Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - SønderjyskE pokal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • OBstruktion
    replied
    Pokalfinalen kan blive Jens Jakob Thomasens sidste kamp for OB, og han får allerede gåsehud af tanken om, at han kan stå med pokalen den 26.

    Thomasen kan stå med pokalen i hans sidste kamp for OB: Får gåsehud af tanken - OBstruktion

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

    Som det ser ud lige nu, så er hverken Østrøm eller King gode nok - lige meget hvor gamle de er.
    Så meget dårligere end JS syntes jeg nu godt nok ikke King er.
    Men mente du ikke også at Mihajlo var dårlig bedømt ud fra det første indhop han fik.

    King skal nok vise sig som en god spiller, han skal bare lige bruge lidt mere tid til at vende sig til DK end Mihajlo skal.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Er de gode nok er de gamle nok …
    Som det ser ud lige nu, så er hverken Østrøm eller King gode nok - lige meget hvor gamle de er.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Tror tilgengæld at Robin ville komplementere Ivan rigtig godt som makker. Men det er måske lige vovet nok med to så unge fra start. Men på den anden side, hvis de har Jeppe liggende foran som støtte, så kunne det måske godt fungere. Bliver dog en ret så ung bagkæde hvis den fra næste sæson hedder: King-Ivan-Østrøm-Mickelson. Tilgengæld en bagkæde med masser af videresalgspotentiale
    Er de gode nok er de gamle nok …

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Tror tilgengæld at Robin ville komplementere Ivan rigtig godt som makker. Men det er måske lige vovet nok med to så unge fra start. Men på den anden side, hvis de har Jeppe liggende foran som støtte, så kunne det måske godt fungere. Bliver dog en ret så ung bagkæde hvis den fra næste sæson hedder: King-Ivan-Østrøm-Mickelson. Tilgengæld en bagkæde med masser af videresalgspotentiale
    Ja og HC på mål :)

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Østrøm bør uden tvivl lejes ud. Er ubeskriveligt træt af talenter i OB, der rådner op på tribunen eller bænken.
    Tror tilgengæld at Robin ville komplementere Ivan rigtig godt som makker. Men det er måske lige vovet nok med to så unge fra start. Men på den anden side, hvis de har Jeppe liggende foran som støtte, så kunne det måske godt fungere. Bliver dog en ret så ung bagkæde hvis den fra næste sæson hedder: King-Ivan-Østrøm-Mickelson. Tilgengæld en bagkæde med masser af videresalgspotentiale

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Østrøm bør uden tvivl lejes ud. Er ubeskriveligt træt af talenter i OB, der rådner op på tribunen eller bænken.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Ivancevic er herlig. Én stor knyttet balkannæve! Jeg var lidt forbeholden i starten - det forbehold tager jeg bare i mig med det samme!

    KL har også på mange måder spillet sig op. Det er som om, han passer bedre sammen med Ivancevic end Tver. Der, hvor han udstilles, er mangel på fart.

    Østrøm tror jeg slet ikke er et emne centralt, så vi skal have en tredjemand til centerforsvaret, hvis vi antager, at Tver har braget så meget igennem som 6er, at det er hans ‘nye’ plads - hvis han forlænger.
    Jeg er også vild med Ivan og hvis det virkelig fortsætter at han både er så stærk I duellerne og rolig med bolden for fødderne, så bliver han hurtigt salgbar når han ikke er ældre.
    jeg håber vi arbejder intenst på Østrøm skal udlejes mhp at spille fast i et midterforsvar. Jeg tror heller ikke på han er i nærheden af holdet nu eller i næste sæson, men han er stadig så ung at han kan udvikle sig, hvis man kan lykkedes med at finde den rette hylde til ham. Man skal huske Østrøm i en ung alder har spillet omkring 30-40 superligakampe uden at falde igennem, så det er jo ikke uforholdsmæssigt langt han har til at finde niveauet, men det er klart at han bliver nødt til at få nogen seniorkampe i benene på 1. Divisionsniveau eller derover før det kan rykke de procenter han mangler.
    Derfor skal det ganske rigtigt være en prioritet at hente en stopper ind som supplement til KL og Ivan, hvis Tverskov bliver. Det vil i øvrigt være et kæmpe hak i tuden på os, hvis han forsvinder nu, men han vil få gode tilbud sådan som han har taget den 6'er med storm.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Mihajlo wooo ohhhh
    Mihajlo wooo ooohhh
    He comes from Serbia
    He'll fucking murder ya
    Mihajlo wooo ohhh
    Mihajlo woooo ohhh

    https://youtu.be/YmBIYmWAx-k

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Ivancevic er herlig. Én stor knyttet balkannæve! Jeg var lidt forbeholden i starten - det forbehold tager jeg bare i mig med det samme!

    KL har også på mange måder spillet sig op. Det er som om, han passer bedre sammen med Ivancevic end Tver. Der, hvor han udstilles, er mangel på fart.

    Østrøm tror jeg slet ikke er et emne centralt, så vi skal have en tredjemand til centerforsvaret, hvis vi antager, at Tver har braget så meget igennem som 6er, at det er hans ‘nye’ plads - hvis han forlænger.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Shit man. Kan ikke huske jeg har haft den slags gåsehud som der var ved første mål i lang tid. Jebali der sprinter hele banen igennem for at juble ved RMN tribunen Og nøj hvor har jeg efterhånden fået et mancrush på Ivan - han er bare alt hvad vi har manglet i den bagkæde i mange år efterhånden! Også dejligt at Frø viser sig frem igen, det ligner han nyder godt af de mange tilskuere Og så skal Jeppe forlænges og have anførerbind og 6'eren. Så må vi finde en anden til den bagstopper plads
    Ja - det er superfedt med Mihajlo. Attituden er helt i top. Der hvor jeg før var lidt i tvivl om den nye trøje har jeg i dag bestilt den, og selvf. med Ivancevic på ryggen

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Shit man. Kan ikke huske jeg har haft den slags gåsehud som der var ved første mål i lang tid. Jebali der sprinter hele banen igennem for at juble ved RMN tribunen Og nøj hvor har jeg efterhånden fået et mancrush på Ivan - han er bare alt hvad vi har manglet i den bagkæde i mange år efterhånden! Også dejligt at Frø viser sig frem igen, det ligner han nyder godt af de mange tilskuere Og så skal Jeppe forlænges og have anførerbind og 6'eren. Så må vi finde en anden til den bagstopper plads

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Apropos stadionoplevelsen, så kan jeg kun give folk ret i, at der er for meget kø. Mange dropper simpelthen at købe noget. Jeg ved ikke om det er salgsområderne på stadion der er outdated, eller om man bare ikke har løst opgaven endnu med at få det til at glide. Kom i gang.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Sikke dog en stemning på stadion i dag.
    Og hvornår har vi sidst ført 3-0 i pausen, og kørt den sikkert hjem i 2. Halvleg.?

    Mht. til mom, der må jeg bare sige tverskov.! Tverskov, tverskov, tverskov.
    Det er jo en ny spiller vi har fået. Og hvilken én.
    Efter min mening, er han en stor del af, at defensiven er på vej mod noget stabilt (selvom den var shaky i dag). Og samtidig formår han at sætte offensiven med sit overblik.

    Hold kæft hvor jeg håber han forlænger, og er 6'er fremover. Det kan ændre vores kommende sæson positivt.
    Fed stemning, et fint vidnesbyrd om hvad der kan opnås i Odense, hvis OB får andet andet end 7-9 pladserne at spille om. Prøv at forestille dig hvordan det havde været hvis vi havde et ordenligt stadion.
    Iøvrigt også respekt til sønderjydske’s fans som både mødte talstærkt op, og gav den fint gas.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Sikke dog en stemning på stadion i dag.
    Og hvornår har vi sidst ført 3-0 i pausen, og kørt den sikkert hjem i 2. Halvleg.?

    Mht. til mom, der må jeg bare sige tverskov.! Tverskov, tverskov, tverskov.
    Det er jo en ny spiller vi har fået. Og hvilken én.
    Efter min mening, er han en stor del af, at defensiven er på vej mod noget stabilt (selvom den var shaky i dag). Og samtidig formår han at sætte offensiven med sit overblik.

    Hold kæft hvor jeg håber han forlænger, og er 6'er fremover. Det kan ændre vores kommende sæson positivt.

    Leave a comment:

Working...
X