Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i medier /podcasts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Du må mene Casper Nielsen…
    Som jeg nok vil mene blev væsentligt bedre i OB, det samme gælder, JBL, RJL, Tverskov etc. De spillere der havde forudsætningerne til at blive gode fodboldspillere fra starten er ofte blevet det i OB. Så er der nogle svipsere i mellem, Helenius og AK står højt på listen i nyere tid.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Det er der...
      Holder resultatet hjem i parken så skal der ske noget. Ellers så kommer man ikke op og blander sig i toppen af dansk fodbold igen.
      ​​​​​
      ​​​​​​Mit bud er Red Bull koncernen kunne finde på at købe sig ind, de glippede i Brøndby og OB beliggende i Odense med oplandet og akademiet er oplagt, plus de også spiller en 433 dynamisk/fysisk spillestil etc.

      Så kan det sgu være vi får Yussuf Poulsen til Odense :-D
      Last edited by Striwetforlivet!; 16-08-2022, 21:55.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Holder resultatet hjem i parken så skal der ske noget. Ellers så kommer man ikke op og blander sig i toppen af dansk fodbold igen.
        ​​​​​
        ​​​​​​Mit bud er Red Bull koncernen kunne finde på at købe sig ind, de glippede i Brøndby og OB beliggende i Odense med oplandet og akademiet er oplagt, plus de også spiller en 433 dynamisk spillestil etc.

        Så kan det sgu være vi får Yussuf Poulsen til Odense :-D
        Vi hellere spille første division med Hemme som sports chef og Poul Hansen som træner end at OB bliver købt af en eller anden ligegyldig kapital fond...

        Håber Red Bull var en joke, du ved godt der ville betyde navneskift til Redbull Odense og hvide og røde, jeg gentager RØDE spillerdragter.

        Hvis man er villig til det, så kan man jo ligeså godt vælge at holde med er helt andet hold

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Holder resultatet hjem i parken så skal der ske noget. Ellers så kommer man ikke op og blander sig i toppen af dansk fodbold igen.
          ​​​​​
          ​​​​​​Mit bud er Red Bull koncernen kunne finde på at købe sig ind, de glippede i Brøndby og OB beliggende i Odense med oplandet og akademiet er oplagt, plus de også spiller en 433 dynamisk/fysisk spillestil etc.

          Så kan det sgu være vi får Yussuf Poulsen til Odense :-D
          Red Bull Odense eller FC Thorborg. Lyder lige utiltalende. Men noget skal ske hvis vi ikke skal se ind i en fremtid fyldt med middelmådighed og der under

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

            Vi hellere spille første division med Hemme som sports chef og Poul Hansen som træner end at OB bliver købt af en eller anden ligegyldig kapital fond...

            Håber Red Bull var en joke, du ved godt der ville betyde navneskift til Redbull Odense og hvide og røde, jeg gentager RØDE spillerdragter.

            Hvis man er villig til det, så kan man jo ligeså godt vælge at holde med er helt andet hold
            Har du et bedre forslag? Det der sker lige nu inde i parken, det giver FCK 10 gange OBs sportslige budget. Du kan ikke konkurrere med det der. De Europa penge der kommer ind smadrer fodbolden fuldstændigt så kan du vælge og konkurrere, på en anden måde eller blive smadret. Og vælger du og sige nej til det, så har det konsekvenser ikke kun for OB men for samtlige hold der ligger under OB i øens hold samarbejdet. Du kan ikke konkurrere medmindre du finder en måde at finansiere tingene på og det bliver kun dyrere herfra, jeg bryder mig ikke om at fodbolden skal være sådan, og det er decideret skamfuldt at det er fynboer, der har været med til at presse det derud, men det er sådan.

            Og når man kigger på OBs ageren over de seneste 5 år så er det tydeligt det man sigter efter, selv spillestil en giver mening hvis du ser den i lyset af et salg til Red Bull koncernen.

            Opbygningen af akademiet
            Implementering af spillestil
            Ansættelse af BW, det kunne være det er derfor han har sagt ja til det job, fordi det har været præsenteret for ham at der ligger et salg og venter.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Red Bull Odense eller FC Thorborg. Lyder lige utiltalende. Men noget skal ske hvis vi ikke skal se ind i en fremtid fyldt med middelmådighed og der under
              Fc Thorborg er ærlig talt værre fordi det er en langsom død. Jeg synes dog man skal forhandle med dem om spillerdragter og også gerne navnet. Rø' tyr - Odense Boldklub af 1887.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Red Bull Odense eller FC Thorborg. Lyder lige utiltalende. Men noget skal ske hvis vi ikke skal se ind i en fremtid fyldt med middelmådighed og der under
                Var der ikke også noget med at BW skulle finde en samarbejdsklub i udlandet?

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Har du et bedre forslag? Det der sker lige nu inde i parken, det giver FCK 10 gange OBs sportslige budget. Du kan ikke konkurrere med det der. De Europa penge der kommer ind smadrer fodbolden fuldstændigt så kan du vælge og konkurrere, på en anden måde eller blive smadret. Og vælger du og sige nej til det, så har det konsekvenser ikke kun for OB men for samtlige hold der ligger under OB i øens hold samarbejdet. Du kan ikke konkurrere medmindre du finder en måde at finansiere tingene på og det bliver kun dyrere herfra, jeg bryder mig ikke om at fodbolden skal være sådan, og det er decideret skamfuldt at det er fynboer, der har været med til at presse det derud, men det er sådan.

                  Og når man kigger på OBs ageren over de seneste 5 år så er det tydeligt det man sigter efter, selv spillestil en giver mening hvis du ser den i lyset af et salg til Red Bull koncernen.

                  Opbygningen af akademiet
                  Implementering af spillestil
                  Ansættelse af BW, det kunne være det er derfor han har sagt ja til det job, fordi det har været præsenteret for ham at der ligger et salg og venter.
                  Om FCK har 3 eller 10 gange så stort et budget kan til nærmelsesvis være ligegyldigt hvis de ikke kan finde ud af at bruge dem .. og slet ikke så længe OB ikke kan … og der er trods alt en grænse for hvor gode spillere man kan hive til Danmark og Suppen …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Fc Thorborg er ærlig talt værre fordi det er en langsom død. Jeg synes dog man skal forhandle med dem om spillerdragter og også gerne navnet. Rø' tyr - Odense Boldklub af 1887.


                    Jeg tror dog hellere jeg vil spille i 1. Div end blive en Red Bull klub. Jeg har ikke set noget fra andre RB klubber der tiltaler mig. Men jeg kan da godt se at det ville være den nemme vej til succes. Men så er det jo ikke OB der får succes.
                    Så er det bare et nyt hold der spiller på OBs gamle baner i Ådalen

                    Der må findes andre derude der gider at lege med Thorborg end lige dem

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Var der ikke også noget med at BW skulle finde en samarbejdsklub i udlandet?
                      Jo. I et eller andet omfang. Men det kan jo være på mange forskellige måder

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                        Jeg tror dog hellere jeg vil spille i 1. Div end blive en Red Bull klub. Jeg har ikke set noget fra andre RB klubber der tiltaler mig. Men jeg kan da godt se at det ville være den nemme vej til succes. Men så er det jo ikke OB der får succes.
                        Så er det bare et nyt hold der spiller på OBs gamle baner i Ådalen

                        Der må findes andre derude der gider at lege med Thorborg end lige dem
                        Jeg tror det blir RT O'ense. Fordi der skal nok sidde en stamme af fans der følger OB ned i 1 division, jeg har selv set Stig Tøfting og en rædderlig Mwape Miti spille os derned ude på atletikstadionet men langt de fleste fodboldfans, inklusive mig selv, vil gerne have at deres hold har bare noget succes. Hvis der skal være en fodboldklub i Odense også om 10-20 år så skal man finde ud af hvordan man vil blive succesfuld, ellers så er man 9'er eller 13'er lige om lidt.

                        Og det koster en masse penge og jeg kan ikke se hvorfor der er nogle "rigmænd" der skulle være interesseret i at spytte penge i OB. Der er jo altså ikke fordi man køber en masse kompetence og know how, det skal komme udefra, og det er det de koncerner kommer med.

                        ​​​​​Jeg tror ikke det ville være en nem vej til succes, men man ville nok kunne mønstre noget mere konkurrence end man kan nu, der skal så heller ikke så meget til :-D

                        Jeg tror at man vil kunne føre byen og øens hold lige over, sådan nogen som os vil måske slå os lidt i skindet, men ungerne der render rundt ude på stadion vil elske når Yussuf Poulsen løber ned og sender den ind og hiver mesterskabet til Odense. Halvdelen af det her forum vil gå amokka, lige indtil man præsenterer en duelstærk 6'er ala Djemba-Djemba, skal vi vædde?
                        ​​​​​​

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Jeg tror det blir RT O'ense. Fordi der skal nok sidde en stamme af fans der følger OB ned i 1 division, jeg har selv set Stig Tøfting og en rædderlig Mwape Miti spille os derned ude på atletikstadionet men langt de fleste fodboldfans, inklusive mig selv, vil gerne have at deres hold har bare noget succes. Hvis der skal være en fodboldklub i Odense også om 10-20 år så skal man finde ud af hvordan man vil blive succesfuld, ellers så er man 9'er eller 13'er lige om lidt.

                          Og det koster en masse penge og jeg kan ikke se hvorfor der er nogle "rigmænd" der skulle være interesseret i at spytte penge i OB. Der er jo altså ikke fordi man køber en masse kompetence og know how, det skal komme udefra, og det er det de koncerner kommer med.

                          ​​​​​Jeg tror ikke det ville være en nem vej til succes, men man ville nok kunne mønstre noget mere konkurrence end man kan nu, der skal så heller ikke så meget til :-D

                          Jeg tror at man vil kunne føre byen og øens hold lige over, sådan nogen som os vil måske slå os lidt i skindet, men ungerne der render rundt ude på stadion vil elske når Yussuf Poulsen løber ned og sender den ind og hiver mesterskabet til Odense. Halvdelen af det her forum vil gå amokka, lige indtil man præsenterer en duelstærk 6'er ala Djemba-Djemba, skal vi vædde?
                          ​​​​​​
                          Jeg kan ikke se OB blive en RB klub. Så næppe den store grund til at vædde

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Om FCK har 3 eller 10 gange så stort et budget kan til nærmelsesvis være ligegyldigt hvis de ikke kan finde ud af at bruge dem .. og slet ikke så længe OB ikke kan … og der er trods alt en grænse for hvor gode spillere man kan hive til Danmark og Suppen …
                            Jeg tror det er de færreste der er klar over hvor priviligeret vi har været i dansk fodbold over hvor dårlig FCK har været til at drive en fodboldklub. Der er mange lande rundt om i Europa hvor det er det samme hold der har vundet 8-9 af de sidste 10 mesterskaber og det bliver ikke ved med at være sådan i Danmark hvis det fortsætter. Og det har konsekvenser, fodboldklubber lukker og slukker rundt om på kontinentet og det er jo så det man risikerer og det er jo altså ikke bare superliga-holdet, der er mange klubber nedenunder der er afhængige af OBs resultater.



                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg kan ikke se OB blive en RB klub. Så næppe den store grund til at vædde
                              Det er også fair nok. Men som sagt, de penge der skal investeres i OB er mange, der er ikke noget stort afkast, det kan godt værre at det ikke bliver Red Bull, men så bliver det en anden kæde af klubber, fordi det er måden at komme uden om mange af
                              ​​udgifterne på.

                              Og det her kan jeg virkelig ikke lide at skulle sige, men hvis vi skal ind i sådan en kæde, så foretrækker jeg red bull fremfor et eller andet lyssky foretagende med en kroatisk ejer der ejer en championship klub, en polsk klub og en amerikansk og som lige skal prøve noget money ball af, der virker RB koncernen til at have bedre styr på sine ting. Og det kunne nok være meget sundt for OB.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Tror jeg skal korrigere, hvad jeg skrev. Tror egentligt jeg mener : alt for få er blevet bedre af at komme til OB. Jeg har en klar fornemmelse af, at alt for mange spillere går i stå. De bliver i hvert fald for sjældent bedre. Casper Larsen blev bedre. Jeg synes f.eks. Ikke Tverskov er blevet væsentligt bedre i OB. Er Michelson blevet bedre? Nej. Sabbi. Nej. Er Sander? Nej. Er Okusun. Nej.
                                Du har ret i, at man har været alt for “god” til at hente over the Hill spillere, som er startet deres nedtur i OB. Men jeg synes stadig at det er lykkedes alt for lidt med at udvikle spillere, der er kommet til.
                                Det kan du godt have ret i... "er blevet dårligere" er også en ret bredt favnende formulering.
                                Men jeg er helt på linje med dig, der er simpelthen alt for mange hvor der ikke er præsteret på det niveau der er forventeligt og nødvendigt, eller som de har vist tidligere.
                                Det sidste er jeg særdeles enig i. Og det er et af de store problemer for en klub, hvor udvikling og salg skal være en grundpille for at klubben kan drives som man har ambitioner om.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X