Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTre årig kontrakt:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-hen...i-hammarby-if/Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPaulsen officiel. 3 år
HC
NM. KL. BP. JS
ASO. JT.
ES. MFJ. JB
IJ.
EM.
GG. RØ. MI. JK.
AT. ?
CN. AM. SS.
MF.
Så mangler BW vel blot at bytte Kadri for en 6’er …
og ellers styrke holdet generelt …Last edited by Plum; 11-07-2022, 20:21."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg ved godt at man skal passe på med at være helt i skyerne over en 31 årig spiller. Det er sjældent gået godt førhen i OB.
Men mavefornemmelsen er god pt"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja… Ivan i stedet for KL"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Og man må forvente at det er en spiller der er i ok form, kender sproget, ligaen og til OB så lige en uge til at spille sig ind på holdet ..
HC
NM. KL. BP. JS
ASO. JT.
ES. MFJ. JB
IJ.
EM.
GG. RØ. MI. JK.
AT. ?
CN. AM. SS.
MF.
Så mangler BW vel blot at bytte Kadri for en 6’er …
og ellers styrke holdet generelt …Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
E du sikker på at Jebali skal være forreste angriber. Det er jeg bestemt ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
E du sikker på at Jebali skal være forreste angriber. Det er jeg bestemt ikke.
Er ikke helt sikker på hvem der er hvor langt indefra skadesforløb …
I forhold til de forreste fire er man vel stadig ikke helt på plads selvom det blev mere stabilt i foråret ..
Sabbi/Breum. Breum/Sander på
kanterne??
Frøkjær
Jebali
eller
Jebali
Fenger
som 9’er og 10’er.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Nu har de to sidste transfers bundfældet sig.
BP bliver jeg mere og mere lun på. Hans lederegenskaber og mentalitet tror jeg vil styrke holdet på en måde, der er svær at kvantificere. Vi har brug for noget vildskab blandt de mange pæne Hunderup-drenge.
Alderen er også fin, da vi har mange talenter på spring de kommende år på netop den position.
AM er måske heller ikke så tosset. Vi har mange spillere på den position, men vi kan også hurtigt stå i en situation, hvor en del af dem skydes afsted. Nu kan vi stille og roligt se AM an og vurdere, om han har, hvad det skal til. Altså en mere langsigtet handel.
Jeg synes dog, at kontrakten er til den lange side.
Comment
Comment