Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Er der nogen, der ved hvornår Khemdee`s kontrakt med OB udløber ?
    https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...tlængde-tråden
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
      Er der nogen, der ved hvornår Khemdee`s kontrakt med OB udløber ?
      Det gør den om 1 år. Så det er super mærkeligt at man ikke samtidig offentligører en forlængelse. Jeg kan simpelthen ikke tro at man lejer ham ud uden at kunne få ham tilbage mens han stadig har kontrakt

      Comment


        Er ham BW lige så handlings lammet som de forrige tåber der skulle finde nye spillere til OB ? Hold kæft hvor er det træls at høre om de andre der henter ind , men intet sker der i OB

        Comment


          Tak for lynhurtigt svar.
          Khemdee har kontraktudløb med OB 30.06.23. samtidig med udløbet af lejekontrakten med Næstved. Giver 01.07.23. en total transferfri Khemdee gode muligheder for selv at indkassere en lukrativ kontrakt uden noget transferbeløb til OB. Kan det virkeligt være rigtigt ???

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Tak for lynhurtigt svar.
            Khemdee har kontraktudløb med OB 30.06.23. samtidig med udløbet af lejekontrakten med Næstved. Giver 01.07.23. en total transferfri Khemdee gode muligheder for selv at indkassere en lukrativ kontrakt uden noget transferbeløb til OB. Kan det virkeligt være rigtigt ???
            Han er vel fri til at forhandle fra den 1/1-23, hvis der ik er forlænget inden
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Victor2 Se indlæg
              Er ham BW lige så handlings lammet som de forrige tåber der skulle finde nye spillere til OB ? Hold kæft hvor er det træls at høre om de andre der henter ind , men intet sker der i OB
              Du har da fået Grubbe, Kjerrumgaard og Kanté

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                Tak for lynhurtigt svar.
                Khemdee har kontraktudløb med OB 30.06.23. samtidig med udløbet af lejekontrakten med Næstved. Giver 01.07.23. en total transferfri Khemdee gode muligheder for selv at indkassere en lukrativ kontrakt uden noget transferbeløb til OB. Kan det virkeligt være rigtigt ???
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Han er vel fri til at forhandle fra den 1/1-23, hvis der ik er forlænget inden
                Som skrevet før så er jeg sikker på at der er lavet en forlængelse allerede. Alt andet ville være utænkeligt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                  Som skrevet før så er jeg sikker på at der er lavet en forlængelse allerede. Alt andet ville være utænkeligt
                  Underligt at det ikke offentliggøres, som man gjorde med AJA?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Underligt at det ikke offentliggøres, som man gjorde med AJA?
                    Enig. Men måske mangler der nogle detaljer der ikke nåede at komme på plads. Who knows
                    Brems kan jeg forstå man lader gå. Ikke Khemdee hvis dette skulle være tilfældet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Enig. Men måske mangler der nogle detaljer der ikke nåede at komme på plads. Who knows
                      Brems kan jeg forstå man lader gå. Ikke Khemdee hvis dette skulle være tilfældet
                      Der kan vel være flere scenarier, på kryds og tværs.

                      khemdee kan jo også være yderst lunken ved at forlænge, med udsigt til... tja. I bedste fald fald et millionsalg til thailand. Hvilket jo mest er OB interesse.
                      Måske interessen alligevel ikke er så stor?

                      Det kan være en Rasmus Nissen case. Få tiden til at gå, før vi kan skilles.

                      Det harmonerer i hvert fald ikke at udleje en ung spiller, man satser på, til kontraktudløb. Det lyder "hemmingsen'sk".

                      Det giver heller ikke mening ikke at offentliggøre forlængelsen, hvis den er lavet.

                      Comment


                        Enten så er historien om Khemdees millionskifte til østen mere eller mindre opspind, og i hvert fald ikke noget der rigtigt har været tæt på at kunne blive til et salg, ellers må Khemdee være så meget imod at skifte til østen, at OB ikke har kunne få det salg i mål der selvfølgelig er i deres interesse.

                        Uanset om det er det ene eller det andet, giver det jo ikke mening for OB at forlænge. Hvorfor skulle de forlænge med en mand, med målet om at sælge ham til et sted som han ikke har nogen interesse i at skifte til? Så ender klubben jo bare med at lave en forlængelse med en mand der slet ikke har niveauet til OB og formentligt heller ikke til 1. division, hvor han kommer til at få meget svært ved at få spilletid.

                        Comment


                          Havde Max ikke også caféejeren som agent den gang han ikke ville forlænge, men til en større adresse (som "agenten" mente han skulle ?

                          Da han skiftede agent kom forlængelsen, mener jeg.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Så alle andre klubber i DK har bedre forbindelser end os?
                            Det tror jeg mange har qua deres forbindelser til diverse akademier i Afrika.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Rigtige forbindelser? Det må du uddybe. Skulle vi have forbindelser hos den danske udlændingestyrelse, der får os foran i køen? Det er jeg i så fald glad for, at vi ikke har.
                              Jeg kan se, at vi er blevet certificeret, så vi kommer foran i køen, hvilket giver en sagsbehandlingstid på omkring en måned.
                              Last edited by Online; 05-07-2022, 08:22.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Enten så er historien om Khemdees millionskifte til østen mere eller mindre opspind, og i hvert fald ikke noget der rigtigt har været tæt på at kunne blive til et salg, ellers må Khemdee være så meget imod at skifte til østen, at OB ikke har kunne få det salg i mål der selvfølgelig er i deres interesse.

                                Uanset om det er det ene eller det andet, giver det jo ikke mening for OB at forlænge. Hvorfor skulle de forlænge med en mand, med målet om at sælge ham til et sted som han ikke har nogen interesse i at skifte til? Så ender klubben jo bare med at lave en forlængelse med en mand der slet ikke har niveauet til OB og formentligt heller ikke til 1. division, hvor han kommer til at få meget svært ved at få spilletid.
                                Jeg tror ikke på et millionbud. Det ville OB selvfølgelig ikke have takket nej til. Det må være en røver.

                                Medmindre, som du skriver, at Khemdee bare har nægtet. Men…

                                Uanset - god vind til Khemdee. Fed type. Vi må se, om niveauet er til 1. division.


                                Comment

                                Working...
                                X