Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCN 3.4.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nej desværre. Men jeg var mundlam over at man ikke solgte ham
    Han får det svært i en klub med hård konkurrence. Et råd ville være at tage 2 år mere i Odense og lave tilbageløb med gnist som i dag og ikke lege arrogant.

    Comment


      #77
      Synes vi spiller en fin første halveg, hvor vi lykkedes rigtig godt med at bryde fcn's spil hver gang de prøvede at spille op nede fra.
      i 2. halveg bliver fcn's mål en gamechanger ala den vi så imod sønderjyske. Vi bryder fuldstændig med koncepterne og overlader spillet til at foregå på modstanderens præmisser.
      Igen i dag må jeg stille spørgsmålstegn ved hvorfor vi først skal se udskiftninger i de sidste 10 minutter af kampen, med undtagelse af den sikkert planlagte udskiftning af frø efter en time.
      Vi har altså 5 udskiftere og flere af dem kunne ligeså vel starte som de der nu engang var valgt i dag. Hvorfor dog ikke smide nogen ind noget tidligere, når vi totalt mister grebet om kampen? Vi så samme scenarie imod aab, hvor de reagerede med at skifte tre mand ind, overtog kampen og vi først i det sidste kvarter skiftede et par mand. Jeg synes det virker handlingslammet, at vi ikke kan kontrareagerer når et andet hold bringer ny energi ind og måske ændrer lidt taktisk. Vi bliver taget med bukserne nede gang på gang og det er slet ikke godt nok. Der skal sættes prop i og jeg tror vi får nemmere ved det, hvis vi reagerer lidt mere proaktivt. Spillere som Aron og Svendsen har jo massere at kunne bidrage med. De kan jo sagtens få 20 min. og så har vi stadig to udskiftninger til de sidste minutter

      Comment


        #78
        Jeg synes, vi spillede en elendig kamp hele vejen igennem, kun afbrudt af enkelte lyspunkter som de to mål, en fin redning af Bernat og at Thrandarson som en af de få viste den viljestyrke, jeg gerne så fra samtlige spillere på holdet.

        Vi skal prise os lykkelige for, at fcn var så utroligt ringe, de er virkelig i akut nedrykningsfare, hvordan mon det går for dem, når de skal bytte deres billardtæppe ud med plovfurerne i Vejle..

        Vi var ikke meget bedre. Jeg ved ikke, hvad det er, en blanding af at yderst få bringer den viljestyrke og ærgerrighed, der skal til for at vinde, at vores taktik må være udført super dårligt, folk er ikke ivrige for at løbe for hinanden, og gud hjælpe mig, om vi ikke for 117. gang stiller os ned og "forsvarer" en føring, selvom vi ved, vi stinker til den disciplin. Hvad er JJ for en anfører, at han ikke kan ruske op i holdet og sige fanme nej, nu kommer vi fremad, men det er måske noget Alm finder på, at vi skal give et pivringe hold bolden og chancen for at komme tilbage? Det er som om, at holdet ikke rigtig er sammenspillet, hvilket self. ikke kan passe, men på nuværende tidspunkt skal det bare være 1000 gange bedre udført end som i dag.

        Det har hjulpet, at Sabbi (og Bashkim for den sags skyld) er kommet ud. Når vi har så store problemer med at spille sammen, så går det bare ikke med spillere som ham, som prøver at skabe kaos på egen hånd og lader hånt om det offensive holdspil. Det her hold er lysår fra top 6, hvilket er en skandale i sig selv, at man nu endnu engang skal tænke, at nu skal vi bare lige overleve til sommeren, så kan vi få "renset ud" og hentet nogle dygtigere spillere. Det tror man jo ikke længere på vil ske.
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Puuuuuh, det kostede. Nen sejren er hjemme!
          Breum helt klar MoM. Men har Aron på anden plads: der var han som fighteren det hjemme. Aron bragte mere vildskab og kampgejst på banen i de 10+ minutter han fik end holdet i 80 minutter før. Giv ham anførerbinde asap. Vores islænding har bedste OB-DNA.
          Synes nu også vi må fremhæve Jebali i dag. Han spiller altså en virkelig god kamp med mange nøgleafleveringer og aktioner.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
            Jeg synes, vi spillede en elendig kamp hele vejen igennem, kun afbrudt af enkelte lyspunkter som de to mål, en fin redning af Bernat og at Thrandarson som en af de få viste den viljestyrke, jeg gerne så fra samtlige spillere på holdet.

            Vi skal prise os lykkelige for, at fcn var så utroligt ringe, de er virkelig i akut nedrykningsfare, hvordan mon det går for dem, når de skal bytte deres billardtæppe ud med plovfurerne i Vejle..

            Vi var ikke meget bedre. Jeg ved ikke, hvad det er, en blanding af at yderst få bringer den viljestyrke og ærgerrighed, der skal til for at vinde, at vores taktik må være udført super dårligt, folk er ikke ivrige for at løbe for hinanden, og gud hjælpe mig, om vi ikke for 117. gang stiller os ned og "forsvarer" en føring, selvom vi ved, vi stinker til den disciplin. Hvad er JJ for en anfører, at han ikke kan ruske op i holdet og sige fanme nej, nu kommer vi fremad, men det er måske noget Alm finder på, at vi skal give et pivringe hold bolden og chancen for at komme tilbage? Det er som om, at holdet ikke rigtig er sammenspillet, hvilket self. ikke kan passe, men på nuværende tidspunkt skal det bare være 1000 gange bedre udført end som i dag.

            Det har hjulpet, at Sabbi (og Bashkim for den sags skyld) er kommet ud. Når vi har så store problemer med at spille sammen, så går det bare ikke med spillere som ham, som prøver at skabe kaos på egen hånd og lader hånt om det offensive holdspil. Det her hold er lysår fra top 6, hvilket er en skandale i sig selv, at man nu endnu engang skal tænke, at nu skal vi bare lige overleve til sommeren, så kan vi få "renset ud" og hentet nogle dygtigere spillere. Det tror man jo ikke længere på vil ske.
            Jeg er helt på linje med dig! Jeg havde i optaktstråden tippet OB-sejr, fordi FCN netop er pivringe og fordi de ikke spiller fysisk. De kan sagtens blive vores redning. Så det ender med at blive SDJ og FCN der rykker ned. Vi får store problemer mod SDJ og især Vejle, hvis de kommer ekstremt fysisk ud, som de plejer. Vejle har også gang i noget. De har hentet 12 af deres i alt 16 point de sidste 9 runder. Det er jo et hold i opadgående kurve. Der har indfundet sig en form for pointstabilitet. Derudover har de bare haft et godt tag på OB i snart mange kampe i træk. Kun at det er på hjemmebane giver os en lille chance for at tage tre point mod dem. Men ser stadig Vejle som favoritter i den kamp.

            Var på stadion og se kampen i går for første i meget lang tid. Det bliver endnu mere tydeligt end i TV, at den er hel gal med OB som hold og i defensiven. Forsvarsspillerne står og kigger fodbold i stedet for at have øje for de løb der foregår i feltet. Det er alt for let at komme til afslutning i feltet på indlæg. Man skal egentligt bare "gemme sig" bag en OB-spiller og foretage et løb frem mod afleveringen forbi OBspilleren, så har man 100% frit skud. Det er jo sådan noget man ser på U15 niveau.

            Frøkjær er en svær størrelse. Han er jo med i et genialt opspil til første mål. Men at han er en god presspiller er en joke. Han lunter i alibipres. Når han laver en fejl, arbejder han hårdt på at rage kastanjerne ud af ilden. Men det skal altså ikke forveksles med, at han er en god presspiller. Han er en luksusspiller, som generelt skal ændre attitude, hvis han rigtigt skal blive til noget og jeg tvivler på at han har det menneskelige og personlige kompetencer til at gøre det.

            Sabbi havde et skandaløst ringe indhop. Defensivt placerer han sig helt forkert. Offensivt er han jo bare en hund i et spil kegler. Han skal væk hurtigst muligt. Løbet er kørt. Han er fodboldmæssigt uintelligent.og tager alle de forkerte beslutninger. Et gigantisk fejlkøb.

            Sander Svendsen har heller ikke niveauet. Han skal også væk hurtigst muligt.

            Skandale at Alm skifter til 5-4-1. Det skader mere, end det gavner. Kun Jebali fremme og så 10 mand max 10 meter uden for eget felt i 15 minutter. At det ikke gik galt er rent held. Det taktiske fejltræk, skal Alm altså fjerne fra værktøjskassen. Læg flere spillere frem og det vil 1. binde flere FCN-spillere 2. gøre det muligt at holde i bolden, når man erobrer den. Det er en meget gammeldags primitiv måde at forsøge at køre en kamp hjem på med 10 mand i eget felt.

            Fra lægterne lignede det en kamp, hvor OB ikke blev straffet for de relativt mange (opdæknings)fejl, de lavede og FCN var tilpas ringe defensivt til, at vi fik scoret 2 mål på meget få chancer. Vi har kun 15 indlæg mod et hold som FCN! FCN har 30 indlæg, hvilket jo også hænger sammen med Alms fejldisposition til sidst.

            Jeg vandt en skilling på OB-sejr i går. Jeg sætter helt sikkert ikke penge på OB-sejr de næste to kampe....

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Jeg er helt på linje med dig! Jeg havde i optaktstråden tippet OB-sejr, fordi FCN netop er pivringe og fordi de ikke spiller fysisk. De kan sagtens blive vores redning. Så det ender med at blive SDJ og FCN der rykker ned. Vi får store problemer mod SDJ og især Vejle, hvis de kommer ekstremt fysisk ud, som de plejer. Vejle har også gang i noget. De har hentet 12 af deres i alt 16 point de sidste 9 runder. Det er jo et hold i opadgående kurve. Der har indfundet sig en form for pointstabilitet. Derudover har de bare haft et godt tag på OB i snart mange kampe i træk. Kun at det er på hjemmebane giver os en lille chance for at tage tre point mod dem. Men ser stadig Vejle som favoritter i den kamp.

              Var på stadion og se kampen i går for første i meget lang tid. Det bliver endnu mere tydeligt end i TV, at den er hel gal med OB som hold og i defensiven. Forsvarsspillerne står og kigger fodbold i stedet for at have øje for de løb der foregår i feltet. Det er alt for let at komme til afslutning i feltet på indlæg. Man skal egentligt bare "gemme sig" bag en OB-spiller og foretage et løb frem mod afleveringen forbi OBspilleren, så har man 100% frit skud. Det er jo sådan noget man ser på U15 niveau.

              Frøkjær er en svær størrelse. Han er jo med i et genialt opspil til første mål. Men at han er en god presspiller er en joke. Han lunter i alibipres. Når han laver en fejl, arbejder han hårdt på at rage kastanjerne ud af ilden. Men det skal altså ikke forveksles med, at han er en god presspiller. Han er en luksusspiller, som generelt skal ændre attitude, hvis han rigtigt skal blive til noget og jeg tvivler på at han har det menneskelige og personlige kompetencer til at gøre det.

              Sabbi havde et skandaløst ringe indhop. Defensivt placerer han sig helt forkert. Offensivt er han jo bare en hund i et spil kegler. Han skal væk hurtigst muligt. Løbet er kørt. Han er fodboldmæssigt uintelligent.og tager alle de forkerte beslutninger. Et gigantisk fejlkøb.

              Sander Svendsen har heller ikke niveauet. Han skal også væk hurtigst muligt.

              Skandale at Alm skifter til 5-4-1. Det skader mere, end det gavner. Kun Jebali fremme og så 10 mand max 10 meter uden for eget felt i 15 minutter. At det ikke gik galt er rent held. Det taktiske fejltræk, skal Alm altså fjerne fra værktøjskassen. Læg flere spillere frem og det vil 1. binde flere FCN-spillere 2. gøre det muligt at holde i bolden, når man erobrer den. Det er en meget gammeldags primitiv måde at forsøge at køre en kamp hjem på med 10 mand i eget felt.

              Fra lægterne lignede det en kamp, hvor OB ikke blev straffet for de relativt mange (opdæknings)fejl, de lavede og FCN var tilpas ringe defensivt til, at vi fik scoret 2 mål på meget få chancer. Vi har kun 15 indlæg mod et hold som FCN! FCN har 30 indlæg, hvilket jo også hænger sammen med Alms fejldisposition til sidst.

              Jeg vandt en skilling på OB-sejr i går. Jeg sætter helt sikkert ikke penge på OB-sejr de næste to kampe....
              Også enighed herfra. Kampen gik fuldstændig som ventet og resultatet ligeså. Lad os håbe det giver lidt ro, og vi ser mindre paniske handlinger de næste kampe.
              Vores forsvar er pivringe, backerne er lysår fra top6 niveau.
              Jeg tror på det sædvanlige ene point i Haderslev og vi napper Vejle hjemme. Men derefter venter der ikke mange point i nogle kampe.
              Vi overlever ikke fordi vi er gode, men fordi der er mindst 2 hold som er dårligere end os.
              Last edited by Magge; 04-04-2022, 07:32.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

                Det burde han ellers være... Alm ventede mindst et par kampe for meget med at bænke Kadrii , og andre trænere havde måske fra starten satset anderledes
                Alms spillestil mm så

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Synes vi spiller en fin første halveg, hvor vi lykkedes rigtig godt med at bryde fcn's spil hver gang de prøvede at spille op nede fra.
                  i 2. halveg bliver fcn's mål en gamechanger ala den vi så imod sønderjyske. Vi bryder fuldstændig med koncepterne og overlader spillet til at foregå på modstanderens præmisser.
                  Igen i dag må jeg stille spørgsmålstegn ved hvorfor vi først skal se udskiftninger i de sidste 10 minutter af kampen, med undtagelse af den sikkert planlagte udskiftning af frø efter en time.
                  Vi har altså 5 udskiftere og flere af dem kunne ligeså vel starte som de der nu engang var valgt i dag. Hvorfor dog ikke smide nogen ind noget tidligere, når vi totalt mister grebet om kampen? Vi så samme scenarie imod aab, hvor de reagerede med at skifte tre mand ind, overtog kampen og vi først i det sidste kvarter skiftede et par mand. Jeg synes det virker handlingslammet, at vi ikke kan kontrareagerer når et andet hold bringer ny energi ind og måske ændrer lidt taktisk. Vi bliver taget med bukserne nede gang på gang og det er slet ikke godt nok. Der skal sættes prop i og jeg tror vi får nemmere ved det, hvis vi reagerer lidt mere proaktivt. Spillere som Aron og Svendsen har jo massere at kunne bidrage med. De kan jo sagtens få 20 min. og så har vi stadig to udskiftninger til de sidste minutter
                  Retfærdigvis skal det siges at de 3 der kom ind stod ude på sidelinien i 5-10 min og var klar inden de kom ind. Men af en eller anden årsag blev der ikke skiftet. Var nok pga manglende spilstop og at FCN lige pludselig fik en byge af hjørnespark

                  Comment


                    #84
                    Enig med bengaard, claudes1 og Magge. Desværre. Vi så en kamp, hvor vi vinder på baggrund af en ret dårlig aktion af FCN`s målmand, men godt fulgt op af Breum, og et kanonmål af samme - vi har de seneste år set lignende chancer, der ikke blev omsat til noget. Godt gået af unge Breum. Vi må så også prise os lykkelige for, at FCN ikke var kommet foran på en friløber. det var godt reddet af Bernat, men også ret dårligt afsluttet.
                    Men kampen viste også, at vi kun lige er lidt bedre, eller heldigere, på dagen, end de andre bundhold. For det var en rigtig bundklamp, også selv om OB annoncerede, at man nu var klar til at vise superligafodbold igen. Ja, rigtigt nok, men i den laveste ende. Var ikke selv på stadion, men der var ikke stor ros i de medier, hvor jeg hørte kampen.
                    Man siger så, at sejre er det, der skal til. og at sejre er det, der på sigt giver sikkerhed og selvtillid. Jo, det er da rigtigt. Men jeg synes bare, at vi har været i den situation før, og talt om, at nu er de unge på vej. Jeg stiller mig skeptisk, men håber da på, at det er rigtigt. Men ti års uindfriede forventninger gør ikke noget godt. Og så viser det sig også, igen, at AA ikke er den, der vinder kampe, men nærmere risikerer at sætte dem over styr. Forstår godt, at han jublede, nærmest som om man havde vundet mesterskabet. Det er ikke imponerende, hvad han har opnået.
                    Men lad os se. Det er i resten af dette nedrykningsslutspil, at vi skal se, hvad holdet er gjort af, og om de virkelig kan udvikle sig. Men vi skulle gerne være forbi den tid, hvor vi oftest skuffer. Og så har vi lige pokalkampene. Jeg er lidt nervøs for, at de kan blive sværere end forventet. SE ser ud til allerede af have accepteret deres skæbne i ligaen, så jeg tror, at de vil gøre alt hvad der står i deres magt for, at pokalturneringen redder sæsonen for dem. Lidt som for os, dog med den lille forskel, at vi nok ikke rykker ud.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Også enighed herfra. Kampen gik fuldstændig som ventet og resultatet ligeså. Lad os håbe det giver lidt ro, og vi ser mindre paniske handlinger de næste kampe.
                      Vores forsvar er pivringe, backerne er lysår fra top6 niveau.
                      Jeg tror på det sædvanlige ene point i Haderslev og vi napper Vejle hjemme. Men derefter venter der ikke mange point i nogle kampe. Vi overlever ikke fordi vi er gode, men fordi der er mindst 2 hold som er dårligere end os.
                      Kampen gik også som forventet herfra, og jeg forventede faktisk at FCN ville kunne spille rundt om det fysiske udtryk jeg troede OB ville lægge for dagen. Det synes jeg ikke lykkedes helt for dem, men OB kom heller ikke med "ild i øjnene", men trods det var vel egentlig fortjent at OB kom foran med 2-0. Derfra gik der lige rigeligt gummiben i det, men heldigvis holdt det hjem, ikke p.gr.a. egne styrker i forsvar, men en god blokering af Sabbi redder måske dagen for os. Vi har spillet meget bedre før, men kun fået et eller nul point. Så hellere 3 point på en halvsløj dag end godt spil og ingen point. Det bliver svært i alle kampe er jeg ikke i tvivl om, og OB bør holde sig fra at "kikke op" i tabellen, men blot se indad og som en anden sagde engang (Steinlein måske) så må spillerne trække ud i bukserne og se hvad der gemmer sig dernede

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Kampen gik også som forventet herfra, og jeg forventede faktisk at FCN ville kunne spille rundt om det fysiske udtryk jeg troede OB ville lægge for dagen. Det synes jeg ikke lykkedes helt for dem, men OB kom heller ikke med "ild i øjnene", men trods det var vel egentlig fortjent at OB kom foran med 2-0. Derfra gik der lige rigeligt gummiben i det, men heldigvis holdt det hjem, ikke p.gr.a. egne styrker i forsvar, men en god blokering af Sabbi redder måske dagen for os. Vi har spillet meget bedre før, men kun fået et eller nul point. Så hellere 3 point på en halvsløj dag end godt spil og ingen point. Det bliver svært i alle kampe er jeg ikke i tvivl om, og OB bør holde sig fra at "kikke op" i tabellen, men blot se indad og som en anden sagde engang (Steinlein måske) så må spillerne trække ud i bukserne og se hvad der gemmer sig dernede
                        Alm slår mig heller ikke som én, der er indpisker; snarere en klassisk svensk træner; med mere fokus på detaljerne, fremfor at skabe "ild i øjnene".

                        Om denne sejr kommer til at skabe mere selvtillid og "kurerer" alle de detaljer, der til sammen skaber vores nuværende middelmådighed er stadig yderst tvivlsomt.

                        Det kan også ramme spillerne, at omverdenen ikke tror på dem; og den lette scoring fra FCN var som det berømte knips, der fik domino brikkerne til at falde.

                        Shit; vi er foran, men modstanderen har scoret, ud af det blå. Hvad gør vi? Åh nej! Tør jeg presse fremad? Hvad hvis jeg laver fejl? Hvis jeg tager det her løb, er der så nogen af de andre, der ser mig? Og løber med? Nej, jeg må hellere blive i min zone. Hov! Vi er under pres, og jeg har bolden! Hvad gør jeg? Default setting: Los den væk. Hov nu får jeg den i fjæset igen og der er modstandere over alt. Hvad gør jeg? Jeg må hellere backe!

                        Normalt vil sejre (og mål) skabe det overskud, der fjerner elementer af usikkerhed, men når man spiller på et hold, der ikke har vundet to kampe i streg hele sæsonen, så skal der ikke mere til end en enkelt fejl før korthuset vælter. Og dér har vi altså bare ikke spillerne p.t der har lyst til at lave et nossetjek. For mange usikre spillere, for mange luksusspillere. Sat under pres af en målsætning, der fra starten var urealistisk.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #87
                          Kadrii sagde igår til vores box at Alm mere var fokuseret på det individuelle og ikke det holdmæssige. Og at det ikke faldt i hans(Kadriis) smag.

                          Dette er selvfølgelig Kadriis udlægning og “hans måde at vurdere tingene på”.. Han er pt en lettere utilfreds medarbejder der fyrer stikpiller fra hoften

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Jeg er helt på linje med dig! Jeg havde i optaktstråden tippet OB-sejr, fordi FCN netop er pivringe og fordi de ikke spiller fysisk. De kan sagtens blive vores redning. Så det ender med at blive SDJ og FCN der rykker ned. Vi får store problemer mod SDJ og især Vejle, hvis de kommer ekstremt fysisk ud, som de plejer. Vejle har også gang i noget. De har hentet 12 af deres i alt 16 point de sidste 9 runder. Det er jo et hold i opadgående kurve. Der har indfundet sig en form for pointstabilitet. Derudover har de bare haft et godt tag på OB i snart mange kampe i træk. Kun at det er på hjemmebane giver os en lille chance for at tage tre point mod dem. Men ser stadig Vejle som favoritter i den kamp.

                            Var på stadion og se kampen i går for første i meget lang tid. Det bliver endnu mere tydeligt end i TV, at den er hel gal med OB som hold og i defensiven. Forsvarsspillerne står og kigger fodbold i stedet for at have øje for de løb der foregår i feltet. Det er alt for let at komme til afslutning i feltet på indlæg. Man skal egentligt bare "gemme sig" bag en OB-spiller og foretage et løb frem mod afleveringen forbi OBspilleren, så har man 100% frit skud. Det er jo sådan noget man ser på U15 niveau.

                            Frøkjær er en svær størrelse. Han er jo med i et genialt opspil til første mål. Men at han er en god presspiller er en joke. Han lunter i alibipres. Når han laver en fejl, arbejder han hårdt på at rage kastanjerne ud af ilden. Men det skal altså ikke forveksles med, at han er en god presspiller. Han er en luksusspiller, som generelt skal ændre attitude, hvis han rigtigt skal blive til noget og jeg tvivler på at han har det menneskelige og personlige kompetencer til at gøre det.

                            Sabbi havde et skandaløst ringe indhop. Defensivt placerer han sig helt forkert. Offensivt er han jo bare en hund i et spil kegler. Han skal væk hurtigst muligt. Løbet er kørt. Han er fodboldmæssigt uintelligent.og tager alle de forkerte beslutninger. Et gigantisk fejlkøb.

                            Sander Svendsen har heller ikke niveauet. Han skal også væk hurtigst muligt.

                            Skandale at Alm skifter til 5-4-1. Det skader mere, end det gavner. Kun Jebali fremme og så 10 mand max 10 meter uden for eget felt i 15 minutter. At det ikke gik galt er rent held. Det taktiske fejltræk, skal Alm altså fjerne fra værktøjskassen. Læg flere spillere frem og det vil 1. binde flere FCN-spillere 2. gøre det muligt at holde i bolden, når man erobrer den. Det er en meget gammeldags primitiv måde at forsøge at køre en kamp hjem på med 10 mand i eget felt.

                            Fra lægterne lignede det en kamp, hvor OB ikke blev straffet for de relativt mange (opdæknings)fejl, de lavede og FCN var tilpas ringe defensivt til, at vi fik scoret 2 mål på meget få chancer. Vi har kun 15 indlæg mod et hold som FCN! FCN har 30 indlæg, hvilket jo også hænger sammen med Alms fejldisposition til sidst.

                            Jeg vandt en skilling på OB-sejr i går. Jeg sætter helt sikkert ikke penge på OB-sejr de næste to kampe....
                            Når man ser første halveg igen, så vil man faktisk se at vi investerer rigtig meget i vores genpres og har rigtig fin succes med det. Det er nok lidt af det der også koster os lidt i den sidste halve time. Jeg tror flere af spillerne er både trætte og så er det jo helt klassisk at hold som vinder meget få kampe bliver bange for at vinde når tingene spidser til, hvorfor spillet bliver meget nervøst. Jeg tror vi kan gøre livet meget lettere for os selv ved eksempelvis at skifte Aron ind på midten i stedet for Okosun eller JJT, som lige hænger en halv meter mere efter i den sidste del af kampen ift. i første halveg, hvor de sad på midtbanen i langt størstedelen af tiden. Nu kommer Aron ind og gør det fint som back, men det kunne Kløve også have løst de sidste minutter af kampen og på den måde havde vi måske fordelt ressourcerne bedre.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Kadrii sagde igår til vores box at Alm mere var fokuseret på det individuelle og ikke det holdmæssige. Og at det ikke faldt i hans(Kadriis) smag.

                              Dette er selvfølgelig Kadriis udlægning og “hans måde at vurdere tingene på”.. Han er pt en lettere utilfreds medarbejder der fyrer stikpiller fra hoften
                              Bashkim skulle tage sig tilsammen og arbejde. Den en eller anden ekstrarunde på træningsbanen kunne vel hjælpe Vi kan ikke bruge en fornærmet spiller som sender stikpiller i sted af at se selvkritisk på hans egne underpræstation. Ved godt at det rammer en angriber at opleve måltørke men det hjælper nu ikke at pege med fingeren på andre, der bliver ja tre fingre som peger på ham selv.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Bashkim skulle tage sig tilsammen og arbejde. Den en eller anden ekstrarunde på træningsbanen kunne vel hjælpe Vi kan ikke bruge en fornærmet spiller som sender stikpiller i sted af at se selvkritisk på hans egne underpræstation. Ved godt at det rammer en angriber at opleve måltørke men det hjælper nu ikke at pege med fingeren på andre, der bliver ja tre fingre som peger på ham selv.
                                Hvis det er sandt at han går og bagtaler træneren og hans måde at gøre det på så er jeg godt nok skuffet over Bashkim. Han burde kigge indad og se at hans egne præstationer ikke har været gode nok og at Alm faktisk har givet ham langt længere snor end man normalt kan forvente

                                Comment

                                Working...
                                X