Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Er der? Snak om nye tider, vil jeg sige indtil videre.

    Men jeg er helt enig i at det kunne være givende for nogle af de unge. Hellere at de får spilletid ved udlejning end spiller reservebold her. Tror bare ikke på det sker.
    Der er nye tider. Vi har kun set toppen af det indtil videre. Om det så bliver godt eller skidt kan jeg ikke svare på

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Der er nye tider. Vi har kun set toppen af det indtil videre. Om det så bliver godt eller skidt kan jeg ikke svare på
      Meget enig med dig.
      Men jeg tror virkelig ikke de tør leje nogle spillere ud, for med bare lidt flere skader end vi havde med Aron, Jebali, Frø og karantæne til JJ, så er der ikke så mange spillere tilbage igen hvis en eller to mere blev skadet.

      Så tror virkelig bare at de holder på truppen nu her og så venter de til sommer med det hele.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Meget enig med dig.
        Men jeg tror virkelig ikke de tør leje nogle spillere ud, for med bare lidt flere skader end vi havde med Aron, Jebali, Frø og karantæne til JJ, så er der ikke så mange spillere tilbage igen hvis en eller to mere blev skadet.

        Så tror virkelig bare at de holder på truppen nu her og så venter de til sommer med det hele.
        Tror nu godt de ville turde at leje Khemdee,Brems og evt Tarik ud. Men folk som Østrøm,Kløve,AJA og andre lige uden for truppen ryger ingen steder mm det er et pænt salg man ikke kan sige nej til. Men OB har sagt nej til flere salg i 5-10 mill kroners klassen det sidste år så det er nok tvivlsomt

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Og Khemdee.. Han er en løve i et bur hvis han ikke snart får spilletid
          Forstå simpelthen heller ikke at han ikke får mere tid. Han spillede en helt fornuftig kamp mod FCM og siden har han vel ikke været i truppen

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg

            Forstå simpelthen heller ikke at han ikke får mere tid. Han spillede en helt fornuftig kamp mod FCM og siden har han vel ikke været i truppen
            Sikkert fordi vi har tver, Kasper, Alexander, ivancevic, Jørgen, østrøm, vestergaard og måske slotsager der står foran.

            Og skulle de 5 først nævnte ikke være i stand til at spille, kunne man frygte at Aron eller en alsidig Kløve stod på spring til at vikaiere i cf.

            Derfor mangler jeg at se at ny strategi bliver effektueret, som man har sagt. Men vil stadig give ledelsen sommervinduet til at vise retningen.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-solgt-eskesen
              han har aldrig for alvor foldet det øjensynlige store talent ud.
              Håber han gør det som Dealer som også via Haugesund udviklede sig rigtig godt.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                AJA til Aalesund

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...an-forlader-ob

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg

                  Forstå simpelthen heller ikke at han ikke får mere tid. Han spillede en helt fornuftig kamp mod FCM og siden har han vel ikke været i truppen
                  Fordi en "fornuftig kamp" sjældent er nok, hvis vi skal højere op i tabellen

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    God vind til AJA. Han bliver ofte brugt som symbol på det at satse på de gamle og rutinerede fremfor at give de unge chancen, men det er nu ikke, fordi der er en finger at sætte på indstillingen. Og jeg synes ikke, han har gjort det dårligere end Fx KL.

                    Så bliver det vel Tver - Ivancevic med KL som førstereserve og måske (!?j Østrøm som reserve derefter.

                    JS regner jeg med tager over for King. King har ikke superliganiveau her og nu, og nu handler det om overlevelse.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Fordi en "fornuftig kamp" sjældent er nok, hvis vi skal højere op i tabellen
                      Men han får ikke engang nogle indhop. Han bliver da aldrig bedre af ikke at få nogle superliga minutter

                      Comment


                        #41
                        Aja Blir forlænget og udlejet.. forstår ikke forlængelsen, men måske der er noget købs klausul

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                          Aja Blir forlænget og udlejet.. forstår ikke forlængelsen, men måske der er noget købs klausul
                          nej den fatter jeg heller ikke noget af. Han var så godt som væk - så man kunne begynde at rydde op i truppen. Udlejning fint nok - men hvorfor i al verden forlængelse?

                          Man udlejer ham fordi han har for langt til spilletid - hvad skulle dog ændre sig efter sommerpausen...

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            nej den fatter jeg heller ikke noget af. Han var så godt som væk - så man kunne begynde at rydde op i truppen. Udlejning fint nok - men hvorfor i al verden forlængelse?

                            Man udlejer ham fordi han har for langt til spilletid - hvad skulle dog ændre sig efter sommerpausen...
                            Det må jo være fordi man håber at få en skilling for ham. Ellers giver det ingen mening. Eller det gør det ikke overhovedet.
                            Mon ikke vi får en forklaring..

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det må jo være fordi man håber at få en skilling for ham. Ellers giver det ingen mening. Eller det gør det ikke overhovedet.
                              Mon ikke vi får en forklaring..
                              Det er ja helt skævt. Der er ingen fremtid for ham i OB og så er det ja fint at udleje ham til kontrakten udløber i sommeren. Men hvorfor skrive en forlængelse??? Hvis man ikke blive enig med Aalesund en gang mere i sommeren og de køber ham ikke så er det ja helt håbløst.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Det er ja helt skævt. Der er ingen fremtid for ham i OB og så er det ja fint at udleje ham til kontrakten udløber i sommeren. Men hvorfor skrive en forlængelse??? Hvis man ikke blive enig med Aalesund en gang mere i sommeren og de køber ham ikke så er det ja helt håbløst.
                                Der er kun en forklaring. Hemme har skrevet kontrakt med ham inden Bjørn fyrede ham - nej det er godt nok mystisk

                                Comment

                                Working...
                                X