Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Med tanke på vi vel har i omegnens af en håndfuld akademispillere med potentiale til at blive superligaspillerr, så synes jeg det er helt i tråd, hvis det viser sig at han kan gå ind og gøre en forskel fra dag 1. Har han to gode år i sig inden alderen begynder at trykke, så hænger det fint sammen. Jeg er enig I at spillere i 30'erne ikke skal hentes til positioner, hvor vi ikke lige har stortalenter klar til at tage over, men ellers skulle det jo gerne være sådan at en akademispiller på 20/21 år skal begynde kvalitetsmæssigt at overgå spillere på 33/34 år. Det giver et fint pejlemærke for talenter om hvor de står. De skal simpelthen når de træder ind i 20'erne kunne vippe spillere af pinden som er i deres karrieres efterår. Ellers er man ikke god nok.
    Enig og hvis Ivansevic også havde været omkring de 30 havde det også været mere problematisk og i strid med det BW har udtalt. Men Ivansevic er stadig i starten af 20'erne og som BW sagde så kan der sagtens blive hentet ældre spillere ind til en position men det kommer helt an på hvad vi ellers har på positionen. Og når Ivansevic er klar og hvis vi henter Paulsen så må vores idealopstilling i midterforsvaret hedde: Poulsen- Ivansevic. Med K. Larsen og Østrøm og evt Skelvik som backup. Det var også derfor jeg selv foreslog en type som Raul Albentosa, men Bjørn Paulsen vil jeg også hilse velkommen. Spørgsmålet er så om der kunne være mere på vej til midterforsvaret fordi så længe Ivansevic er skadet så ser vi altså stadig sårbare ud på den position og BW har jo åbent erkendt at det er der vi skal forbedre os mest i den kommende sæson.

    Comment


      Er i Ådalen nu og hele holdet er samlet til briefing. Hvad det så end betyder(ved godt hvad ordet betyder)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Er i Ådalen nu og hele holdet er samlet til briefing. Hvad det så end betyder(ved godt hvad ordet betyder)
        Obstruktion skriver på Twitter, at de mener at der er en spiler på vej væk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

          Obstruktion skriver på Twitter, at de mener at der er en spiler på vej væk
          Troels Kløve måske.
          Last edited by Faurskov; 08-07-2022, 09:21.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

            Troels Kløve.
            Ville også være mit gæt. Bashkim er vel det andet oplagte bud.

            Comment


              Kløve er heller ikke at finde idag

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                Troels Kløve.
                De nævner ikke navn(e).. Så gætværk, men dem der er i Ådalen kan måske spotte om der mangler en?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Ville også være mit gæt. Bashkim er vel det andet oplagte bud.
                  Bash træner med

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Bash træner med
                    Nogen der mangler?

                    Comment


                      Kløve,KL og Fenger er her ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Kløve,KL og Fenger er her ikke
                        Nogen af dem der har været skadet? Eller kan det formodes at der er noget igang?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kløve,KL og Fenger er her ikke
                          Af dem kan det næsten kun være Kløve. Svært ved at se Fenger eller KL forsvinde pt.

                          Comment


                            Kløve til SDJ

                            Comment


                              Kløve til SønderjyskE på en 2-årig lejeaftale

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                                Kløve til SønderjyskE på en 2-årig lejeaftale
                                en to årig lejeaftale alligevel.......vildt godt købmandskab af Hemmingsen med den der 4 årige forlængelse...
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X