Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
Tror og håber på at det er svaret på vores defensive kvaler, specielt med BP og Ivan som makkerpar i det centrale forsvar
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Så mangler vi bare den rigtige makker til Tverskov på midten. Aron kunne muligvis være svaret. En midterakse med Tver, Aron og Jebali lyder godt i mine øre. Okosun er ikke svaret. Føler vi burde forsøge at afsætte ham til Horsens eller lignende mens han er varm
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Uenig med dig i, at Okosun skal afskibes. Ham kan vi sagtens bruge set ift nogle andre, og med de kompetencer han besidder
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Udlændingestyrelsen melder, at de i øjeblikket er gået fra 1 måneds behandlingstid til 3 - 4 måneder uden at nævne hvorfor"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
De har et fast-track program for essentielle medarbejdere. Det koster penge, men jeg håber da virkelig at OB bruger de penge. Det er, så vidt jeg husker, under 10.000 om året.
Edit: Kan se at de har opdateret behandlingstiderne, så de er "nede" på 44 dage. Så mon ikke udfordringen ligger i hans hjemland ?Last edited by Online; 12-07-2022, 11:01.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
OB er en del af det system (OSE er en certificeret virksomhed), men det er fast-track programmet, som melder om forlængede behandlingstider !
Edit: Kan se at de har opdateret behandlingstiderne, så de er "nede" på 44 dage. Så mon ikke udfordringen ligger i hans hjemland ?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Så mangler vi bare den rigtige makker til Tverskov på midten. Aron kunne muligvis være svaret. En midterakse med Tver, Aron og Jebali lyder godt i mine øre. Okosun er ikke svaret. Føler vi burde forsøge at afsætte ham til Horsens eller lignende mens han er varm
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
Av!
Aner ikke om det forklarer "ventetiden", men reelt eneste mulighed, jeg ser i øjeblikket, at OB ikke helt har styr på procedurerne.
Edit: Så lige denne "Dansk repræsentation i Guinea Danmark har ingen ambassade i Guinea. Henvendelser kan ske til Danmarks Ambassade i Ghana." (som ligger 1.000 km væk).
Comment
-
Mener også at der gerne må investeres i 8'er type som makker til Tverskov. Hvem ved? Måske de arbejder på noget der?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det tvivler jeg meget på. Tror ikke det er glemt, hvor god Aron var sidste efterår. Han var med afstand vores bedste spiller og lå helt i toppen i ligaen når det gjaldt bolderobringer, vundne dueller og tacklinger. Samtidig stepped Okosun op i hans fravær i foråret, så tror man er glade nok for dækningen der.
Jeg håber at man kigger på en 8'er, for der er ikk ret meget konkurrence til de 2 Pladser.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Aron er først god når banerne er tunge og når han er kommer godt i gang. Han er mere en fighter. Okosun er heller ikke noget teknisk vidunder og i det bedste af alle verdner havde vi råd til bedre makker til JT. Lige nu er de rigtige vindere på holdet Max, Jebali, Aron og Ivan (skadet igen) - det er dem der fighter, mens de andre mest er tændt mod tophold.
Tror så også du kan tilføje Bjørn Paulsen til din liste af "vindere". Jeg er spændt på hans defensive niveau i en etableret defensiv, men det jeg i hvert fald tror man kan forvente er et højt tændingsniveau.
Comment
-
Vi har vel i princippet kun 3 spillere til 2 pladser på den centrale midtbane. Tverskov, Okuson og Aron. Bevares Frø kan jo spille 8'er, så lad os sige 4 spillere. BP er jo købt til forsvaret.
Jeg håber at man kigger på en 8'er, for der er ikk ret meget konkurrence til de 2 Pladser.
En ny 8'er (gerne lidt hurtigere - vi har mange langsomme spillere centralt på banen) ville også være rart, men ser det mere som en "luksusforstærkning".
Comment
Comment