Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCK-OB, 20/2, kl. 18, Parken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Fem nye og Jebali på ny plads i startopstillingen i forhold til hvordan man sluttede af i efteråret …
    Vi brugte træningslejret om at finpudse og justere lidt... ;-)
    Last edited by andlox; 20-02-2022, 17:56.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Må være én af den eneste der ikke forstår hvorfor folk er så hyped på Fenger. Synes ikke han har bidraget med noget i laaaang tid. Glæder mig til at Hyllegaard er tilbage
      Fordi Fenger er holdets bedste første forsvar.

      Bk har et højre topniveau, men der er længe siden

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Fem nye og Jebali på ny plads i startopstillingen i forhold til hvordan man sluttede af i efteråret …
        Jeg er dog mere rolig nu hvor SønderjyskE og Vejle tabte og Nordsjælland er bagud med to, så kan vi risikofrit prøve noget nyt.

        Comment


          #94
          Imponerende OB kulisse. WOW

          Comment


            #95
            Ja det er flot. Så skal vi da lige have præsenteret alle de nye FCK spillere. Fløjt dog kampen i gang! Uproffesionelt når klokken allerede nu er 2 min over tid

            Comment


              #96
              Sådan Tverskov! Hånden godt ned i shortsne inden du giver hånd til dommer og Boilesen - det er old school! :-P

              Comment

              Working...
              X