Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    så røg sønderjyderne - nogle spillere vi ville kunne bruge? eller skal vi holde nallerne fra dem?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      så røg sønderjyderne - nogle spillere vi ville kunne bruge? eller skal vi holde nallerne fra dem?
      Stefan Gartenmann ville være et både fint og realistisk supplement til midterforsvaret. God alder. Har tidligere været rygtet hertil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        så røg sønderjyderne - nogle spillere vi ville kunne bruge? eller skal vi holde nallerne fra dem?
        Gartenmann, Kornvig? Berggren .. så skulle Max også få tid ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          så røg sønderjyderne - nogle spillere vi ville kunne bruge? eller skal vi holde nallerne fra dem?
          Marc dal Hende - så ville der komme nogle klodser i forsvaret ;-)

          Comment


            Emil Holm kunne være et konkurrencedygtigt bud på en konkurrent til Nico. Gartenmann kunne skubbe Tverskov op som permanent 6'er. Ellers synes jeg ikke de har nogen. Berggren er der selvfølgelig, men igen risikerer man måske at kaste en helvedes masse penge efter en ny Ryan. Han er jo skadet hele tiden.
            Både Emil Holm og Kornvig er i øvrigt ejet af Spezia, så det er næppe sandsynligt de er tilgængelige på andet end lejeaftaler.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              så røg sønderjyderne - nogle spillere vi ville kunne bruge? eller skal vi holde nallerne fra dem?
              Gartenmann.

              Måske Berggren. Hvis man kan få hentet en 9'er mere end ham, eksempelvis Tengstedt, Berggren er pissegod, han har bare glasben.

              Berggren/Tengstedt/Luca på 9'er positionen

              Jeg spår iøvrigt at Randers henter Duplexe Tchiamba, kan du lære den mand at lade ved med at lave de børnefejl så er det money in the bank.
              ​​
              ​​​
              Last edited by Striwetforlivet!; 12-05-2022, 12:26.

              Comment


                Tænker Holm, han er pisse irriterende og vil vinde den slags mangler vi (ivan er den eneste) Havemanden var bedre sidste år, og dybest set ikke en klar top 4 spiller.
                Det er Holm heller ikke endnu. Berggren, så skal det være en kontrakt som byggee meget på spilletid men god at kunne smide ind.

                Comment


                  Apropos Berggren og fede spillere der fik deres karriere alt for ødelagt af skader, så har Uffe Bech kontraktudløb med Panathinaikos, virkelig en skam den mand har fået så mange skader, virkelig en fornøjelse at se ham spille fodbold, jeg synes ikke OB skal signe ham, bare lige for at være på det rene med det, jeg faldt bare lige over ham og han er altså et gensyn værd.

                  ​​​​​En venstrebenet højrekant der kan lave mål...

                  https://youtu.be/VhDmTRg-BTs


                  En hurtig venstrebenet højrekant der kan lave sådan nogle mål...

                  https://fb.watch/cXRxhOgubo/

                  ​​​​​​Og en sympatisk person, beder Esbjergs sportschef om at stikke piben ind i forbindelse med RJL sagen:

                  https://mobile.twitter.com/UffeBech/...rc=twsrc%5Etfw

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Emil Holm kunne være et konkurrencedygtigt bud på en konkurrent til Nico. Gartenmann kunne skubbe Tverskov op som permanent 6'er. Ellers synes jeg ikke de har nogen. Berggren er der selvfølgelig, men igen risikerer man måske at kaste en helvedes masse penge efter en ny Ryan. Han er jo skadet hele tiden.
                    Både Emil Holm og Kornvig er i øvrigt ejet af Spezia, så det er næppe sandsynligt de er tilgængelige på andet end lejeaftaler.
                    Har Holm ikke en atale med Spezia og spiller på en lejeaftale med Haderslev .. det mener jeg. Jeg tror dog ikke der bliver nogen pølse af det skind fordi både Nico og Emil Holm skal spille på bedste niveau, så med mindre Nico er på vej ud af døren er det usandsynligt selvom Holm evt IKKE har aftale med Spezia
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Har Holm ikke en atale med Spezia og spiller på en lejeaftale med Haderslev .. det mener jeg. Jeg tror dog ikke der bliver nogen pølse af det skind fordi både Nico og Emil Holm skal spille på bedste niveau, så med mindre Nico er på vej ud af døren er det usandsynligt selvom Holm evt IKKE har aftale med Spezia
                      Han er på kontrakt i Spezia ja. Jeg tror da heller ikke på at han skal spille her, men skulle vi f.eks. ende i et europæisk gruppespil, så ville der jo være kampe nok til dem begge. Vi skal i hvert fald have fundet et supplement til den højre back

                      Comment


                        Grubbe synes jeg lyder spændende.

                        Kasper Lunding har kontraktudløb i 2023, han kunne også godt være interessant.

                        -Minus

                        Han har ikke kunne spille sig på holdet i Heracles og de hollandske bundklubber er ikke rigtigt bedre end superligaen.

                        Man skal nok ikke ligge for meget i at han har spillet i Holland, de europæiske klubber køber alt der er venstrebenet.

                        Positiv

                        <3 Venstrebenet højre angriber <3

                        22 år gammel

                        Har været inde omkring de forskellige ungdomslandshold.

                        Der kunne som minimum godt bruges noget konkurrence på den position og det må gerne være en spiller der spiller positionen naturligt.


                        ​​​
                        Last edited by Striwetforlivet!; 12-05-2022, 14:29.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Grubbe synes jeg lyder spændende.

                          Kasper Lunding har kontraktudløb i 2023, han kunne også godt være interessant.

                          -Minus

                          Han har ikke kunne spille sig på holdet i Heracles og de hollandske bundklubber er ikke rigtigt bedre end superligaen.

                          Man skal nok ikke ligge for meget i at han har spillet i Holland, de europæiske klubber køber alt der er venstrebenet.

                          Positiv

                          <3 Venstrebenet højre angriber <3

                          22 år gammel

                          Har været inde omkring de forskellige ungdomslandshold.

                          Der kunne som minimum godt bruges noget konkurrence på den position og det må gerne være en spiller der spiller positionen naturligt.


                          ​​​
                          Tja - vi skal næppe heller lægge meget i at Lunding ikke har spillet meget. Passer hans profil ind i OBs strategibeskrivelse kan intet udelukkes. Ivancevic har nok heller ikke været super en eftertragtet stopper rundt om i Europa. Han udstråler til gengæld alt det vi har brug for i Ådalen så et lavere niveau i den lokale række betyder ikke nødvendigvis at de personlige kvaliteter ikke er til stede.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Tja - vi skal næppe heller lægge meget i at Lunding ikke har spillet meget. Passer hans profil ind i OBs strategibeskrivelse kan intet udelukkes. Ivancevic har nok heller ikke været super en eftertragtet stopper rundt om i Europa. Han udstråler til gengæld alt det vi har brug for i Ådalen så et lavere niveau i den lokale række betyder ikke nødvendigvis at de personlige kvaliteter ikke er til stede.
                            Det er det. Plus æresdivisionen også er fuldstændigt smadret, det er nok lidt halvsvært at motivere sig selv til at spille fodbold, hvis man ikke lige spiller for Ajax, det betyder nok også noget for en ung spiller.

                            Nu læste jeg lige hvad AGF's fans beskrivelse af Lunding og se omtaler ham som en spiller med god fart i støvlerne.

                            Jeg kan virkelig godt lide et OB hold, hvor man spiller med to hurtige kantangribere.


                            OB næste sæson fra midten og opefter:


                            Tverskov
                            Jebali
                            Fenger.
                            Lunding Lukaku. Breum


                            Så lad Fenger og 9'eren rotere i det opbyggende spil, så Fenger ligger på toppen i omstillingerne og kan komme med indløb i det etablerede
                            ​​​​​​
                            Så kan man på sigt arbejde på at få playmaker ude på fløjene, men det kræver lige en boldsikker midtbane.

                            Comment


                              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...er-altid-aaben

                              Comment


                                Det læste jeg godt. Hvis hans landstræner har sagt, han bør spille for et bedre hold i stedet for i den nederste del af superligaen i Danmark, kan jeg desværre godt forstå ham. Det eneste der må kunne lokke ham til at blive er at BW får gennemført nogle opløftende handler før han eventuelt smutter. Men måske også pokaltitlen. :-)
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X