Oprindeligt indsendt af Ruben
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
- Likes 4
-
Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
I sfå udtalte han at hjertet er i Viborg, så jeg synes folk skal glemme alt om ham. Det var bare ærgerligt at vi havde en god venstre back, da han var her. Han ville sandsynligvis være rådnet op på bænken og ikke have nået nuværende niveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Eller en kæreste i byen. Det har han haft, ved jeg fra en jeg kender. Hun var medlem af Enhedslisten :-)
Gad vide hvad hans følelser egentlig er for OB. Jeg ved hans debut som ung mand var god. Så tror jeg han blev skadet. Og snart var han væk. Måske føler han sig svigtet af klubben?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
I sfå udtalte han at hjertet er i Viborg, så jeg synes folk skal glemme alt om ham. Det var bare ærgerligt at vi havde en god venstre back, da han var her. Han ville sandsynligvis være rådnet op på bænken og ikke have nået nuværende niveau.
Men det er så vildt imponerende hvordan han er kommet tilbage fra det. Han kom til Fredericia, hvor det vel virkede til, at han blev bedre og bedre hver sæson. Men selv på det tidspunkt spillede han mig bekendt på midtbanen. Det var nok dengang OB skulle have købt ham hvis det skulle have været. Selvom jeg nok ville have tænkt det var uambitiøst på det tidspunkt.
Mener først det er efter han er kommet til Viborg han er blevet omskolet til back. Og det fungerer jo bare.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægALM har ingen transfersønsker.... det er op til de højere herrer at stå for det.
.......
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Begynder efterhånden mere og mere at abonnere på Plums beskrivelse af Alm som den store ansvarsfralægger. Han har ingen ønsker, ingen holdninger og stort set ikke noget ansvar for noget, når han selv skal sætte ord på tingene. Man kan spørge sig selv, hvad det egentlig er vi betaler ham for?
- Likes 7
Comment
-
Begynder efterhånden mere og mere at abonnere på Plums beskrivelse af Alm som den store ansvarsfralægger. Han har ingen ønsker, ingen holdninger og stort set ikke noget ansvar for noget, når han selv skal sætte ord på tingene. Man kan spørge sig selv, hvad det egentlig er vi betaler ham for?
SÅ ALM må vel være det perfekte valg for OB.....Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 4
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi betaler ham for at træne holdet. Præcis som bestyrelsen og BW vil have det
- Likes 3
Comment
-
Lasse Vøge @LasseVge
·
11 min
Svarer
@Jensekongstad
Der arbejdes angiveligt på en ‘kvalitetsforstærkning’. Men hvem og hvor på banen, har jeg endnu ikke hørt. Og med OB’s øje for kvalitet kan det i princippet være Jebalis onkel eller et comeback til Mathias Thrane.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægLasse Vøge @LasseVge
·
11 min
Svarer
@Jensekongstad
Der arbejdes angiveligt på en ‘kvalitetsforstærkning’. Men hvem og hvor på banen, har jeg endnu ikke hørt. Og med OB’s øje for kvalitet kan det i princippet være Jebalis onkel eller et comeback til Mathias Thrane.
Nåååå, hvis Jebalis far har en meget ung bror, så...."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Onkel er en titel man gifter sig til - Jeg ville hellere tjekke op på om Jebali har en søster
Hvask du mener er det ikke en svoger?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment