Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCN 3.4.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det er jeg græsk-ortodoks over for. BK er en skygge af sig selv. Ingen fart, ingen styrke, lunter rundt. Om noget gav Alm ham alt for lang snor.

    Når man så tilføjer, at han har udvist så dårlig moral, så håber jeg, han finder en ny klub til sommer.

    En dyr, dårlig og fornærmet spiller skal man ikke holde på.
    Enig. Det er den med luften og bageriet, så mojn til ham .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Uden at vide noget overhovedet kunne det sagtens også blive et scenarie. Tror måske mest på at han håber at Alm bliver fyret
      Kan der eventuelle flæberi fra Baskim være grunden til at vi beholdt Sander?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #63
        https://mobil.bold.dk/video/629487/

        fedt at se Breum være så resolut foran kassen i stedet for at lukke øjnene og sparke med håb for det bedste …
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #64
          Kadrii og Frøkjær er fantastiske spillere, når de rammer en god stime (læs: én kamp) og derefter i ti kampe er lade/usynlige/virker umotiverede.... savner begge spillere viser format, når vi også har modgang / er pressede / hjælper holdkammeraterne defensivt

          Hvis vi taler om spillere med OB DNA i fremtiden, håber jeg begge er væk til sommer, "talent"/"klassespiller" eller ej !

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Kadrii og Frøkjær er fantastiske spillere, når de rammer en god stime (læs: én kamp) og derefter i ti kampe er lade/usynlige/virker umotiverede.... savner begge spillere viser format, når vi også har modgang / er pressede / hjælper holdkammeraterne defensivt

            Hvis vi taler om spillere med OB DNA i fremtiden, håber jeg begge er væk til sommer, "talent"/"klassespiller" eller ej !
            Frø var altså ophavsmand til hele situationen ved første mål. Det er kun Jebali og Frø, der kan lave de afleveringer.

            Frø ser lad ud, men han løber altså sine meter. Den pointe har Alm specifikt været ude med.

            Havde vi en rygrad af ledere, så ville Frø i langt højere grad skinne.

            Comment


              #66
              Vi snakkede med Ayo Simon Okosun efter kampen. Han fortæller om sejrens betydning, og at det betyder meget for ham, at han er blevet kåret til månedens spiller to gange i træk.

              Okosun: Kunne godt huske sejrssangen - OBstruktion

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Kan der eventuelle flæberi fra Baskim være grunden til at vi beholdt Sander?
                Nej. Han skal jo kæmpe med Fenger om den 9`er som den eneste i truppen

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Frø var altså ophavsmand til hele situationen ved første mål. Det er kun Jebali og Frø, der kan lave de afleveringer.

                  Frø ser lad ud, men han løber altså sine meter. Den pointe har Alm specifikt været ude med.

                  Havde vi en rygrad af ledere, så ville Frø i langt højere grad skinne.
                  Frø var god idag. Både med det tekniske og i presspillet. Det er muligt at han ikke er verdens bedste til det, men han kæmpede virkelig flot idag.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Frø var god idag. Både med det tekniske og i presspillet. Det er muligt at han ikke er verdens bedste til det, men han kæmpede virkelig flot idag.
                    Han er blevet mere afgørende, men jeg synes, det er lang tid siden, at vi har set ham ‘eje banen’, som han fx gjorde i den legendariske kamp mod FCK, hvor man jo i ramme alvor tænkte, at han var kommende bobler til landsholdet.

                    Skader - særligt i lysken - og det er være lidt ramt på humøret har nok været hårdt for særligt Frø.

                    Jeg sætter stor pris på ham, og jeg håber, han bliver forløst i OB. Tror, han vil blomstre med stærke spillere med lederegenskaber omkring sig. Og de er tæt på fraværende i OB.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Han er blevet mere afgørende, men jeg synes, det er lang tid siden, at vi har set ham ‘eje banen’, som han fx gjorde i den legendariske kamp mod FCK, hvor man jo i ramme alvor tænkte, at han var kommende bobler til landsholdet.

                      Skader - særligt i lysken - og det er være lidt ramt på humøret har nok været hårdt for særligt Frø.

                      Jeg sætter stor pris på ham, og jeg håber, han bliver forløst i OB. Tror, han vil blomstre med stærke spillere med lederegenskaber omkring sig. Og de er tæt på fraværende i OB.
                      Kadrii sagde idag at Frøkjær klart var vores største salgspotentiale men at det nok først blev 100% forløst når han fik bedre styr på nogle mentale ting

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Kadrii sagde idag at Frøkjær klart var vores største salgspotentiale men at det nok først blev 100% forløst når han fik bedre styr på nogle mentale ting
                        Ja, enig. Ser ham fortsat som den spiller med stærst potentiale, trods han efterhånden har en alder, hvor han skal til at blive forløst.

                        Jeg tænker bestemt, der er en del mentalt at arbejde med.

                        Man kunne jo starte med at droppe diskursen herinde (bestemt ikke rettet mod dig) om, at han ikke arbejder hårdt nok. Det er faktuelt forkert. Trods han selvfølgelig ikke er en AT - men det skal han jo heller ikke være.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Ja, enig. Ser ham fortsat som den spiller med stærst potentiale, trods han efterhånden har en alder, hvor han skal til at blive forløst.

                          Jeg tænker bestemt, der er en del mentalt at arbejde med.

                          Man kunne jo starte med at droppe diskursen herinde (bestemt ikke rettet mod dig) om, at han ikke arbejder hårdt nok. Det er faktuelt forkert. Trods han selvfølgelig ikke er en AT - men det skal han jo heller ikke være.
                          Han har ihverfald få at vide at dette SKAL forbedres. Han vil jo også gerne videre(og der har været bud). Men hvis det skal være et step op og ikke bare til siden er han altså også bare nød til at forbedre den del der hedder hårdt arbejde. Og det så jeg bestemt også idag

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Han har ihverfald få at vide at dette SKAL forbedres. Han vil jo også gerne videre(og der har været bud). Men hvis det skal være et step op og ikke bare til siden er han altså også bare nød til at forbedre den del der hedder hårdt arbejde. Og det så jeg bestemt også idag
                            Har du et bud eller gæt på, hvor der har været bud fra? Danske klubber, udlandet?

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Har du et bud eller gæt på, hvor der har været bud fra? Danske klubber, udlandet?
                              Nej desværre. Men jeg var mundlam over at man ikke solgte ham

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Min fornemmelse er at det er Alm han ikke er glad for. Det har intet med klubben at gøre
                                Det burde han ellers være... Alm ventede mindst et par kampe for meget med at bænke Kadrii , og andre trænere havde måske fra starten satset anderledes

                                Comment

                                Working...
                                X