidste 10-15 år. Anfører i klubben og altid har hans stribede sympatier skinnet igennem, også siden han forlod os. Senest i interviewet i går med SFÅ, hvor han nærmest skulle slå knuder på sin tunge, for at sige, at han holdt med FCM (stribede OB-briller-tolkning kan forekomme her)

                                Lad os da kalde ham ned til en Fenerbahce inden kampen, og vise ham, at han ikke er glemt. Forestil jer stemningen (og tv billederne), hvis vi fik ham lokket til at sende en hilsen tilbage - Og overvej om han ikke bare i det lille minimale splitsekund, ku ønske sig tilbage til os.

                                Det ville udvise overskud, kultur og stort format, fra den stribede families side.

                                Jeg kunne også sagtens se os hylde Bo Henriksen ( Bomber Bo) i 20-30 sekunder med den legendariske “Bomber Booo, let me hear you say aa-ååå - a-ååå” sang. Det ville sgu da være go lir

                                Halvdelen af det fodboldDanmark, der sidder og ser kampen, er jo ikke klar over, at Bo er gammel OB-dreng.

                                Lad os minde dem om, at ham har vi OGSÅ været med til at lave..

                                Den sidste del omkring Bo, deler måske nok vandene, men min holdning er, at gamle helte, der aldrig har smækket med døren eller talt dårligt om Klubben fortjener anerkendelse - når kampen så er igang, er der ingen kære Mor. Så er de modstandere igen på godt og ondt!

                                God pokaldag

                                Forza Odense

                                Comment

                                Working...
                                X