Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - SønderjyskE pokal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Dejlig sejr idag! Dog synes jeg man står med en lidt dårlig smag i munden over en umådeligt ringe service til kampen. Jeg plejer at se kamp fra RMN tribunen hvor det ikke at pejer at være så udtalt, men var idag henvist fil 3F på grund af manglende billetter. Et relativt stort afsnit som idag var godt fyldt, men som kun har to øl/vand/hotdog boder og en enkelt mad bod. Jeg kom 17:15, nåede at få noget at spise, men måtte opgive at få en øl. De der alligevel valgte at stå i kø for noget at drikke missede en hel halvleg.

    Jeg fik til sidst overtalt en vagt om at lukke mig igennem sponsertribunen til modsatte side hvor jeg nåede at købe 3 øl, bunde den ene, fejre et mål, gå ud af stadion og hele vejen rundt til indgang D, for at se de samme stakler stadig stå i køen. Det synes jeg alligevel er en ommer. Er der et sted man kan skrive til for at give udtryk for sin mindre gode oplevelse?
    Har overvejet om ikke Albani kunne lave et produkt hvor øl bare blev produceret så man lige kunne skrue låget af en fadbamse, for helvede hvor er der meget kø.

    Leave a comment:


  • longway78
    replied
    De var også gået tør for Chips efter 60 min…..

    men så fed en stemning i dag.
    jeg var i sønderjyske og se kampen hvor ob spillede 2-2 man kunne bare se Ivan havde noget ekstra sendte gejst ind til spillerne mens han varmede op og startede ude.
    lige det vi mangler vilje og gejst

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Dejlig sejr idag! Dog synes jeg man står med en lidt dårlig smag i munden over en umådeligt ringe service til kampen. Jeg plejer at se kamp fra RMN tribunen hvor det ikke at pejer at være så udtalt, men var idag henvist fil 3F på grund af manglende billetter. Et relativt stort afsnit som idag var godt fyldt, men som kun har to øl/vand/hotdog boder og en enkelt mad bod. Jeg kom 17:15, nåede at få noget at spise, men måtte opgive at få en øl. De der alligevel valgte at stå i kø for noget at drikke missede en hel halvleg.

    Jeg fik til sidst overtalt en vagt om at lukke mig igennem sponsertribunen til modsatte side hvor jeg nåede at købe 3 øl, bunde den ene, fejre et mål, gå ud af stadion og hele vejen rundt til indgang D, for at se de samme stakler stadig stå i køen. Det synes jeg alligevel er en ommer. Er der et sted man kan skrive til for at give udtryk for sin mindre gode oplevelse?
    Skriv til Jack Jørgensen. E-Mail: jj@ose.dk
    Han vil sikker svare. Havde det også tidligere med en skuffende oplevelse på stadion og han reagerede fint og var taknemmelig om henvendelsen

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Dejlig sejr idag! Dog synes jeg man står med en lidt dårlig smag i munden over en umådeligt ringe service til kampen. Jeg plejer at se kamp fra RMN tribunen hvor det ikke at pejer at være så udtalt, men var idag henvist fil 3F på grund af manglende billetter. Et relativt stort afsnit som idag var godt fyldt, men som kun har to øl/vand/hotdog boder og en enkelt mad bod. Jeg kom 17:15, nåede at få noget at spise, men måtte opgive at få en øl. De der alligevel valgte at stå i kø for noget at drikke missede en hel halvleg.

    Jeg fik til sidst overtalt en vagt om at lukke mig igennem sponsertribunen til modsatte side hvor jeg nåede at købe 3 øl, bunde den ene, fejre et mål, gå ud af stadion og hele vejen rundt til indgang D, for at se de samme stakler stadig stå i køen. Det synes jeg alligevel er en ommer. Er der et sted man kan skrive til for at give udtryk for sin mindre gode oplevelse?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oerste-halvleg

    mål nr. 2 og JJT https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oerste-halvleg

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ivan Drago er bare for vild. Elsker ham allerede

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Fuck hvor var det fedt! Og så fedt at langsiden var med til at give den gasss!!

    Ivan, Tver og Isam er boss!!

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Juhu, sadån OB. Det er stort, glæder mig helt vildt til finalen. Vi er underdog og jeg tror på at vi finder os godt tilpas i den rolle.

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Ivancevic og Jebali vores to bedste spillere i dag. Bernat også en sikker sidste skanse i dag.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Finale!!!!!

    Ivan er MOM for mig!
    Helt enig. I app'en blev det Jebali med I an på anden plads. Der er ja angribere som ofte bliver foretrukket, især hvis de scorer og Jeg vi Ali spillede også meget stærkt og var omdrejningspunktet i vores spil. Men der var Ivancevic som var garant for at en overbevisende sejr aldrig kom i fare. Han er kæmpestærkt, ham der "Ivan den Elskede".

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Finale!!!!!

    Ivan er MOM for mig!
    Han blev det også i BT. Ham og Jebali fik 5.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Finale!!!!!

    Ivan er MOM for mig!

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Er det mon Ivan der har løftet holdet? Han har jo ilden.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Tak OB, tak for en fantastisk oplevelse! Der var også tider hvor det var hård og kostede at elske dig! Men idag, idag er det kun glæde, en stor, stor glæde!

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    SÅDAN - FCM skal vi have en god chance mod i Brøndby.

    Leave a comment:

Working...
X