Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 06.03.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Aron er bestemt god, men jeg ser Zeca som markant bedre.
    Aron er vel det man i Amerika kalder for en MVP - En spiller med stor værdi for holdet, men ikke nødvendigvis den store værdi i kroner/øre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Nu handler det jo ikke kom om antal, men kvaliteten på ens aktioner. Jeg syntes Aron er blevet en vigtig brik og klart har haft glæde af ny position og fast spilletid.
      Men jeg mener ikke han endnu er en top 6 6'er.
      Jeg skriver også antal vundne tacklinger og luftdueller .. det er ikke lang tid siden jeg hørte Aron lå helt i top der og markant foran de øvrige, og det er vel kvalitet i sig selv. Jeg vil helst ikke kloge mig på afleveringssuccen men jeg forestiller mig han ligger godt til der også. Muligvis ikke bedste spiller men mest værdifulde for holdet pt. hvis han kan finde niveauet igen.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        Aron er vel det man i Amerika kalder for en MVP - En spiller med stor værdi for holdet, men ikke nødvendigvis den store værdi i kroner/øre.
        Du blander rundt i det. En amerikansk MVP - i hvert fald i NBA - er næsten altid lønførende.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

          Aron er bestemt god, men jeg ser Zeca som markant bedre.
          Nu har Zeca været ude længe men Mediano Data havde i et afsnit en debat på Aron hvor han var placeret som nr. 1 eller to på mange parametre i forhold til hans placering. Bolderobninger, afspil, stop af modspiller osv… der var nok håndplukket i udvalget men datamæssigt vat han meget godt med ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
            Har Alm så karantæne i hvor mange kampe - eller er det kun spillere, som får karantæne?
            Alm må se kampen fra tribunen. Men så kan han bare hoppe løs:

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
              Har Alm så karantæne i hvor mange kampe - eller er det kun spillere, som får karantæne?
              To dage pga. tillægsstraf

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                To dage pga. tillægsstraf
                I mine øjne en helt håbløs magtdemonstration at gi en tillægsstraf.....for hvad at han står og hopper??
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...fter-udvisning

                  Forstår det ikke. Er AA nu ude for AaB- og Vejlekampen?
                  Det var ikke klog af AA efter den første gule og det kan vel ses som lidt provokerende selvom en stærk dommer ville vel have håndteret det på en anden måde. Men AA skal vel tage til efterretning at han gav dommeren muligheden. Men to kampe? Der er ja latterligt og skandaløst.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...fter-udvisning

                    Forstår det ikke. Er AA nu ude for AaB- og Vejlekampen?
                    Det var ikke klog af AA efter den første gule og det kan vel ses som lidt provokerende selvom en stærk dommer ville vel have håndteret det på en anden måde. Men AA skal vel tage til efterretning at han gav dommeren muligheden. Men to kampe? Der er ja latterligt og skandaløst.
                    Dobbeltstraf til Superliga-træner – Ekstra Bladet

                    Ja det er han

                    Comment


                      Det virker som en ret fjollet statuering.

                      Får dog næppe den store betydning. Alm kan vel give sine ordrer fra distance. Så længe han ikke går over til et femmandsforsvar og skifter JS ind som midterforsvarer…
                      Last edited by Jungledyret; 09-03-2022, 14:35.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...fter-udvisning

                        Forstår det ikke. Er AA nu ude for AaB- og Vejlekampen?
                        Det var ikke klog af AA efter den første gule og det kan vel ses som lidt provokerende selvom en stærk dommer ville vel have håndteret det på en anden måde. Men AA skal vel tage til efterretning at han gav dommeren muligheden. Men to kampe? Der er ja latterligt og skandaløst.
                        Det var ikke klogt nej, men hvor er det dog en overreaktion at skulle gøre mere ud af en sag der i forvejen var løbet lidt af sporet, fordi det røde kort mere er udtryk fra nærtagenhed fra dommeren end at Alm går over grænsen.
                        jeg kan godt forstå dommerstanden forsøger at stramme lidt an på folk som Bo H og guldglen som brokker sig for et godt ord over stort set alle halve episoder i kampen, men at alm provokere en anelse med kropslige bevægelser der hverken er krænkende eller andet kontroversielt, kan jeg ikke se skal straffes udover almindelige udvisninger for trænerbrok.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Det var ikke klogt nej, men hvor er det dog en overreaktion at skulle gøre mere ud af en sag der i forvejen var løbet lidt af sporet, fordi det røde kort mere er udtryk fra nærtagenhed fra dommeren end at Alm går over grænsen.
                          jeg kan godt forstå dommerstanden forsøger at stramme lidt an på folk som Bo H og guldglen som brokker sig for et godt ord over stort set alle halve episoder i kampen, men at alm provokere en anelse med kropslige bevægelser der hverken er krænkende eller andet kontroversielt, kan jeg ikke se skal straffes udover almindelige udvisninger for trænerbrok.
                          Uslu var simpelthen bare ikke opgaven voksen, håber aldrig nogen sinde han får lov at dømme en superliga kamp igen.

                          Han var jo helt rundt på gulvet i hele kampen.

                          Tænker han kan blive en fin middel serie dommer et eller andet sted, det er nok der hans niveau passer til.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...fter-udvisning

                            Forstår det ikke. Er AA nu ude for AaB- og Vejlekampen?
                            Det var ikke klog af AA efter den første gule og det kan vel ses som lidt provokerende selvom en stærk dommer ville vel have håndteret det på en anden måde. Men AA skal vel tage til efterretning at han gav dommeren muligheden. Men to kampe? Der er ja latterligt og skandaløst.
                            Helt enig i at det er latterligt og skandaløst fra dommeren og nu også disciplinærudvalgets side.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Helt enig i at det er latterligt og skandaløst fra dommeren og nu også disciplinærudvalgets side.
                              Jeg synes det tenderer et infantilt niveau fra disciplinærudvalgets side af. Der er altså noget helt galt i Danmark med vores dommeruddannelse og linje, måske derfor der ingen dygtige dommere er i DK, fordi de bliver bedømt forkert. Den her sag latterliggører dansk fodbold.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                                Jeg synes det tenderer et infantilt niveau fra disciplinærudvalgets side af. Der er altså noget helt galt i Danmark med vores dommeruddannelse og linje, måske derfor der ingen dygtige dommere er i DK, fordi de bliver bedømt forkert. Den her sag latterliggører dansk fodbold.
                                Det hjælper nok heller ikke, at de skal arbejde ved siden af. Dommerstanden er dårlig, og man retter op på det ved i hvert fald i en eller anden grad at gøre standen professionel.

                                Comment

                                Working...
                                X