Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle -OB 20.3.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Der er konsekvent problemer ved Ivancevic-King. Der er alt for lidt forståelse, og jeg er nervøs hver gang, de er i den zone.

    Dejligt, at Tver tackler igennem.

    Jeg ved ikke, hvor man skal begynde ved det her hold og den her klub. Der er så meget at rydde op. Det giver snart ikke mening at skrive de samme ting om og om igen.

    Og nu 2-0.

    Vi rykker ned, hvis det her fortsætter.

    Jeg tror, man skal gentænke opstillingen og taktikken helt i første omgang for at sikre overlevelse.

    Comment


      #62
      OB rykker ned med det vi viser

      Comment


        #63
        Dilletantisk forsvarsarbejde, det er ja jammerligt.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #64
          Vi er kraftedme helt væk...at dommeren så skulle tvinges til at dømme 1. Division
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #65
            Så kommer han til at dømme os igen

            Comment


              #66
              Og med sikkerhed bliver intet ændret.
              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Floridon Se indlæg
                OB rykker ned med det vi viser
                Cholet-Pays de la Loire på Discovery+ - så er der da en chance for en god oplevelse i dag! ;-)

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                  Jep. Vi rykker ned i år gutter. Kan ikke se hvordan vi skal holde os oppe nu
                  Vi er lidt dag og nat. Men enig i at vi mangler bedre spillere, og de såkaldte forstærkninger er tvivlsomme

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Jeg tror, man skal gentænke opstillingen og taktikken helt i første omgang for at sikre overlevelse.

                    Tror du Alm gør det? Tror jeg nemlig ikke. Derfor skal han væk.

                    Og lige præcis der så vi hvorfor vi er så dårlige defensivt. Vejle spurgte i kontra og vi knækker fuldstændig over i to. Der er ingen balance i det her hold og vores defensive folk kommer til at se dårligere ud end de egentlig er.

                    En bedre træner havde allerede skiftet system og droppet flere af luksus spillere vi har.
                    Last edited by El New York; 20-03-2022, 15:20.

                    Comment


                      #70
                      Jeg ved simpelthen ikke hvad det er der er galt i OB. Men med de præstationer vi ser i flere kampe ville jeg være virkelig bekymret for om vi ville rykke op med det samme igen i tilfælde af nedrykning. Jeg synes vi er i nedrykningsfare selvom vi selv kan afgøre det.

                      Vi er et hold blottet for selvtillid og mangler det nødvendige held og ikke mindst de sejre der skal til for at give tro på det. De fleste kampe i år for os er endt i nedtur. Det virker som om det bliver selvforstærkende :(.

                      Comment


                        #71
                        Det var en halvleg som viste at der bruges kun en ordentlig portion aggressivitet (og en dommer som kæmper røven ud af buksen for at holde Vejle i Superligaen) om at rive vores hold i stykker
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          kunne vi for helvede ikke begynde at spille godt mod de andre bundhold - så kunne det være vi fik nogle sejre....det er jo komplet ligegyldigt at vi har spillet fornuftigt mod fck eller fcm eller aab - når det fører 0 sejre med sig.

                          Når det så er en direkte konkurrent så begynder vi at spille som en pose nødder igen...

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg


                            Tror du Alm gør det? Tror jeg nemlig ikke. Derfor skal han væk.
                            Er ret enig. Man kan i hvert fald konstatere, at han ikke har formået at bibringe holdet de mest simple automatismer. Vi har ikke et simpelt og indlært system at falde tilbage på når tingene ikke virker.

                            Comment


                              #74
                              Jeg er simpelthen nød til at tage en lille pause fra det her OB noget

                              Comment


                                #75
                                Jeg er som fan efterhånden også kommet til punktet, hvor jeg før glædede mig til kampdag fordi der var en god chance for sejr til at frygte vores kampdag fordi risikoen for at tabe fylder mere end chancen for at vinde. Det er super øv at have den følelse, når man brænder for sin klub.

                                Comment

                                Working...
                                X