Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 06.03.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

    Kan vi så ikke også få en ny målmand? Bernat er middelmådig at best.
    Er uenig. Han er ung og indtil vi skal i top 3 er han ok, og kan udvikles.
    Heller ikke let med Jørgen, AJA og KL som wingmænd.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

      Kan vi så ikke også få en ny målmand? Bernat er middelmådig at best.
      Bernat er en af de sidste jeg ville skifte.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

        Kan vi så ikke også få en ny målmand? Bernat er middelmådig at best.
        Kunne ikke være mere uenig. Bernat i sammenligning med OC en glimrende målmand på samme tidspunkt i sin superliga karriere. Jeg er helt tryg ved ham og der er rigtig rigtig mange jeg så forlade klubben før ham. Jeg er helt sikker på at vi vil se ham vokse ydeligere over de næste par år

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

          Der er meget få der forstår det røde kort. Mon ikke det er et forsøg værd at protestere.
          Tror jeg næppe vi gør. Det er sådan en dom der mere tyder på dårlig dømmekraft end han decideret dømmer fejlagtigt. Alm får et gult og provokerer tydeligvis efterfølgende. At 9 ud af 10 dommere så nok bare havde løftet pegefingeren i stedet for endnu et gult og dermed rødt er hvad det er, men mon ikke de bare tager den i en lukket efterkritik af kampen og ellers lader den stå. Jeg tror kun de omstøder i tilfælde hvor der soleklart er tale om en fejldom, som da jebali fik sit andet gule i efteråret for film i en situation, hvor det er tydeligt han både glider og bliver ramt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Tror jeg næppe vi gør. Det er sådan en dom der mere tyder på dårlig dømmekraft end han decideret dømmer fejlagtigt. Alm får et gult og provokerer tydeligvis efterfølgende. At 9 ud af 10 dommere så nok bare havde løftet pegefingeren i stedet for endnu et gult og dermed rødt er hvad det er, men mon ikke de bare tager den i en lukket efterkritik af kampen og ellers lader den stå. Jeg tror kun de omstøder i tilfælde hvor der soleklart er tale om en fejldom, som da jebali fik sit andet gule i efteråret for film i en situation, hvor det er tydeligt han både glider og bliver ramt.
            Så håber jeg de får etableret kommunikation til Søren Krogh for det må have været ham der satte Skjelvik ind på ny plads,
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

              Kan vi så ikke også få en ny målmand? Bernat er middelmådig at best.
              Jeg har fuld tillid til HC Bernat.
              Det er andre steder på banen vi mangler kvalitet.
              Jeg er også spændt på hvem vi får ind som assistent som erstatning for Feher.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Jeg har fuld tillid til HC Bernat.
                Det er andre steder på banen vi mangler kvalitet.
                Jeg er også spændt på hvem vi får ind som assistent som erstatning for Feher.
                Jeg tipper på Rasmus Festersen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Jeg tipper på Rasmus Festersen
                  Er han data analytiker?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Jeg tipper på Rasmus Festersen
                    Skal jeg sende dit mit nummer, for du må gerne overføre de penge du havde tænkt dig at spille det?

                    Det sker ikke.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Er han data analytiker?
                      Thjaaaa, han er da veluddannet (af en fodboldspiller) og kender til "Performanceoptimering".

                      Forventer ikke at en ny assistent skal indsamle data, validere dem og opsætte/opbygge en model, men udelukkende analysere/agere på de data, modellen spytter ud, så strategien følges. Til det tror jeg han passer godt ind. Samtidigt med, at jeg tror, han vil passe godt sammen med AA, BW og spillertruppen !

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                        Skal jeg sende dit mit nummer, for du må gerne overføre de penge du havde tænkt dig at spille det?

                        Det sker ikke.
                        Hvorfor er du så skråsikker ?

                        Er du RF ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Hvorfor er du så skråsikker ?

                          Er du RF ?
                          Manden har ingen trænerlicens.

                          Comment


                            Jeg syntes KL får rigeligt kritik. Han kommer sgu i vejen for meget, som jeg ser kampen, og får ryddet rigtig godt op i nogle farlige situationer der opstår pga. de mange boldtab i anden halvleg. Det er tydeligt at der sker noget med de to udskiftninger SDJ laver i pausen. Emil Bergren gør en kæmpe forskel. Pludselig kan SDJ holde i bolden og vende på os, hvor vi i første halvleg pillede den i næsten alle deres opspil. Sabbi gør rigtig meget godt i første halvleg, men laver for mere umulige auktioner i 2. halvleg, uden medspillere omkring til at samle op, da vi er faldet tilbage med alle kæder. Synes vi falder endnu mere da Sabbi går ud. Derefter lægger vi endnu mindre pres på deres forsvar og vi holder bolden i egne rækker i meget korte sekvenser.
                            Ved ikke hvad formålet med tremands bagkæde var. Der er sikkert nogle der kan forklare hvad vi kunne have fået ud af det... At det så blev Skjelvik i stedet for AJA, siger viser vidst bare at trænerstaben ikke ser de samme kampe som resten af os.

                            Comment


                              Det mest kuriøse ved gårsdagens nederlag er næsten, at det bekræfter (endnu) en af de mange OB-myter, som efterhånden udgør en lang liste. Tilføj selv:

                              1. Vi taber næsten altid, når vi er foran.
                              2. Vi har det svært i Haderslev.
                              3. Vi sætter altid hold i gang, som har været inde i en dårlig stime.
                              4. Vi har det godt mod de store hold
                              4b. Vi har det svært mod de store hold..
                              5. Vi har det godt mod de store hold i starten af sæsonen.
                              6. Hvis en spiller er i måltørke, så får han hul på bylden mod os.
                              7. Jebali er en big match-player.
                              8. Vores spillere udvikler sig ikke til det bedre i klubben.
                              9. Vi kan ikke holde en føring.

                              Der er masser af mere eller mindre varierende sandhed.

                              Når det så er sagt, så er der masser af positiver på den korte bane fra kampen i går. Rigtigt angribermål af Max, Kontrolleret afslutning af Sander, som vi godt nok har manglet længe, når Bashkims tordenhammer har ramt ved siden af skiven gang på gang. Så er der så masser af andet at arbejde på, men i mine øjne går udviklingen den rigtige vej trods de pauvre resultater. Der er noget fundamentalt under forandring, og det kan man ikke forvente afspejles på banen med så kort varsel.

                              Når det så er sagt, så er jeg som de fleste andre affundet med, at 2 point i de tre kampe er forventeligt, men ikke ønskværdigt. Det er okay, at man stiller større krav til OB, og det er okay, at man er voldsomt frustreret.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                                Manden har ingen trænerlicens.
                                Det havde f.eks. Rasmus Würtz heller ikke, da han blev assistent i AaB, men det kan jo hurtigt opnås, også for Festersen. Og sådan som de har beskrevet rollen, lyder det jo ikke som en klassisk assistenttræner man leder efter ligefrem, så det kan jo godt være en med en lidt anden baggrund.

                                Jeg ser så overhovedet heller ikke Festersen som et match på den rolle. Jeg tænker vi skal udenfor landets grænser for at finde kandidaten, måske også udenfor Skandinavien.

                                Comment

                                Working...
                                X