OB har scoret flere mål end både BIF og RFC så det er primært den anden ende der skal fokuseres på …
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ob - fcn
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægOB har scoret flere mål end både BIF og RFC så det er primært den anden ende der skal fokuseres på …
Der er kun Mickelson, JT og HC som har ikke har været ringe og de tre har også haft udfald.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægOB har scoret flere mål end både BIF og RFC så det er primært den anden ende der skal fokuseres på …
Comment
-
FS går med denne opstilling i dag, der er dog usikkerhed om det bliver Okosun eller Aron der indtager 6er positionen ved siden af JJT
.....................HC
Nico....KL...........Tverskov......King
........JJT..............Okosun
...Breum......Frø...........Jebali
.................MaxBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFS går med denne opstilling i dag, der er dog usikkerhed om det bliver Okosun eller Aron der indtager 6er positionen ved siden af JJT
.....................HC
.................Max
FCN var i gamle dage ringe på dødbolde, men de har Kian og Maxen så det er blevet bedre. Ham Hansen i kassen er heller ikke fantastisk i luften, så håber meget vi bruger Okosun på dødbolde og helt dropper de korte hjørne.
Comment
-
Jeg har en god fornemmelse i dag. FCN spiller en slags fodbold, der passer godt til vores spillestil. De spiller ikke svinsk. De vil gerne sætte bolden på spil.
Samtidig er de i ligeså stor krise som OB. Så jeg jinxer den lige helt officielt. Har lige oddset på OB-sejr til odds 2.20.
EDIT: tager sønnen med på stadion for første gang i et år - det må give held - vi har aldrig tabt, når han er med ;o)Last edited by claudes1; 03-04-2022, 07:52.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg har en god fornemmelse i dag. FCN spiller en slags fodbold, der passer godt til vores spillestil. De spiller ikke svinsk. De vil gerne sætte bolden på spil.
Samtidig er de i ligeså stor krise som OB. Så jeg jinxer den lige helt officielt. Har lige oddset på OB-sejr til odds 2.20.Last edited by tjdebat; 03-04-2022, 07:57.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFS går med denne opstilling i dag, der er dog usikkerhed om det bliver Okosun eller Aron der indtager 6er positionen ved siden af JJT
.....................HC
.................Max
Spændende hvilken forfatning frøkjær kommer tilbage i.
Og så er jeg virkelig glad hvis Breum får lov at starte inde i stedet for sabbi. Det synes jeg vidner en lille smule om, at Alm ikke er helt på månen. Endnu.
Resultatmæssigt har jeg desværre svært ved at se os hive en sejr i dag, fordi.. intet tyder på det. Men gud hvor jeg håber.
Comment
-
.....................HC
.................Max
Comment
-
Hvem kan gengive noget?
https://fyens.dk/artikel/ingen-er-fr...ftermiddag?rss Er det Leifs vurdering eller kommer det direkte fra BW?
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ja. Vi rammes af tre spillere under 23 som først er kommet til klubben indenfor de seneste 7 måneder er tre mand ud af en forsvarskæde på 4. Det skal give udfordringer og har også kostet. Forhåbentlig har særligt Ivan haft godt af en landskampspause til at blive spillet bedre ind. Joel har desværre været med landsholdet. Særligt han behøver også noget tid på træningsbanen i ådalen. Han holder ikke altid linjen, aflevere dårligt fremad banen, og hans usikkerhed ser ud til at hæmme hans tro på at skyde frem offensivt, som ellers skulle være en af hans styrker. Forhåbentlig har han nydt godt af at være med landsholdet og få tanket lidt selvtillid, for han har haft en svær første tid i OB.
Mickelson er efterhånden spillet ind på holdet, og gør det fint offensivt, men ikke meget over middelmådigt defensivt. King og Ivan skal have mere tid før det er retfærdigt at dømme dem ude, men so far er det svært at se forstærkningen i dem.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
13. Hans Christian Bernat
30. Sayouba Mandé
2. Nicholas Mickelson
5. Kasper Larsen
6. Jeppe Tverskov
7. Issam Jebali
8. Jakob Breum
10. Sander Svendsen
11. Emmanuel Sabbi