Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 10.04.2022

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Så tag jeg forhelvede da fucking sammen hele lortet. Hvad fanden er der for noget forsvarsspil!!!

Comment

HOLD OP en gang amatør forsvarsspil.....jammerligt

Comment

Fuck hvor er det her ringe

Comment

Flot af prins light

Comment

Vi er igen såfuckin elendige
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Enig. Det er ikke en eller to-tre spillere der fejler. Vores hold består af en masse jævne spillere som for sjældent fungerer som en enhed. Det er ikke uden grund vi er det niende bedste hold i Danmark og kæmper mere for at holde mindst to hold under os, end for at indhente det ottende bedste hold.
              Det var noget med 11 lunkne kopper vand i en gryde der aldrig kommer op og koge …
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Hold nu kæft nogle delitanter
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Alle = et par brugere på er debatforum?

Jeg tror, du skal læse lidt op på nogle ting.

Jeg synes fx, at de fleste observationer og udsagn om enkeltspillere herinde er det rene vrøvl, så jeg tror ikke, du skal antage for stor homogenitet.
                  Sikke dog en moden kommentar

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Yep. Og svært at sige om man skulle give den assist til King eller hele forsvaret. Det er ja fuldstændig galt
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

hvorfor dribler man på tværs af eget felt på den måde - og hvorfor er der ikke en voksen til steder der losser den væk...igen igen igen en af de der håbløse fejl vi ikke må lave

Comment

4--5 forsvarsfejl førte til mål. Et første division's hold værdigt. Føj.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det er så amatøragtigt af OB både offensivt (især Frø) og defensivt (alle mand).

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Så tag jeg forhelvede da fucking sammen hele lortet. Hvad fanden er der for noget forsvarsspil!!!
                            Øhhh nu skriver du forsvarsspil, det forstår jeg ikke lige. Hvor så du forsvarsspil?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Svært når man spiller med King og Kl i bagkæden og så rammer en af de,alt for ofte, dage Frø er i en anden verden dag.

Comment

Er jeg den eneste der for hver kamp der går, mister troen mere og mere på Alm?

Comment

Working...
                                X