Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Joel King
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig. Er han iøvrigt ikke den første australier i OB?
- Likes 1
Comment
-
Klasse! Velkommen til! Rigtig vigtigt at der sker noget på den position. Så skal Skjelvik tage op kampen og steppe op eller tage plads på bænken"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Kontrakt til sommer 2025. Fra OB.dk: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/joel-king-skifter-til-ob/
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægKontrakt til sommer 2025. Fra OB.dk: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/joel-king-skifter-til-ob/
Comment
-
Velkommen til! Welcome Joel King.
Det lyder unægteligt spændende. Nu skal både han - og Mihajlo ud og bevise, at ledelsen, der har givet os Koval, Kryger og Kirkeskov; Skogseid, Sturød og Sjelvik, godt kan ramme rigtigt i rekruttering. Mere end de har gjort de sidste 10 år.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 4
Comment
-
Det virker som en god handel. Jeg bider mærke i, at vi nu har to meget angrebsivrige og bevægelige backs i NM (som lige skulle overbevise mig; han har set stærk ud sluttelugt) og den nye australier - i hvert fald ud fra hvordan han er beskrevet.
JS er simpelthen for sløv, og jeg tror - og håber - den nye australier går direkte ind. Brems må man kigge på at udleje.
Det ser godt ud. Vores 4-2-3-1 kræver ekstremt løbevillige backs, der skal dække et stort område. Særligt med så mange luksusspillere helt fremme.
Comment
-
Frøkjær er væk. Næste transfervindue som seneste er jeg overbevist om. Mere har jeg ikke nu.
Jeg var ikke så brugbar denne gang desværre
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægVelkommen til! Welcome Joel King.
Det lyder unægteligt spændende. Nu skal både han - og Mihajlo ud og bevise, at ledelsen, der har givet os Koval, Kryger og Kirkeskov; Skogseid, Sturød og Sjelvik, godt kan ramme rigtigt i rekruttering. Mere end de har gjort de sidste 10 år.
MvH ChrisOB
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Og i samme årrække har selvsamme ledelse givet os Utaka, Traore, Ruud, Junior, Bechara, Bolaños, GIslason, Marcus P, Skulason, Leeuwin, Thrandarson.... Men sådan er der jo så meget....
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
Comment