Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Vejle 14.4.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    https://fyens.dk/artikel/ayo-okosun-...adet-mod-vejle

    Leif.R mener i dagens Stiftstidende at Okosun skubber Thranderson ud på bænken. Ligeledes erstatter Kløve en skadet JJ. Lad os se, Alm har jo stadig nogle timer til at komme til fornuft.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      https://fyens.dk/artikel/ayo-okosun-...adet-mod-vejle

      Leif.R mener i dagens Stiftstidende at Okosun skubber Thranderson ud på bænken. Ligeledes erstatter Kløve en skadet JJ. Lad os se, Alm har jo stadig nogle timer til at komme til fornuft.
      Så har det i så fald bare at være fordi Aron har et tilbageslag eller lignende. Ellers er det fuldstændig hul i hovedet

      Comment


        #33
        Vi vinder 5-1
        Fenger, 1-0
        Vejle 1-1
        et overtændt Vejle forsvar får rødt efter 37 Min - alle de nye vil bevise deres væd, men klokker i det
        Jebali 2-1
        Tverskov 3-1
        Fenger 4-1
        Breum 5-1

        I hørte det først her...;=)

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          https://fyens.dk/artikel/ayo-okosun-...adet-mod-vejle

          Leif.R mener i dagens Stiftstidende at Okosun skubber Thranderson ud på bænken. Ligeledes erstatter Kløve en skadet JJ. Lad os se, Alm har jo stadig nogle timer til at komme til fornuft.
          Selv Alm kan ikke være så verdensfjern, at han mener at okosun skal spille i stedet for en fit Aron. Så Aron MÅ have fået et tilbageslag.
          Og hvis Kløve erstatter JJT, mens en fit Aron sidder på bænken, så er jeg på vej i skuret (for at finde høtyven)

          At Breum står til at miste sin start-11, siger jo meget om indstillingen hos træneren.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

            Oftest kan man godt komme ind ved fanzonen med en anden billettype, men det afhænger vist af hvor mange de forventer der kommer
            Okay tak, jeg prøver

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

              Okay tak, jeg prøver
              Velbekomme jo flere på lægterne jo bedre

              Comment


                #37
                Jeg forventer at vinde penge på OB for tredje kamp i træk.
                Sejr over FCN
                Uafgjort i Haderslev
                og i dag:
                Sejr over Vejle + Vejle scorer i kampen.
                Ses vi på Stadion….?

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Selv Alm kan ikke være så verdensfjern, at han mener at okosun skal spille i stedet for en fit Aron. Så Aron MÅ have fået et tilbageslag.
                  Og hvis Kløve erstatter JJT, mens en fit Aron sidder på bænken, så er jeg på vej i skuret (for at finde høtyven)

                  At Breum står til at miste sin start-11, siger jo meget om indstillingen hos træneren.
                  Jeg er om nogen talenternes mand, men det giver mening at rotere i et tæt program. Lade en frisk Sabbi få en start.

                  Kløve på den centrale håber jeg til gengæld ikke på.

                  Comment


                    #39
                    Vi skal vinde i dag. Udover en yderst hårdt ramt Vejle defensiv har Vejle jo også en dag mindre restitution efter den fysisk krævende kamp mod Viborg. Men vi skal holde øje med deres hurtige folk og ikke løbe in i deres kontrakniv. Hvis jeg kigger på den formodede opstilling, så synes jeg at det er fornuftig at spille med Skjelvik på venstre back, men jeg ville har givet Frökjærs position til Okosun for at rykke ham nærmere modstanderens mål. Og så vil jeg har Thrandarsson istedet for Kløve på den defensive midtbane. Sabbi i angrebet kan godt forsvares, han er fysisk bare stærkere end Jakob Breum og han har vist noget mod Sønderjyske. Han skal bare huske at spille hurtig bolden videre og ikke forsøge alt på egen hånd. Breum og Östrøm skal har en del tid som indskiftere.
                    Kom så OB, gør os glade idag og giv os tre point. Jeg ved at opbakningen på stadion vil blive fantastisk.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Selv Alm kan ikke være så verdensfjern, at han mener at okosun skal spille i stedet for en fit Aron. Så Aron MÅ have fået et tilbageslag.
                      Og hvis Kløve erstatter JJT, mens en fit Aron sidder på bænken, så er jeg på vej i skuret (for at finde høtyven)

                      At Breum står til at miste sin start-11, siger jo meget om indstillingen hos træneren.
                      Det er vel rimeligt at Sabbi kommer ind efter hans indhop. Man bør jo kunne spille sig på igen via gode kampe eller træning. Derfor bør Frø også starte ude med Jebali midtfor og Breum på venstre.
                      Okosun er nok i bedre kampform end Aron og hvis Alm vurdere at Okosun og Aron på midten er for tondser agtigt, så får Kløve chancen. Det er jeg ikke umiddelbar fan af, men så håber jeg Kløve viser jeg tager fejl.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Jeg forventer at vinde penge på OB for tredje kamp i træk.
                        Sejr over FCN
                        Uafgjort i Haderslev
                        og i dag:
                        Sejr over Vejle + Vejle scorer i kampen.
                        Ses vi på Stadion….?
                        Vi ses. Men Vejle scorer ikke. Det er bare tid for en clean sheet for HC. :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Som Stiftstidende forudsagde. Thranderson på bænken, kløve spiller.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            #43
                            HC
                            Nico Kasper Tverskov Skjelvik
                            Kløve. Okosun
                            Frø
                            Sabbi Fenger Jebali
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              HC
                              Nico Kasper Tverskov Skjelvik
                              Kløve. Okosun
                              Frø
                              Sabbi Fenger Jebali
                              Æv.......

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Æv.......
                                Ja må håbe Frø og Kløve har trænet sig på. Naturligvis kan/skal god indsats belønnes.

                                Uanset hvad så er det en 6 pointkamp.

                                Comment

                                Working...
                                X