Oprindeligt indsendt af Lennon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Der er nye tider. Vi har kun set toppen af det indtil videre. Om det så bliver godt eller skidt kan jeg ikke svare på
Men jeg tror virkelig ikke de tør leje nogle spillere ud, for med bare lidt flere skader end vi havde med Aron, Jebali, Frø og karantæne til JJ, så er der ikke så mange spillere tilbage igen hvis en eller to mere blev skadet.
Så tror virkelig bare at de holder på truppen nu her og så venter de til sommer med det hele.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Meget enig med dig.
Men jeg tror virkelig ikke de tør leje nogle spillere ud, for med bare lidt flere skader end vi havde med Aron, Jebali, Frø og karantæne til JJ, så er der ikke så mange spillere tilbage igen hvis en eller to mere blev skadet.
Så tror virkelig bare at de holder på truppen nu her og så venter de til sommer med det hele.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
Forstå simpelthen heller ikke at han ikke får mere tid. Han spillede en helt fornuftig kamp mod FCM og siden har han vel ikke været i truppen
Og skulle de 5 først nævnte ikke være i stand til at spille, kunne man frygte at Aron eller en alsidig Kløve stod på spring til at vikaiere i cf.
Derfor mangler jeg at se at ny strategi bliver effektueret, som man har sagt. Men vil stadig give ledelsen sommervinduet til at vise retningen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæghttps://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-solgt-eskesen
han har aldrig for alvor foldet det øjensynlige store talent ud."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Så bliver det vel Tver - Ivancevic med KL som førstereserve og måske (!?j Østrøm som reserve derefter.
JS regner jeg med tager over for King. King har ikke superliganiveau her og nu, og nu handler det om overlevelse.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlægAja Blir forlænget og udlejet.. forstår ikke forlængelsen, men måske der er noget købs klausul
Man udlejer ham fordi han har for langt til spilletid - hvad skulle dog ændre sig efter sommerpausen...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nej den fatter jeg heller ikke noget af. Han var så godt som væk - så man kunne begynde at rydde op i truppen. Udlejning fint nok - men hvorfor i al verden forlængelse?
Man udlejer ham fordi han har for langt til spilletid - hvad skulle dog ændre sig efter sommerpausen...
Mon ikke vi får en forklaring..
- Likes 1
Comment
-
Det må jo være fordi man håber at få en skilling for ham. Ellers giver det ingen mening. Eller det gør det ikke overhovedet.
Mon ikke vi får en forklaring.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Det er ja helt skævt. Der er ingen fremtid for ham i OB og så er det ja fint at udleje ham til kontrakten udløber i sommeren. Men hvorfor skrive en forlængelse??? Hvis man ikke blive enig med Aalesund en gang mere i sommeren og de køber ham ikke så er det ja helt håbløst.
Comment
Comment