Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

    Har hørt rygter om at OB var meget interesseret i MEM, man skulle sågar havde budt på ham. AGF har nok bare flere penge og et mere ambitiøst projekt. Det er dog skuffende, hvis vi ikke vil give de penge en god spiller koster! Man kommer aldrig op og kæmper med om medaljer med spillere på frie transfers. Det kunne man måske for 10-15 år siden, men det kan man simpelthen ikke i dag.
    Åben pengepungen Thorborg, der må være penge og mod nok.
    AGF hentede også Jack Whilshere, som nok er det største navn længe. Ja muligvis siden vi hentede Djemba-Djemba. (groft sagt) Og hvor meget har de fået ud af ham?

    Jeg forstår din pointe, men da AGF hentede Jack Whilshere regnede man ikke at de skulle få den forårssæson som de fik. Så er der selvfølgelig andre ting, som også spillede ind, men håber du forstår min pointe.

    Når det så er sagt, så ser jeg gerne at der snart ske noget i OB, for der er bare 2,5 uge til at sæsonen begynder igen og vi savner squ noget. BW har et hårdt arbejde at udføre i dette vindue, men jeg har fuld tiltro til ham lige nu.

    Comment


      Synes at der er utrolig stor fokus på unge spillere (U17 og U19) som selvfølgelig skal være en del af vores fremtid, men der er godt nok stille omkring superliga truppen. Håber og tror stadig med en rigtig 6 og 9’er

      Comment


        Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

        AGF hentede også Jack Whilshere, som nok er det største navn længe. Ja muligvis siden vi hentede Djemba-Djemba. (groft sagt) Og hvor meget har de fået ud af ham?

        Jeg forstår din pointe, men da AGF hentede Jack Whilshere regnede man ikke at de skulle få den forårssæson som de fik. Så er der selvfølgelig andre ting, som også spillede ind, men håber du forstår min pointe.

        Når det så er sagt, så ser jeg gerne at der snart ske noget i OB, for der er bare 2,5 uge til at sæsonen begynder igen og vi savner squ noget. BW har et hårdt arbejde at udføre i dette vindue, men jeg har fuld tiltro til ham lige nu.
        Der er vel stor forskel på at hente en afdanket 30-årig, der har fået en ellers lovende karriere fuldstændigt smadret af skader - og så hente en 24-årig, der er fyldt op med potentiale.

        Og du kan jo se; selv om AGF havde en rædselsfuld halvsæson, så er det stadig lykkes dem at hente 2 spillere, der også ville ha pyntet på vores hold.

        Jeg har også tiltro til BW. Isoleret set. Men meget lille tiltro til vores tiltrækningskraft.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

          Der er vel stor forskel på at hente en afdanket 30-årig, der har fået en ellers lovende karriere fuldstændigt smadret af skader - og så hente en 24-årig, der er fyldt op med potentiale.

          Og du kan jo se; selv om AGF havde en rædselsfuld halvsæson, så er det stadig lykkes dem at hente 2 spillere, der også ville ha pyntet på vores hold.

          Jeg har også tiltro til BW. Isoleret set. Men meget lille tiltro til vores tiltrækningskraft.

          MvH ChrisOB
          en ting er tiltrækningskraft - men hvis der ingen penge er at handle for...tyder det desværre ikke på

          og hvordan man så i ramme alvor kan blive ved med at tale top 6 - det fatter jeg intet af.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            en ting er tiltrækningskraft - men hvis der ingen penge er at handle for...tyder det desværre ikke på

            og hvordan man så i ramme alvor kan blive ved med at tale top 6 - det fatter jeg intet af.
            Ja det har også undret mig de sidste 10 år, men hey det kan jo være BW når at blive OSE-ficeret, hvor man forsøger at sælge en sæbekassebil som en sportsvogn.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              en ting er tiltrækningskraft - men hvis der ingen penge er at handle for...tyder det desværre ikke på

              og hvordan man så i ramme alvor kan blive ved med at tale top 6 - det fatter jeg intet af.
              Jeg synes at Bjørn Wesström udlægger det meget godt i SFÅ - Det er jo ikke givet at man skal hente 5 spillere for at blive toppen af poppen. Hvis Grubbe kan presse Nico så meget at han bliver en fremragende spiller, løfte sit niveau og dermed de andres niveau, så kunne det jo sagtens være nøglen til succes.

              I OBs bedste sæson i de sidste 10 år, hentede man Janus Drachmann og havde en fast spiller i hver kæde der leverede hver gang - og Janus Drachmann er/var ikke en topspiller, men han har var en fremragende spiller i systemet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                Jeg synes at Bjørn Wesström udlægger det meget godt i SFÅ - Det er jo ikke givet at man skal hente 5 spillere for at blive toppen af poppen. Hvis Grubbe kan presse Nico så meget at han bliver en fremragende spiller, løfte sit niveau og dermed de andres niveau, så kunne det jo sagtens være nøglen til succes.

                I OBs bedste sæson i de sidste 10 år, hentede man Janus Drachmann og havde en fast spiller i hver kæde der leverede hver gang - og Janus Drachmann er/var ikke en topspiller, men han har var en fremragende spiller i systemet
                argh det kommer da vidst an på hvad man mener med toppen af poppen

                Men jeg er helt med på at vi kan komme i top 6 - hvis vi forbedre os en smule i forsvaret, begynder at levere "bare" til par og et par andre hold underpræstere (som vi plejer at gøre).

                - men syntes det er en for defenssiv tilgang at man er nødt til at håbe andre klare det dårligt for at man selv kan indfri egne ambitioner (som man jo selv har sat)
                - hvis ikke man har midlerne til at gå seriøst efter en top 6 i denne sæson - så meld det da ud og så brug tiden på at få flere unge igennem. Så kunne det være vi nærmer os noget næste år eller om 2 sæsoner.

                Men det er klubben selv der melder top 6 ud - og faktisk at vi skal være en fast del af det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Ja det har også undret mig de sidste 10 år, men hey det kan jo være BW når at blive OSE-ficeret, hvor man forsøger at sælge en sæbekassebil som en sportsvogn.

                  MvH ChrisOB
                  jeg har sådan set stadig stor tiltro til Bjørn - syntes han virker som en der ved hvad han taler om. Men syntes det begynder at tale lidt imod med de her udmeldinger. Men det er jo også målsætninger han har "arvet" og er der ingen penge på kistebunden (kunne godt tyde på det) så er det jo sådan det er.
                  - tror måske også han har en del kig på set uppet uden for banen, det er jo også et område hvor vi kan styrkes...men det giver jo næppe gevinst på den korte bane.

                  Al den glæde og optimisme jeg havde oparbejdet i tiden omkring pokal finalen er ihvertfald desværre ved at fordufte - og jeg forventer igen en sæson omkring plads 8- 10

                  Comment


                    Khemdee meldes på vej til Næstved.

                    https://fyens.dk/artikel/svendborg-o...b-i-1-division

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                      Khemdee meldes på vej til Næstved.

                      https://fyens.dk/artikel/svendborg-o...b-i-1-division
                      Så får han nok 172 minutter i 1. division i løbet af sæsonen og smutter til Svendborg, Dalum eller lignende næste sommer. Ærgerligt vi ikke fik cashet ind på det store millionsalg som helt sikkert har været muligt og slet ikke er en røverhistorie...
                      Last edited by Sheed; 02-07-2022, 18:22.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                        Khemdee meldes på vej til Næstved.

                        https://fyens.dk/artikel/svendborg-o...b-i-1-division
                        Så tænker jeg at der bliver forlænget også. Ellers udløber kontrakten næste sommer og dette scenarie kan OB ikke have interesse i.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Så tænker jeg at der bliver forlænget også. Ellers udløber kontrakten næste sommer og dette scenarie kan OB ikke have interesse i.
                          Forhåbentligt. Mon ikke Khemdee brænder 1. division af og derefter sælges for et tocifret millionbeløb til Thailand

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

                            Forhåbentligt. Mon ikke Khemdee brænder 1. division af og derefter sælges for et tocifret millionbeløb til Thailand
                            Håber det helt sikkert. Han har helt sikkert nogle kvaliteter. Men spiller også med kæmpe risiko i sit spil. Så det kan gå mange veje

                            Comment


                              MH havde fået på puklen for det her vindue. BW er god til at tale, men har ikke vist noget prangende endnu.

                              Jeg går mindre op i transfervinduer end de fleste herinde, men det er åbenlyst, at OB mangler i hvert fald én klar leder til til den centrale akse.

                              At den spiller ikke allerede er på plads - og givetvis slet ikke kommer - er for dårligt.

                              Som jeg har skrevet tidligere. Nogle gange tror jeg på, at vi går bedre tider i møde. Andre gange tror jeg ikke, at der kommer til at ske noget som helst.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                MH havde fået på puklen for det her vindue. BW er god til at tale, men har ikke vist noget prangende endnu.

                                Jeg går mindre op i transfervinduer end de fleste herinde, men det er åbenlyst, at OB mangler i hvert fald én klar leder til til den centrale akse.

                                At den spiller ikke allerede er på plads - og givetvis slet ikke kommer - er for dårligt.

                                Som jeg har skrevet tidligere. Nogle gange tror jeg på, at vi går bedre tider i møde. Andre gange tror jeg ikke, at der kommer til at ske noget som helst.

                                fuldstændig enig.
                                Alle andre sportschefer / direktører var blevet jagtet på nuværende tidspunkt. Nu har vi en svensker som snakker og snakker og sikrer ungdommen, men intet nyt i superligaen. Mangler så meget en 6 er. Tverskov er forsvarsspiller og for langsom på midten når modstanderne er fra top 6

                                Comment

                                Working...
                                X