Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Du godeste der er gang i den. Nye tider.

    Jeg kan ikke lade være med at tænke på bjørns egne ord om, at sen der handler på sidste dagen, ikke er ordentlig forberedt.

    Man kunne frygte at det er ikke er den vilde scouting der har været på de navne der bliver nævnt nu. Men håber selvfølgelig man hele tiden har haft dem i kikkerten.

    Andreas Albers.?? Det tror jeg ikke jeg har nogle (pæne) kommentarer til lige nu.

    Men som en anden bruger skrev, lad os nu få noget officielt.

    Comment


      Vildt, hvis der bliver virkelig tre mand ind den sidste dag og Tongya kom i d allerede i går. BW har der travlt at bygge holdet om og hvis vi kan holde fast i vores vigtigste spiller (Jebalis/Tverskov/Aron) så er imponeret.
      Men det er helt vi stille om hvem der er på vej ud. Bliver en spædende aften.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Så hellere det her end Albers: https://bold.dk/fodbold/klubber/vfb-...il-dansk-klub/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Det kunne være lidt liderligt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Vildt, hvis der bliver virkelig tre mand ind den sidste dag og Tongya kom i d allerede i går. BW har der travlt at bygge holdet om og hvis vi kan holde fast i vores vigtigste spiller (Jebalis/Tverskov/Aron) så er imponeret.
            Men det er helt vi stille om hvem der er på vej ud. Bliver en spædende aften.
            Tidligere i dag sagde BW til Tipsbladet at han ikke på det tidspunkt forhandlede om nogle af vores egne spillere, men at man aldrig kan vide.
            HVis der ikke ryger nogen ud er det i hvert fald en temmelig stor trup, vi får.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Du godeste der er gang i den. Nye tider.

              Jeg kan ikke lade være med at tænke på bjørns egne ord om, at sen der handler på sidste dagen, ikke er ordentlig forberedt.

              Man kunne frygte at det er ikke er den vilde scouting der har været på de navne der bliver nævnt nu. Men håber selvfølgelig man hele tiden har haft dem i kikkerten.

              Andreas Albers.?? Det tror jeg ikke jeg har nogle (pæne) kommentarer til lige nu.

              Men som en anden bruger skrev, lad os nu få noget officielt.
              Til gengæld er det svært at agere på et generelt roligt marked. Det er så i den grad ovre nu

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Tidligere i dag sagde BW til Tipsbladet at han ikke på det tidspunkt forhandlede om nogle af vores egne spillere, men at man aldrig kan vide.
                HVis der ikke ryger nogen ud er det i hvert fald en temmelig stor trup, vi får.
                Vi kan jo sælge eller udleje til lande der er åbent

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Vi kan jo sælge eller udleje til lande der er åbent
                  Det er selvfølgelig rigtigt. Kan i hvert fald godt blive trængsel i offensiven når/hvis alle er klar.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                    De sender fra Ådalen, så De kan bare banke på
                    Også bedre end en skrattende linje med en mumlende Hemme

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Du godeste der er gang i den. Nye tider.

                      Jeg kan ikke lade være med at tænke på bjørns egne ord om, at sen der handler på sidste dagen, ikke er ordentlig forberedt.

                      Man kunne frygte at det er ikke er den vilde scouting der har været på de navne der bliver nævnt nu. Men håber selvfølgelig man hele tiden har haft dem i kikkerten.

                      Andreas Albers.?? Det tror jeg ikke jeg har nogle (pæne) kommentarer til lige nu.

                      Men som en anden bruger skrev, lad os nu få noget officielt.
                      Men vi er også bare et sted i fødekæden hvor vi måske ikke er spillernes foretrukne destination. Så må man jo handle når man kan..

                      Comment


                        EB skyder Albers ned i deres chat

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Det er selvfølgelig rigtigt. Kan i hvert fald godt blive trængsel i offensiven når/hvis alle er klar.
                          Man skal have så mange offensive spillere at man kan fodre svin med dem

                          Comment


                            Lad os få noget officielt, tak!

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Ham bosniere ser rigtig god ud, kontrollerende midtbane der kan noget begge veje, det er vist bare at få skrevet under med ham, mere fynsk Balkan totalfodbold.

                              Alberts er vel fint nok, når man har sendt Sander afsted og lejet Luca ud, så kan han være 3 angriber. Jeg tror ikke man henter Faghir selvom det kunne være vildt, gjorde man så skulle det meget gerne være med en købsaftale :-O :-O

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                                EB skyder Albers ned i deres chat
                                Gør ikke det store. Bare de 2 midtbanespillere. Så er jeg godt tilfreds. Faghir gjorde selvfølgelig heller ikke noget. Men jeg tænker han lander i Jylland

                                Comment

                                Working...
                                X