Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Last edited by hankatten; 15-08-2022, 13:31.
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Kritikken kommer selvfølgelig her når det ligner han begynder at miste taget om tingene. Her vil flere komme med alle mulige årsager til han er den rette. Havde vi haft succes var det det mest rigtige i verden at vi nu havde en træner, der fokuserede på træningen og ikke brugte kræfter på at pege på spillere. Sådan er branchen, men overall er problemet jo bare at det hold han er sat i søgen til at spille sig i fast top 6 lige nu sejler rundt og spiller som det klart dårligste hold i suppen, og uanset om han så selv eller BW/Hemme/JH har peget på de spillere han har til rådighed, så præsterer spillerne langt under niveau og på den baggrund bør han jo ryge ud. Ellers mener ledelsen jo ikke der er andre som kan gøre det bedre, og så bør de fyre sig selv.
Måske han får kampen mod ACH med? I så fald er jeg bange for, at vi (for første gang i lang tid) står til at have megen boldbesiddelse, der igen ikke fører til noget, samtidig med, at vi bliver fanget på et par omstillinger, 0-2 og færdig. Vi ville så gerne, men det lykkedes ikke, igen-igen. Så hellere afskedige AA nu.Last edited by Memoryhof; 15-08-2022, 10:49.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIngen trænerfyring
Det er enormt svært at se, hvilke risci nogle valg indebærer på nuværende tidspunkt. Altså selvfølgelig udover at gøre ingenting, det er jo i virkeligheden det mest risikable.Fas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
Leif R fra Fyens melder ingen fyring på twitter - men tænker det bliver vind eller forsvind mod Horsens på mandag
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Der er ikke noget jeg hader mere end de der: "Vind eller du bliver fyret kampe". Hvis man allerede godt ved, at han ikke er manden så få ham afsted og giv en ny træner muligheden for at kickstarte hjemme mod Horsens. Og hvis han har tabt omklædningsrummet og Horsens-kampen er den sidste chance, hvor spillerne skal vise at de spiller for deres cheftræner, så kan vi næsten gætte os til, hvilken præstation det ender med at blive. Og det er en katastrofe at gå ud og tabe den kamp.
Comment
-
Der er ikke noget jeg hader mere end de der: "Vind eller du bliver fyret kampe". Hvis man allerede godt ved, at han ikke er manden så få ham afsted og giv en ny træner muligheden for at kickstarte hjemme mod Horsens. Og hvis han har tabt omklædningsrummet og Horsens-kampen er den sidste chance, hvor spillerne skal vise at de spiller for deres cheftræner, så kan vi næsten gætte os til, hvilken præstation det ender med at blive. Og det er en katastrofe at gå ud og tabe den kamp.
- Likes 4
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Meget enig. Problemet er, at AA er så forhippet på at holdet skal spille hans form for fodbold, at han ikke er i stand til at lave det mindste om. Jeg kan ikke se nogen anden træner der, for det første ville få færre (eller kun lige så mange) point med vores trup, for det andet ville sende et så uengageret og viljeforladt hold på banen.
Måske han får kampen mod ACH med? I så fald er jeg bange for, at vi (for første gang i lang tid) står til at have megen boldbesiddelse, der igen ikke fører til noget, samtidig med, at vi bliver fanget på et par omstillinger, 0-2 og færdig. Vi ville så gerne, men det lykkedes ikke, igen-igen. Så hellere afskedige AA nu.
- Likes 3
Comment
Comment