Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i medier /podcasts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


    Jeg har på fornemmelsen, at BW har sagt "ja tak" til et andet projekt præsenteret under ansættelsessamtalerne end hvad der reelt arbejdes efter længere oppe i OSE.

    Han kom jo fra en svensk topklub med et stadion større end Parken og et snit på 20.000 tilskuere på hjemmebane... så der må da virkelig have været noget meget "attraktivt", der har lokket ham væk...
    Jeg er meget enig, hvorfor skulle han sige ja til det her? Han havde jo et job som direktør i en veldrevet klub. Måske har han ladet sig forblinde af at OB er ejet af en milliardær, han vidste så ikke at pengene sidder godt fast hos ejeren. Ved godt at BW har givet udtryk for at han gerne ville "tættere" fodbolddelen.
    BW får ikke svært ved at finde et andet job, det jeg frygter er hvem der skal tage over efter ham. Nå ja vi har jo Erik Laumand eller Thomas Christensen i bestyrelsen, så det skal nok gå alt sammen

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
    https://www.tv2fyn.dk/nyheder/03-08-...4-5d48e2957660

    med kommentar fra BW og Martin Davidsen - ikke så meget nyt, men “spændende” at BW ikke rigtig forholder sig til kritikken

    Jeg har på fornemmelsen, at BW har sagt "ja tak" til et andet projekt præsenteret under ansættelsessamtalerne end hvad der reelt arbejdes efter længere oppe i OSE.

    Han kom jo fra en svensk topklub med et stadion større end Parken og et snit på 20.000 tilskuere på hjemmebane... så der må da virkelig have været noget meget "attraktivt", der har lokket ham væk...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Bw udtaler at det ikke er i OBs hænder at få flere tilskuere på stadion, og at flere kommer lige så meget for oplevelsen.
    Tja Bjørn resultater skaber vel beviseligt flere tilskuere. Det kan godt være at nogle børn og unge kommer på stadion for oplevelser udover spillet, bla min datter på 7. Jeg håber da at langt de fleste går op i det sportslige frem for happy hour, og andet underholdning. Hvis jeg vælger at blive væk fra stadion, så gør ungen jo også. Så jo Bjørn det er i høj grad i jeres hænder, hvor mange tilskuere i vil have. Er der ikke nogen i OB som tager ansvar ?
    Enig. En forfærdelig udtalelse at komme. Som du siger. Vil man bare ligge ansvaret fra sig

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
    https://www.tv2fyn.dk/nyheder/03-08-...4-5d48e2957660

    med kommentar fra BW og Martin Davidsen - ikke så meget nyt, men “spændende” at BW ikke rigtig forholder sig til kritikken
    Bw udtaler at det ikke er i OBs hænder at få flere tilskuere på stadion, og at flere kommer lige så meget for oplevelsen.
    Tja Bjørn resultater skaber vel beviseligt flere tilskuere. Det kan godt være at nogle børn og unge kommer på stadion for oplevelser udover spillet, bla min datter på 7. Jeg håber da at langt de fleste går op i det sportslige frem for happy hour, og andet underholdning. Hvis jeg vælger at blive væk fra stadion, så gør ungen jo også. Så jo Bjørn det er i høj grad i jeres hænder, hvor mange tilskuere i vil have. Er der ikke nogen i OB som tager ansvar ?

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
    https://www.tv2fyn.dk/nyheder/03-08-...4-5d48e2957660

    med kommentar fra BW og Martin Davidsen - ikke så meget nyt, men “spændende” at BW ikke rigtig forholder sig til kritikken
    Martin Davidsen siger det jeg har tænkt længe. Det er dejligt fordi der er vel en lille chance for at BW og/eller NT lytter til MD, da han længe har været positiv og troet/ håbet på de ting klubben har gjort gennem de seneste år.
    uden at jeg ved det, så kunne må håbe der blev lyttet mere til MD end det signal der er i at vende ryggen til spillerne.

    Leave a comment:


  • neverland
    replied
    https://www.tv2fyn.dk/nyheder/03-08-...4-5d48e2957660

    med kommentar fra BW og Martin Davidsen - ikke så meget nyt, men “spændende” at BW ikke rigtig forholder sig til kritikken
    Last edited by neverland; 04-08-2022, 08:50.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Man skulle næsten tro at bysbarnet HCA havde nutidens OB i tankerne, da han skrev "Kejserrns nye klæder"

    Hvem vil/kan/tør fortælle NT sandheden !
    Jeg er ret sikker på at BW kæmper en brav kamp for at få NT til at forstå det.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Man skulle næsten tro at bysbarnet HCA havde nutidens OB i tankerne, da han skrev "Kejserrns nye klæder"

    Hvem vil/kan/tør fortælle NT sandheden !

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08-01-ligegyldige-ob

    Hvor har han dog desværre bare ret.
    Men begår også den klassiske retoriske fejl/Indtræder i det retoriske paradoks.

    "OB er så ligegyldige at jeg har valgt dedikere en hel blog til hvorfor OB er ligegyldige". Hvis OB var så ligegyldige så havde han ikke skrevet den blog og understreget sin egen pointe.

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Desværre.... han beskriver det jo alt alt for godt
    Ja mange kan se det, men ikke dem som kan ændre noget desværre

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08-01-ligegyldige-ob

    Hvor har han dog desværre bare ret.
    Desværre.... han beskriver det jo alt alt for godt

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08-01-ligegyldige-ob

    Hvor har han dog desværre bare ret.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Enig, men det er først nu det er gået op for SFÅ. Der et naturligvis gode grunde til at de er positive, men det kan virke naivt.
    Og så synes jeg efterhånden, at Stasiak er ved at være for lalleglad omkring sin evige optimisme til kommende kamp. Lige meget hvor skidt det går og har gået, mener han at OB har gode chancer for at vinde næste kamp. Det har de IKKE ;o)

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Hvis man har læst med på Forum de sidste 3 måneder (det rækker) men man kunne også bare have læst et par måneder for 6 år siden, så behøver man ikke høre nyeste afsnit af SFÅ. Alle pointer er formuleret her på Forum de sidste tre måneder. Tankevækkende….
    Enig, men det er først nu det er gået op for SFÅ. Der et naturligvis gode grunde til at de er positive, men det kan virke naivt.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Hvis man har læst med på Forum de sidste 3 måneder (det rækker) men man kunne også bare have læst et par måneder for 6 år siden, så behøver man ikke høre nyeste afsnit af SFÅ. Alle pointer er formuleret her på Forum de sidste tre måneder. Tankevækkende….

    Leave a comment:

Working...
X