Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Er du fuld?
    Nej. Men så ham mod Horsens i går. Og hørte hvad kommentatorerne sagde. Men måske var jeg lidt i affekt, da jeg skrev. Alligevel fastholder jeg faktisk anbefalingen at se nærmere på ham. Men mon ikke han foretrækker en københavnerklub. Han spillede hos Frem indtil vintertransfer.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

      Nej. Men så ham mod Horsens i går. Og hørte hvad kommentatorerne sagde. Men måske var jeg lidt i affekt, da jeg skrev. Alligevel fastholder jeg faktisk anbefalingen at se nærmere på ham. Men mon ikke han foretrækker en københavnerklub. Han spillede hos Frem indtil vintertransfer.
      Han er 27 og har ikke spillet over 1. Division.
      Han er en god spiller på det niveau, men Kløve ville også være rigtig god i første division.
      Vi skal have forstærkninger på minimum JJT niveau og gerne på Jebali, eljer Jebali plus niveau. Ellers rykker vi os ikke.

      Comment


        Hilsen fra Hylle:

        https://twitter.com/Odense_Boldklub/...uIlquZLqg&s=19

        Rigtig god fyr. Håber det bliver ikke farvel men på gensyn.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

          Nej. Men så ham mod Horsens i går. Og hørte hvad kommentatorerne sagde. Men måske var jeg lidt i affekt, da jeg skrev. Alligevel fastholder jeg faktisk anbefalingen at se nærmere på ham. Men mon ikke han foretrækker en københavnerklub. Han spillede hos Frem indtil vintertransfer.

          Det er ihvertfald aldrig nogen dårlig idé at kigge i 1 division efter spillere, der render meget guld rundt, sidste sæson spillede jo både Viborg og Silkeborg jo 1 division, og jeg kunne godt finde spillere på de hold der er ret dygtige.

          I min jagt efter en venstrebenet højrekant er der jo Rezan Corlu, det er en fejl at spille ham som 10'er han er for lille, men som venstrebenet højrekant, der søger ind i banen tror jeg han kunne være virkelig god.

          Han har også evnerne til at sætte spillet. Teknisk stærk og god afslutter.

          https://youtu.be/BoFdFt99exg

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Han er 27 og har ikke spillet over 1. Division.
            Han er en god spiller på det niveau, men Kløve ville også være rigtig god i første division.
            Vi skal have forstærkninger på minimum JJT niveau og gerne på Jebali, eljer Jebali plus niveau. Ellers rykker vi os ikke.
            Rasmus Festersen var også 27, da han fik sit gennembrud i Superligaen efter at ha været reserve i Silkeborg og havde spillet 2. Division Øst med FC Vestsjælland. Så der kan sagtens være guld at finde i lavere rangerede klubber. Vallys i Silkeborg er f.eks 25, men spiller som én, der har været en profil i årevis i Superligaen.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Helt enig med jer andre. Jeg tænker også, du kan finde et par venstrebacks i 1. division, der har samme niveau som King.

              Men folk er til falds for det eksotiske.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                Rasmus Festersen var også 27, da han fik sit gennembrud i Superligaen efter at ha været reserve i Silkeborg og havde spillet 2. Division Øst med FC Vestsjælland. Så der kan sagtens være guld at finde i lavere rangerede klubber. Vallys i Silkeborg er f.eks 25, men spiller som én, der har været en profil i årevis i Superligaen.

                MvH ChrisOB
                Tingager ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  1 division svarer cirka til at hente i Sverige eller Norge.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Han er 27 og har ikke spillet over 1. Division.
                    Han er en god spiller på det niveau, men Kløve ville også være rigtig god i første division.
                    Vi skal have forstærkninger på minimum JJT niveau og gerne på Jebali, eljer Jebali plus niveau. Ellers rykker vi os ikke.
                    Han har udviklet sig hurtigt til 1. divisions topniveau. Jeg vurderer han kan udvikle sig videre og blive markant i SL. Jeg forventer han ikke er så dyr, trods alt. Men "desværre" var han kampens spiller, så .....
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      I SFÅ fra igår talte de lidt om transfervinduet og erstatningen for JJ.

                      Jeg er enig med dem i at Lasse Vigen ville være en fin signing, han er en god fodboldspiller, men har han ikke en lidt hidsig skadeshistorik?

                      Jeg har ikke umiddelbart et godt bud på hvem der ellers kunne spille den. I jagten på en spændende fodboldliga og følge med i (udover superligaen) er jeg begyndt at se argentinsk fodbold (:-D :-D) og det kan anbefales, det kan være ret fedt, mange gode hold, mange fede spillere, teknisk god fodbold og så spiller de altså vældigt fysisk fodbold, jeg kan godt li holdet Argentinos Juniors.

                      ​​​​Og de har ham her rendende rundt på midtbanen, jeg tror måske at han er millimeter uden fra OBs rækkevidde, men han er en herlig midtbanespiller, noget i den der stil BW, det ville være fint, Fausto Vera:

                      https://youtu.be/Du_00pX1jn4

                      Hvis BW seriøst mener at vi skal udvide scouting delen så er Argentina oplagt. Klubberne skulle eftersigende være pisse belastende at have med at gøre, men det betyder måske også at der er en fordel for dem der gider at have med det at gøre.
                      ​​​​​

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                        Han har udviklet sig hurtigt til 1. divisions topniveau. Jeg vurderer han kan udvikle sig videre og blive markant i SL. Jeg forventer han ikke er så dyr, trods alt. Men "desværre" var han kampens spiller, så .....
                        Tvivler. Og Jebali niveau som du skriver. Det kommer ikke som 27 årig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          1 division svarer cirka til at hente i Sverige eller Norge.
                          Afhænger helt af hvem og hvor du henter. OB er desværre nok kun top 14-20 stykker i norden
                          Last edited by tOrnBjerg; 14-05-2022, 22:08.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Afhænger helt af hvem og hvor du henter. OB er desværre nok kun top 14-20 stykker i norden
                            Nu skal jeg gerne indrømme at jeg har givet op de gange hvor jeg har forsøgt og se svensk og norsk fodbold, jeg plejer at kunne holde til at se enkelt halvleg :-D :-D

                            Men jo et hold som Malmø skal nok være væsentligt bedre, end division.

                            ​​​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Han er 27 og har ikke spillet over 1. Division.
                              Han er en god spiller på det niveau, men Kløve ville også være rigtig god i første division.
                              Vi skal have forstærkninger på minimum JJT niveau og gerne på Jebali, eljer Jebali plus niveau. Ellers rykker vi os ikke.
                              Det er bestemt ikke umuligt, men er det sandsynligt? .. næppe tror jeg. Så vidt jeg husker debuterede René Henriksen i en alder af 29 på landsholdet og havde derefter en fin karriere i udlandet også.
                              Last edited by manner; 15-05-2022, 05:37.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det er bestemt ikke umuligt, men er det sandsynligt? .. næppe tror jeg. Så vidt jeg husker debuterede René Henriksen i en alder af 29 på landsholdet og havde derefter en fin karriere i udlandet også.
                                Jo men er forretningen ikke at de skal sælges videre?.
                                Så er han 28-29, det er der ikke meget musik i.
                                Tiden er en anden idag. Thorbjørn blev vist også fundet i Danmarkserien i fortiden.
                                Jeg ser ikke det matcher med strategien, og tvivler på han kan nå drt niveau vi taler om. Tåhyler skriver JJ og Jebali niveau, jeg tror nærmere Kløve niveau og det flytter os ikke.
                                Havdehan været 18-22 så var det en anden sag.

                                Comment

                                Working...
                                X