Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Vejle 14.4.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    NB?
    Hov BK

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Det gør jeg da også. Jeg ønskede da enormt, at BK blev en succes, og at jeg tog fejl - som jeg så ofte gør. Fx med AT og også delvist Okosun.

      Mit ønske for BKs succes er mindre nu, det erkender jeg. Jeg gider ikke den attitude. Finder det uværdigt.

      Vi spillede på en helt anden måde, da BK sidst var i klubben, og jeg havde meget svært ved at se ham passe ind, da han kom tilbage. BK er bedst med en decideret angrebsmakker, og det er sjældent i fodbold anno 2022.

      Og så har BK faktisk aldrig scoret ret mange mål kontinuerligt over tid, og har reelt kun været virkelig god i ret korte perioder.

      Jeg synes også, BK har mistet enormt meget. Helt objektivt - sammenlign hans fysik med for et par år siden. Han er klejn og har mistet styrke og fart.

      Derfor forstod jeg ikke, at det lige var ham - en efterhånden ældre spiller komplet ude af kampform - mam valgte at hente ind som 9er-profil.
      Da jeg havde fornøjelsen af at snakke med BK sidste weekend kom jeg også med det argument til ham at han i mine øjne var bedre i et 2 mands angreb og det var han bestemt ikke enig i. Han argumenterede for at have spillet masser af gode kampe alene på toppen, mens jeg argumenterede for at han var bedst i JMs 4-4-2 og 3-5-2 samt det spil vi så under Hemmingsen som vel var 4-3-1-2. Altså altid når han havde en makker.
      Han sagde at det var måden man spillede og trænede på nu der var problemet og som han ikke var fan af.

      Alt imens en OB spiller rep står og hører det hele.

      Jeg har ikke givet op på Bash og tror stadig han kan komme tilbage. Men kunne man sælge ham til sommer og bruge hans lønkroner på fx Emil Berggren ville det være en bedre løsning IMO.

      Vi skal med død og pine have oprustet det hold på den store klinge hvis vi ikke skal stå i lign situation om 365 dage. Uanset hvad det kræves

      Comment


        #18
        Finder det helt utilstedeligt, at han taler sådan i offentligt regi. Ikke ret kløgtigt.

        Om han har ret - det ved jeg i sagens natur ikke. Men han må tage den internt. Og så skal man nok ikke ligge det store i, hvad en utilfreds og frustreret enkeltspiller mener. Han kunne med fordel kigge indad.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Da jeg havde fornøjelsen af at snakke med BK sidste weekend kom jeg også med det argument til ham at han i mine øjne var bedre i et 2 mands angreb og det var han bestemt ikke enig i. Han argumenterede for at have spillet masser af gode kampe alene på toppen, mens jeg argumenterede for at han var bedst i JMs 4-4-2 og 3-5-2 samt det spil vi så under Hemmingsen som vel var 4-3-1-2. Altså altid når han havde en makker.
          Han sagde at det var måden man spillede og trænede på nu der var problemet og som han ikke var fan af.

          Alt imens en OB spiller rep står og hører det hele.

          Jeg har ikke givet op på Bash og tror stadig han kan komme tilbage. Men kunne man sælge ham til sommer og bruge hans lønkroner på fx Emil Berggren ville det være en bedre løsning IMO.

          Vi skal med død og pine have oprustet det hold på den store klinge hvis vi ikke skal stå i lign situation om 365 dage. Uanset hvad det kræves
          Jeg er ikke forbavset over BK`s kritik af spillemåden, som jeg tror vi er mange som synes er rædselsfuld. Kadrii har tidligere udtalt, at han til træneren har nævnt holdets manglende relationer angriberne imellem, og der er jo stadig et tydeligt problem med et par store egoister, som ikke er holdspillere. Endvidere spiller vi Serie 4 fodbold med lange, høje bolde op ad banen til vore små frontangribere, som skal kæmpe med tårnhøje midterforsvarere hos modstanderholdene. Sådan noget er jo ikke guf for Fenger, Breum, Bashkim eller Sabbi. Jeg havde selvfølgelig hellere set BK drøfte problemerne internt med AA, men der skal jo 2 til en dialog, og jeg tror desværre ikke AA modtager gode råd, selv ikke i klubbens nuværende situation.
          Jeg tror imidlertid, at BK med en anden træner i OB, eller i en anden klub kunne finde spilleglæden igen.

          Comment


            #20
            Et praktisk spørgsmål, når man har billetter til 3F, er det så muligt at komme til fanzonen. I givet fald hvordan

            Comment


              #21
              3-1 i morgen. Ganske enkelte en kamp som skal vindes.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                I hans nuværende forfatning så er han ikke en forstærkning.
                Håber vi spiller, med
                Bernart
                ​​​​​​Jørgen, Ivan, Tver, Mickelson
                Aron, Okosun
                Jebali
                Sabbi, Max, Breum.

                Håber NK kigger sig i spejlet og melder sig ind som klubmand og bidrager positivt. Han virker pigefornærmet.
                Du mener vel Jørgen på vb, og Nico på hb

                FS går med denne her

                .......................HC
                Nico...........KL........Tverskov........Jørgen
                .......Okosun.........Kløve
                ...Sabbi...........Frø.................Jebali
                .................Max

                Så ingen Breum, Aron og Ivancevic i starteren

                Last edited by manner; 14-04-2022, 07:25.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Du mener vel Jørgen på vb, og Nico på hb

                  FS går med denne her

                  .......................HC
                  Nico...........KL........Tverskov........Jørgen
                  .......Okosun.........Kløve
                  ...Sabbi............................Jebali
                  .................Max

                  Så ingen Breum, Aron og Ivancevic i starteren

                  Mangler der ikke en spiller?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Du mener vel Jørgen på vb, og Nico på hb

                    FS går med denne her

                    .......................HC
                    Nico...........KL........Tverskov........Jørgen
                    .......Okosun.........Kløve
                    ...Sabbi............................Jebali
                    .................Max

                    Så ingen Breum, Aron og Ivancevic i starteren

                    Det er alligevel også en form for overskud, at stille med 10 mand i sådan en kamp ;-)

                    Mon ikke det er Frø du mangler.

                    Det satme ikke i orden at Breum ryger på baggrund af en sløj kamp. Giv ham nu nogle kampe i streg.
                    Jebali centralt og Breum på venstre
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                      Mangler der ikke en spiller?
                      Uuups Jeg glemte at få Frøkjær med centralt

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Det er alligevel også en form for overskud, at stille med 10 mand i sådan en kamp ;-)

                        Mon ikke det er Frø du mangler.

                        Det satme ikke i orden at Breum ryger på baggrund af en sløj kamp. Giv ham nu nogle kampe i streg.
                        Jebali centralt og Breum på venstre
                        Jo - jeg glemte Frøkjær, og jeg har også svært ved at se fornuften og logikken i Breum/Sabbi valget. Sabbi synes jeg dog viste sig godt frem da han kom ind i Haderslev, men tilliden til Breum bør være større end det.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Det er alligevel også en form for overskud, at stille med 10 mand i sådan en kamp ;-)

                          Mon ikke det er Frø du mangler.

                          Det satme ikke i orden at Breum ryger på baggrund af en sløj kamp. Giv ham nu nogle kampe i streg.
                          Jebali centralt og Breum på venstre
                          Er det ikke bare simpel rotation for at holde mange spillere klar, friske og skarpe? Og man måske har kigget lidt på modstanderen

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Jeg anerkender fuldt ud, at du fra starten var skeptisk overfor Bashkim tilbage - og at der kunne være spørgsmålstegn ift. systemet. Men jeg køber ikke rigtigt, at der skulle være grund til at tro, han var blevet så meget dårligere på et år i Saudi Arabien, hvor han vel reelt set blev offer for en dårlig timet skade og et cap på udlændinge. Han var jo en kæmpe profil for os bare et år forinden. Og han scorede da også de mål, man kunne forvente, i foråret. Det er vel først med Alm, det rigtigt er gået ned ad bakke for ham. Noget tyder på, at det er ham og Alm, der ikke fungerer, ligeså meget som det.er Bashkim der har mistet niveau. Når det er sagt synes jeg da også det er fint, hvis man erkender det, satser på Fenger fuldt ud, og prøver at få Bash videre. Men derfor ærgrer jeg mig da personligt enormt meget over, at en spiller af hans kaliber og OB-status er uden for truppen og sikkert på vej videre i stedet for at være en profil for holdet og en fanfavorit.
                            Leif Rasmussen skriver i Sportfyn at BK tilsyneladende skal have en makker i angrebet. Det får han ikke i Alms system. Og så skriver han:
                            PS: Mange fynske fans vil hade det, men Kadrii kan faktisk spille venstre back.....

                            Og ja, jeg hader det, for han bestemt ikke god det.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #29
                              Vejle har spillet sig op. Vi er vel status quo med de forsvarskoks. Max 1 point.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                                Et praktisk spørgsmål, når man har billetter til 3F, er det så muligt at komme til fanzonen. I givet fald hvordan
                                Oftest kan man godt komme ind ved fanzonen med en anden billettype, men det afhænger vist af hvor mange de forventer der kommer

                                Comment

                                Working...
                                X