Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ste-salgsemner

    Breum??
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      Det siger en del om Tipsbladet. Hvis du ikke er fra FCK, FCM eller Bif så har de ikke meget dybde.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Det siger en del om Tipsbladet. Hvis du ikke er fra FCK, FCM eller Bif så har de ikke meget dybde.
        Der er i hvert fald mere potentiale også salgsmæssigt, i Breum end der er i Fenger ... set her fra min høje objektive piedestal :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Der er i hvert fald mere potentiale også salgsmæssigt, i Breum end der er i Fenger ... set her fra min høje objektive piedestal :D.
          Nogle gange sælges angribere for gode summer, også på få gode kampe.

          Comment


            #20
            Det synes jeg egentlig også 18-årige offensiv spillere med u-landskampe og seniorkampe på cv'et gør. Jeg tror Breum vil have minimum den dobbelte salgspris af Fenger.

            Comment


              #21
              https://en.wikipedia.org/wiki/H%C3%A5vard_Nordtveit

              Ved ikke lige hvor den her skal droppes, men hoffenheim har lige meddelt de ikke forlænger, så han er kontrakt fri til sommer.
              Perfekt alder og massere erfaring til et dårligt midterforsvar

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                https://en.wikipedia.org/wiki/H%C3%A5vard_Nordtveit

                Ved ikke lige hvor den her skal droppes, men hoffenheim har lige meddelt de ikke forlænger, så han er kontrakt fri til sommer.
                Perfekt alder og massere erfaring til et dårligt midterforsvar
                Han ville uden tvivl være en enorm forstærkning og en leder og profil, som de unge vil kunne læne sig op ad. På mange måder en type, vi mangler. Jeg tror bare ikke, han er tilnærmelsesvis realistisk, medmindre Bjørn kan udføre mirakler. Det er vel en spiller i et lag, som FCM, FCK, Bodø, Malmø og den slags klubber på en god dag kan drømme om, hvis han har lyst til Skandinavien. Og så er jeg med på, at han stort set ikke har spillet i år, men jeg tror bare, der er mange klubber højere end os, der ville være interesserede - i toppen af Belgien/Holland, bund/midt af Serie A, Ligue 1, toppen af Championship og den slags.

                Comment


                  #23
                  Transfer deadline day i Norge. Gad vide om vi lejer noget ud?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Transfer deadline day i Norge. Gad vide om vi lejer noget ud?
                    Mon dog. Så ville praksis have ændret sig betydeligt.
                    Tror Sander var en enlig svale, og fordi han er nordmand.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Mon dog. Så ville praksis have ændret sig betydeligt.
                      Tror Sander var en enlig svale, og fordi han er nordmand.
                      Nye tider jo. Tror da at Khemdee eller Brems ville have godt af det. Tarik og Vestergaard er ikke i fysisk stand til det pt

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Nye tider jo. Tror da at Khemdee eller Brems ville have godt af det. Tarik og Vestergaard er ikke i fysisk stand til det pt
                        Østrøm er vek mest oplagt qua han er nordmand. Det er vel også den eneste man sådan for alvor kan have forhåbninger om slår igennem en dag. Jeg tror ikke på vi lejer noget ud, men det må også være et punkt på BW's liste at vi skal have lejet flere ud, særligt de unge.

                        Comment


                          #27
                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-solgt-eskesen
                          han har aldrig for alvor foldet det øjensynlige store talent ud.

                          Comment


                            #28
                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...haever-i-norge
                            på et tidspunkt lignede han en spiller med potientiale, men han er måske gået helt død.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Nye tider jo. Tror da at Khemdee eller Brems ville have godt af det. Tarik og Vestergaard er ikke i fysisk stand til det pt
                              Er der? Snak om nye tider, vil jeg sige indtil videre.

                              Men jeg er helt enig i at det kunne være givende for nogle af de unge. Hellere at de får spilletid ved udlejning end spiller reservebold her. Tror bare ikke på det sker.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Østrøm er vek mest oplagt qua han er nordmand. Det er vel også den eneste man sådan for alvor kan have forhåbninger om slår igennem en dag. Jeg tror ikke på vi lejer noget ud, men det må også være et punkt på BW's liste at vi skal have lejet flere ud, særligt de unge.
                                Og Khemdee.. Han er en løve i et bur hvis han ikke snart får spilletid

                                Comment

                                Working...
                                X