Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg tror ikke, at der er købere i kø fra hverken Belgien eller Holland. Jebali er for gammel - og simpelthen for langsom. Sidstnævnte går i Superligaen; ikke i Holland eller Belgien.
    Der findes kun unge, hurtige spillere i Belgien og Holland? Det burde nogen nok have fortalt Lasse Schøne og hans respektive klubber.
    ​​​​​
    Jeg tror skal heller ikke, der står købere i kø, men kunne sagtens se det er i det lag en teknisk dygtig mulig profil i 1-mio-euro-klassen kunne være interessant. Hollandske og belgiske klubber køber også rutinerede profiler til at udgøre fundamentet for deres talentarbejde.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Der findes kun unge, hurtige spillere i Belgien og Holland? Det burde nogen nok have fortalt Lasse Schøne og hans respektive klubber.
      ​​​​​
      Jeg tror skal heller ikke, der står købere i kø, men kunne sagtens se det er i det lag en teknisk dygtig mulig profil i 1-mio-euro-klassen kunne være interessant. Hollandske og belgiske klubber køber også rutinerede profiler til at udgøre fundamentet for deres talentarbejde.
      Det, du skriver, er en stråmand.

      Jeg giver ikke udtryk for noget i den retning.

      Schøne, en central midtbanespiller med over 50 landskampe for DK, som analogi til Jebali? To forskellige typer, to forskellige positioner, to helt forskellige meritter og niveauer.

      Hvis du skal besvære dig med at svare, så hæv niveauet lidt.

      Comment


        Kunne en spiller som Mads Emil Madsen ( https://www.transfermarkt.de/mads-em...spieler/422950 ) være en mulighed, han har tidligere været anføre i Silkeborg i en ung alder, samt spillet en god håndfuld kampe på U21 landsholdet. Han er blevet 24 år i januar og spiller til dagligt i Slavia Prag, hvor han skiftede til sidste sommer, her er det blevet til 353 minutter i den bedste tjekkiske liga samt en lille time Corference League. En spiller med uforløst potentiale, som både kan blive fugl eller fisk ..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kadrii lover udmelding om fremtid når sæsonen er slut

          https://fyens.dk/artikel/han-insiste...æsonen-er-slut
          Fedt, møjn til ham
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
            Kunne en spiller som Mads Emil Madsen ( https://www.transfermarkt.de/mads-em...spieler/422950 ) være en mulighed, han har tidligere været anføre i Silkeborg i en ung alder, samt spillet en god håndfuld kampe på U21 landsholdet. Han er blevet 24 år i januar og spiller til dagligt i Slavia Prag, hvor han skiftede til sidste sommer, her er det blevet til 353 minutter i den bedste tjekkiske liga samt en lille time Corference League. En spiller med uforløst potentiale, som både kan blive fugl eller fisk ..
            Jeg synes han kunne være et godt bud på en forstærkning til vores midtbane. Kunne godt lide ham i Silkeborg.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
              Kunne en spiller som Mads Emil Madsen ( https://www.transfermarkt.de/mads-em...spieler/422950 ) være en mulighed, han har tidligere været anføre i Silkeborg i en ung alder, samt spillet en god håndfuld kampe på U21 landsholdet. Han er blevet 24 år i januar og spiller til dagligt i Slavia Prag, hvor han skiftede til sidste sommer, her er det blevet til 353 minutter i den bedste tjekkiske liga samt en lille time Corference League. En spiller med uforløst potentiale, som både kan blive fugl eller fisk ..

              Husker Mads Emil som en enormt spændende spiller, som ihvertfald var velkommen da han var i SIF.

              Tror det er for farligt at hente nogle spillere, som måske kan genfinde sig selv. Vi skal først finde en solid grundstamme, som kan bære gennem de svære perioder.
              Vi har i 10-11 år nærmest ikke udviklet nogle spillere, det tror jeg i høj grad hænger sammen med, at vores hold har været en rodebutik af spillere, som enten kun er kommet hertil fordi vi har overbudt stort på lønnen, og hentet hvad der lige dumpede ned i vinduet.
              Over de 10-11 år har vi ikke haft en stamme med lederskab , eller klasse til at kunne løfte holdet, det tror jeg er en af grundene til at ingen spillere får ro til at udvikle sig.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
                Kunne en spiller som Mads Emil Madsen ( https://www.transfermarkt.de/mads-em...spieler/422950 ) være en mulighed, han har tidligere været anføre i Silkeborg i en ung alder, samt spillet en god håndfuld kampe på U21 landsholdet. Han er blevet 24 år i januar og spiller til dagligt i Slavia Prag, hvor han skiftede til sidste sommer, her er det blevet til 353 minutter i den bedste tjekkiske liga samt en lille time Corference League. En spiller med uforløst potentiale, som både kan blive fugl eller fisk ..
                Han var vild i Silkeborg. Jeg kan være i tvivl om hvorvidt han har fysik nok hvis han skal ligge inde foran en Tverskov.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Han var vild i Silkeborg. Jeg kan være i tvivl om hvorvidt han har fysik nok hvis han skal ligge inde foran en Tverskov.
                  Hvis han ikke er for langt fra niveauet i Silkeborg vil han være en klar forstærkning i forhold til den nuværrende trup

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Det, du skriver, er en stråmand.

                    Jeg giver ikke udtryk for noget i den retning.

                    Schøne, en central midtbanespiller med over 50 landskampe for DK, som analogi til Jebali? To forskellige typer, to forskellige positioner, to helt forskellige meritter og niveauer.

                    Hvis du skal besvære dig med at svare, så hæv niveauet lidt.
                    Og to forskellige niveauer på de destinationer, de bliver foreslået til.
                    Fair nok, hvis du synes, jeg fortegnede din udmelding, og Schøne-kommentaren var indrømmet ikke den mest seriøse, men den var nu også forsøgt skrevet med et glimt i øjet. Men du skrev helt konkret at Jebali er for gammel og for langsom til Holland og Belgien. At hans mangel på fart går i Superligaen, men ikke i de ligaer. Det mener jeg simpelthen ikke er rigtigt, jeg tror sagtens en teknisk velfunderet 10'er med god spilforståelse kunne være interessant i diverse klubber i den belgiske og hollandske subtop. Jebali er ikke nogen dårlig spiller at bygge en offensiv af unge, hurtige og teknisk dygtige spillere omkring - og selv i Belgien og Holland vil man gerne have nogle rutinerede profiler til at give holdene struktur.
                    ​​​​​​

                    Comment


                      Første signing
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...9b43-584271185
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Bum

                        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ent-fra-guinea

                        Elsker det med hvis vi begynder at lejer med option. Så undgår vi den nye N’Koum

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Bum

                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ent-fra-guinea

                          Elsker det med hvis vi begynder at lejer med option. Så undgår vi den nye N’Koum
                          Absolut enig. Fint at BW er i gang. :-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Spændende! Han må næste være 1til1 Hyllegaards erstatning?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Absolut enig. Fint at BW er i gang. :-)
                              Vi ved jo godt at chancen for succes er under 50% med sådan en ung gut. Men når man gør det på denne måde er risikoen lille og vi kan måske score guld.
                              Håber de har organisationen klar til at tage imod en som ham der helt sikkert får brug for hjælp og støtte

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Spændende! Han må næste være 1til1 Hyllegaards erstatning?
                                Ja det må han være

                                Jeg troede faktisk at man bare ville rykke Tobias A Jensen op som erstatning da han vil passe godt ind som fløj i vores system

                                Comment

                                Working...
                                X