Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt VB-OB

    FS skriver i dag at Aron er med i 19-mands truppen, men at han muligvis bliver sorteret fra igen. Det må dog betyde at han træner med igen og er stærkt på vej tilbage. Østrøm var med u19 i FCN hvor han spillede hb. Skaderne er de sædvanlige med Tarik, Vestergård, Ryan og Hyllegård der alle specialtrænede med "fysserne" og KL var ikke med ved lørdagens træning, ellers går de med denne start11'er.

    .........................HC
    Nico.........Tverskov...Mihajlo......King
    ....Okosun..................JJT
    Sabbi..........Jebali...............Sander
    ..................Max
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS skriver i dag at Aron er med i 19-mands truppen, men at han muligvis bliver sorteret fra igen. Det må dog betyde at han træner med igen og er stærkt på vej tilbage. Østrøm var med u19 i FCN hvor han spillede hb. Skaderne er de sædvanlige med Tarik, Vestergård, Ryan og Hyllegård der alle specialtrænede med "fysserne" og KL var ikke med ved lørdagens træning, ellers går de med denne start11'er.

    .........................HC
    Nico.........Tverskov...Mihajlo......King
    ....Okosun..................JJT
    Sabbi..........Jebali...............Sander
    ..................Max
    Glæder mig til at se Mihajlo ved siden af Tverskov. Han har uden tvivl modtaget meget efterkritik for sin indsats imod aab, men det er et fint signal at give ham chancen igen og vidner om, hvor pilen peger hen for de ældre alternativer

    Comment


      #3
      Skuffende med Sabbi i stedet for Breum

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Glæder mig til at se Mihajlo ved siden af Tverskov. Han har uden tvivl modtaget meget efterkritik for sin indsats imod aab, men det er et fint signal at give ham chancen igen og vidner om, hvor pilen peger hen for de ældre alternativer
        Jeg ville være uforstående for det hvis ikke Mihajlo skulle have genvalg. Ganske vist var det en "pose lidt blandede bolsjer" han leverede mod AaB, men der har sikker været lidt nervøsitet inden hans debut. Jeg noterer mig også at nyindkøb under Alm alle er gået direkte ind i starteren så jeg har stor tiltro til dem der komme ind udefra bare skal være bedre end dem vi har i forvejen


        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg ville være uforstående for det hvis ikke Mihajlo skulle have genvalg. Ganske vist var det en "pose lidt blandede bolsjer" han leverede mod AaB, men der har sikker været lidt nervøsitet inden hans debut. Jeg noterer mig også at nyindkøb under Alm alle er gået direkte ind i starteren så jeg har stor tiltro til dem der komme ind udefra bare skal være bedre end dem vi har i forvejen

          Tror også han kommer til at være mere sikker i sit udtryk med Tverskov ved sin side

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
            Skuffende med Sabbi i stedet for Breum
            Helt enig. Jeg håber det er for at holde ham varm (eller nok maksimalt lunken), så man kan skyde ham af i sommervinduet.

            Han kan så mange ting, men er bare én af dem der virkelig ikke bringer os fremad. Sammenholdt med en skyhøj løn.
            Det håber jeg ledelsen kan indse.

            Jeg har ingen forventninger til et resultat i dag. Egentlig vildt, når man ser på modstanderen, men der er jeg kommet til.
            I stedet forventer jeg, at man begynder at lappe på defensiven og undgå målgivende personlige fejl. Bare for at prøve det.

            Start fra bunden, og læg en sten af gangen. Vi er IKKE sikret fra nedrykning

            Comment


              #7
              Truppen:
              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-dagens-fight/
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Glæder mig til at se Mihajlo ved siden af Tverskov. Han har uden tvivl modtaget meget efterkritik for sin indsats imod aab, men det er et fint signal at give ham chancen igen og vidner om, hvor pilen peger hen for de ældre alternativer
                Selvfølgelig skal han ikke smides af efter en skidt kamp.
                Han skal have lov at spille alle de her kommende kampe i taberslutspillet, så har vi et grundlag at vurdere ham ud fra forud for næste sæson.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Helt enig. Jeg håber det er for at holde ham varm (eller nok maksimalt lunken), så man kan skyde ham af i sommervinduet.

                  Han kan så mange ting, men er bare én af dem der virkelig ikke bringer os fremad. Sammenholdt med en skyhøj løn.
                  Det håber jeg ledelsen kan indse.

                  Jeg har ingen forventninger til et resultat i dag. Egentlig vildt, når man ser på modstanderen, men der er jeg kommet til.
                  I stedet forventer jeg, at man begynder at lappe på defensiven og undgå målgivende personlige fejl. Bare for at prøve det.

                  Start fra bunden, og læg en sten af gangen. Vi er IKKE sikret fra nedrykning
                  Sabbi kan rigtig nok mange ting, og besidder en god fart, men han har bare en træls evne til alt for ofte at træffe den forkerte beslutning.
                  Jeg vil dog nok hellere have Breum ind på venstre kant hvis det er her han befinder sig bedst.

                  Ved Ikke om det er for at holde ham varm han spiller, eller det er frygten for at have 450.000-500.000kr/md siddende på bænken hvis han får plads ved siden af Kadrii.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Sabbi kan rigtig nok mange ting, og besidder en god fart, men han har bare en træls evne til alt for ofte at træffe den forkerte beslutning.
                    Jeg vil dog nok hellere have Breum ind på venstre kant hvis det er her han befinder sig bedst.

                    Ved Ikke om det er for at holde ham varm han spiller, eller det er frygten for at have 450.000-500.000kr/md siddende på bænken hvis han får plads ved siden af Kadrii.
                    Jeg ville også hellere bænke Sander. Han var usynlig sidst og selvom Sabbi ikke har et slutprodukt, så frygter Vejle ham mere pga fart.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Jeg ville også hellere bænke Sander. Han var usynlig sidst og selvom Sabbi ikke har et slutprodukt, så frygter Vejle ham mere pga fart.
                      På den anden side spillede Breum/Svendsen rigtig fin tilsammen. De var en trussel for modstandereren med deres sammenspil og sideskift.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                        Skuffende med Sabbi i stedet for Breum
                        Sabbi er tæt på enerverende at have på holdet. Mister bolden, træffer dårlige beslutninger. Ingen assists eller mål. Håber, han sælges til Østen eller USA til sommer og vi kan komme videre.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Sabbi kan rigtig nok mange ting, og besidder en god fart, men han har bare en træls evne til alt for ofte at træffe den forkerte beslutning.
                          Jeg vil dog nok hellere have Breum ind på venstre kant hvis det er her han befinder sig bedst.

                          Ved Ikke om det er for at holde ham varm han spiller, eller det er frygten for at have 450.000-500.000kr/md siddende på bænken hvis han får plads ved siden af Kadrii.
                          Jamen så Breum på venstre og Sander på højre. Sander ser nogle muligheder for at inkludere 9'eren, som sabbi end ikke er tæt på at se.

                          Men ja, som jeg har skrevet mange gange. Oftest er det dem med højest løn der spiller i ob. Uanset form. Og frygten, som du kalder det, for de dyre drenge på bænken, er sikkert en del af det der holder sabbi i start-11.

                          Hvor mange fra den normale start-11 havde agf sat på bænken sidst mod bif? 3-4 stk.? For at ryste posen.
                          Det ville jo aldrig ske hos os.

                          Comment


                            #14
                            Startopstilling:

                            HC
                            Mickelson Tverskov Ivancevic King
                            JJ Okosun
                            Jebali
                            Sabbi Fenger Svendsen
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Dejligt Fenger efterhånden har bidt sig fast. Utroligt det skulle tage så lang tid.

                              En meget vigtig kamp i dag. Med en sejr kan vi tage et stort skridt mod overlevelse, men med et nederlag er vi sovset ind i lortet.
                              En lille tanke her. Hvis vi taber i dag, bør Alm så ikke være fyringstruet? Han har i hvert fald ikke imponeret mig overhovedet. Tværtimod. Jeg ved godt materialet er middelmådigt for at sige det mildt, men det ændre ikke på flere taktiske fejldispositioner og vi laver ofte de samme fejl.
                              Blot en lille tanke.

                              Comment

                              Working...
                              X