Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 06.03.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Manden har ingen trænerlicens.
    Det bliver 120% sikkert ikke Festersen. Han er slet slet slet ikke det vi søger.
    Jeg kunne som Sheed også siger, godt se en udlænding i rollen da jeg tvivler vi kan finde den fornødende kvalitet i andedammen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det bliver 120% sikkert ikke Festersen. Han er slet slet slet ikke det vi søger.
      Jeg kunne som Sheed også siger, godt se en udlænding i rollen da jeg tvivler vi kan finde den fornødende kvalitet i andedammen
      Jeg tror heller ikke på Festersen, men jeg forventer da at det er en der både kan det der med data, og samtidig væren god træner der kan lave i specialøvelser og deltage i så mange træninger som muligt

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg tror heller ikke på Festersen, men jeg forventer da at det er en der både kan det der med data, og samtidig væren god træner der kan lave i specialøvelser og deltage i så mange træninger som muligt
        Hvad med ham der fynboen fra FCN?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg tror heller ikke på Festersen, men jeg forventer da at det er en der både kan det der med data, og samtidig væren god træner der kan lave i specialøvelser og deltage i så mange træninger som muligt
          Ja. Nu så jeg lige på aik's trænerstab. Deres ene assistent Andreas Janmyr kunne godt lyde som typen man søger. Som jeg kan læse om ham har han både en fortid som almindelig assistenttræner flere steder imens han har været matchanalytiker for det svenske fodboldforbund igennem den seneste årrække inden AIK hentede ham I januar sidste år.
          om vi kan vriste ham fri skal jeg ikke gøre mig klog på, men mon ikke Bjørn har tænkt en række emner igennem inden han fremlagde sin udtalelse. Han lød sgu næsten så konkret i den type der efterspørges at nogen er kraftigt i kikkerten.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Hvad med ham der fynboen fra FCN?
            Jeg har ikke meget kendskab til ham, udover at han rygtes som meget dygtig. Jeg aner ikke om han er i besiddelse af evner til til dataanalyse, som AA/BW efterspørger.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Ja. Nu så jeg lige på aik's trænerstab. Deres ene assistent Andreas Janmyr kunne godt lyde som typen man søger. Som jeg kan læse om ham har han både en fortid som almindelig assistenttræner flere steder imens han har været matchanalytiker for det svenske fodboldforbund igennem den seneste årrække inden AIK hentede ham I januar sidste år.
              om vi kan vriste ham fri skal jeg ikke gøre mig klog på, men mon ikke Bjørn har tænkt en række emner igennem inden han fremlagde sin udtalelse. Han lød sgu næsten så konkret i den type der efterspørges at nogen er kraftigt i kikkerten.
              Det lyder unægteligt som noget af det rigtige .. hatten af for dig hvis det bliver virkeligt
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Kunne ikke være mere uenig. Bernat i sammenligning med OC en glimrende målmand på samme tidspunkt i sin superliga karriere. Jeg er helt tryg ved ham og der er rigtig rigtig mange jeg så forlade klubben før ham. Jeg er helt sikker på at vi vil se ham vokse ydeligere over de næste par år

                Har du læst blandt kommentarerne på fb, en eller anden bebrejde HC for ikke at gå frem til bolden på 2-2 målet. Jeg har mere end svært ved at se at HC pånogen som helst måde kan have andel i sæsonens største hjerneblødning af en forsvarspiller.

                Har næsten lige så svært ved at se vi ville have nævneværdigt flere point med en anden målmand. Jeg vil endda påstå Tverskov har kostet minimum lige så mange point som HC.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Hvad mener du med Jebali? Synes han er vores bedste spiller og den som kan skabe balance især i situationer hvor vi bliver presset, da han arbejder offensivt og defensivt og er vel vores klogeste spiller som ved hvad holdet har brug for i hvilken situation. Han går forrest og kan også sende der rette signal når nødvendigt.
                  Sabbi spillede en god første halvleg men i anden da vores spil blev mere og mere rodet faldt ham mere og mere tilbage i den gamle sygdom med hovedløse aktioner.
                  Fenger havde også en god første halvleg men tabte niveau i anden halvleg men var allerede i sine tungeste minutter bedre end Bashkim i dag.
                  At vi tabte to point i dag ser i første lige i AAs ansvar i dag. Synes den disposition med den tremandklde passede ikke. I sted af det Aron tidligere på banen om at styrke midtbanen ville vel have været en bedre disposition.
                  Jeg mener, at Jebali, Frøkjær og Sabbi er vores bedste offensive spillere og samtidig er den største udfordring for hvordan vi gerne vil spille, fordi de på hver sin måde ikke passer ind.

                  Jebali varmer bolden for meget, trækker tempoet ned og er alt for ineffektiv.

                  Frøkjær leverer alt for svingende og med for stor fejlprocent.

                  Sabbi spiller som oftest for sig selv og løber direkte ind i blindgyden i de fleste situationer. Dertil kommer, at han har for dårlig spilforståelse i presspillet.

                  for at nævne nogle eksempler.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                    Jeg mener, at Jebali, Frøkjær og Sabbi er vores bedste offensive spillere og samtidig er den største udfordring for hvordan vi gerne vil spille, fordi de på hver sin måde ikke passer ind.

                    Jebali varmer bolden for meget, trækker tempoet ned og er alt for ineffektiv.

                    Frøkjær leverer alt for svingende og med for stor fejlprocent.

                    Sabbi spiller som oftest for sig selv og løber direkte ind i blindgyden i de fleste situationer. Dertil kommer, at han har for dårlig spilforståelse i presspillet.

                    for at nævne nogle eksempler.
                    enig med Andlox. Jebali og Tver er de eneste på holdet som for alvor er top 6 spillere. De andre er alt for ustabile i deres præstationer. Aron er en vigtig type så han er vores Zeca, bare ikke helt på grækerens niveau.

                    men Frø, JJT, Mickelson, Sabbi har det i glimt, men aldrig i flere kampe i træk.

                    breum og HC har potientiale og måske Østrøm.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                      Jeg mener, at Jebali, Frøkjær og Sabbi er vores bedste offensive spillere og samtidig er den største udfordring for hvordan vi gerne vil spille, fordi de på hver sin måde ikke passer ind.

                      Jebali varmer bolden for meget, trækker tempoet ned og er alt for ineffektiv.

                      Frøkjær leverer alt for svingende og med for stor fejlprocent.

                      Sabbi spiller som oftest for sig selv og løber direkte ind i blindgyden i de fleste situationer. Dertil kommer, at han har for dårlig spilforståelse i presspillet.

                      for at nævne nogle eksempler.
                      Er enig i hensigt af Sabbi og Frø. Og Jebali kunne vel også bruge mere kynisme i afslutninger. Men ellers synes det er Jebalis spilintelligens (sammen med Arons arbejdsraseri) som binder vores spil tilsammen. Jebali er den som kan bestemme tempoet i vores spil, kan berolige det eller sætte offensivt noget i gang. Og kan god leve med den en eller anden drejning med bolden fordi der følger mest en rigtig klog aktion/aflevering.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        enig med Andlox. Jebali og Tver er de eneste på holdet som for alvor er top 6 spillere. De andre er alt for ustabile i deres præstationer. Aron er en vigtig type så han er vores Zeca, bare ikke helt på grækerens niveau.

                        men Frø, JJT, Mickelson, Sabbi har det i glimt, men aldrig i flere kampe i træk.

                        breum og HC har potientiale og måske Østrøm.
                        Jeg er nu ikke sikker på at Aron er specielt meget ringere end Zeca. Jeg føler mig overbevist om at "vores Zeca" vinder flere tacklinger og luftdueller end "real-deal-Zeca" i FCK, det vil bestemt heller ikke undre mig om han løber flere meter i kamp. Der er selvf. flere parametre at måle på, men jævnbyrdig kamp vil jeg mene.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                          Har du læst blandt kommentarerne på fb, en eller anden bebrejde HC for ikke at gå frem til bolden på 2-2 målet. Jeg har mere end svært ved at se at HC pånogen som hat elst måde kan have andel i sæsonens største hjerneblødning af en forsvarspiller.

                          Har næsten lige så svært ved at se vi ville have nævneværdigt flere point med en anden målmand. Jeg vil endda påstå Tverskov har kostet minimum lige så mange point som HC.
                          Han er i al fald pt ikke i top-6 blandt superligaens målmænd. Men er enig i at han er værd at satse på, hvis han fortsat udvikler sig og lærer - hurtigt.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg er nu ikke sikker på at Aron er specielt meget ringere end Zeca. Jeg føler mig overbevist om at "vores Zeca" vinder flere tacklinger og luftdueller end "real-deal-Zeca" i FCK, det vil bestemt heller ikke undre mig om han løber flere meter i kamp. Der er selvf. flere parametre at måle på, men jævnbyrdig kamp vil jeg mene.
                            Aron er bestemt god, men jeg ser Zeca som markant bedre.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                              Aron er bestemt god, men jeg ser Zeca som markant bedre.
                              Enig. Zeca har et helt andet overblik over banen - både defensivt og offensivt. Han er i min optik én af de aller bedste spillere i suppen. Aron er en vigtig mand, men altså ikke på niveau med Zeca ( endnu)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg er nu ikke sikker på at Aron er specielt meget ringere end Zeca. Jeg føler mig overbevist om at "vores Zeca" vinder flere tacklinger og luftdueller end "real-deal-Zeca" i FCK, det vil bestemt heller ikke undre mig om han løber flere meter i kamp. Der er selvf. flere parametre at måle på, men jævnbyrdig kamp vil jeg mene.
                                Nu handler det jo ikke kom om antal, men kvaliteten på ens aktioner. Jeg syntes Aron er blevet en vigtig brik og klart har haft glæde af ny position og fast spilletid.
                                Men jeg mener ikke han endnu er en top 6 6'er.

                                Comment

                                Working...
                                X