Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Dejligt Fenger efterhånden har bidt sig fast. Utroligt det skulle tage så lang tid.

    En meget vigtig kamp i dag. Med en sejr kan vi tage et stort skridt mod overlevelse, men med et nederlag er vi sovset ind i lortet.
    En lille tanke her. Hvis vi taber i dag, bør Alm så ikke være fyringstruet? Han har i hvert fald ikke imponeret mig overhovedet. Tværtimod. Jeg ved godt materialet er middelmådigt for at sige det mildt, men det ændre ikke på flere taktiske fejldispositioner og vi laver ofte de samme fejl.
    Blot en lille tanke.
    Niksen. Selv hvis vi rykker ned skal vi holde fast i Alm i min optik. Magter ikke flere trænerskift. De gør ingen gavn har det tydeligt vist sig

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Niksen. Selv hvis vi rykker ned skal vi holde fast i Alm i min optik. Magter ikke flere trænerskift. De gør ingen gavn har det tydeligt vist sig
      Nu synes jeg ikke vi skifter træner så tit igen. Kent og JM havde masser af tid til at skabe et hold de ville. De lykkedes ikke og derfor fint ingen af dem er her mere.
      Omkring Alm. Nej, han skal ikke fyres. Holdet er i fremgang spillemæssigt. Når vi har noget som er tilnærmelsesvist sammenspillet defensivt, så skal vi nok levere til par.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Dejligt Fenger efterhånden har bidt sig fast. Utroligt det skulle tage så lang tid.

        En meget vigtig kamp i dag. Med en sejr kan vi tage et stort skridt mod overlevelse, men med et nederlag er vi sovset ind i lortet.
        En lille tanke her. Hvis vi taber i dag, bør Alm så ikke være fyringstruet? Han har i hvert fald ikke imponeret mig overhovedet. Tværtimod. Jeg ved godt materialet er middelmådigt for at sige det mildt, men det ændre ikke på flere taktiske fejldispositioner og vi laver ofte de samme fejl.
        Blot en lille tanke.
        Det har været diskuteret før og nej, jeg tror ikke Alm er truet i denne sæson med mindre man rykker ned. Jeg syntes klart at man kan se hvad det er man vil med holdet ligesom man i langt højrere grad end tidligere sidder på bolden og kommer frem til chancer og mål på den måde man gerne vil. At vi ikke har flere point er i alt for høj grad grundet personlige fejl og det skal der selvfølgelig ryddes op i men det er i højere grad Bjørns opgave at finde kvalitet .. KL og AJA kan man bare ikke træne mere op … Men de tre nye har dette forår til at vise at de kan være eller blive dygtige nok til top6 .. ellers må de skiftes ud..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...dringer-mod-ob
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #20
            Kløve simpelthen sorteret fra… Jo jo

            Comment


              #21
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-boldklub-ob-2
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment

              Working...
              X