Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Joel King

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    King fik de sidste minutter i Australiens testkamp mod New Zealand. Ligner umiddelbart han stadig er andetvalg på venstrebacken og ligger lunt i svinget til at komme til VM.
    1,7 mill i kassen og videre til vinter. Så kan vi finde en konkurrent til AA næste sommer

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      1,7 mill i kassen og videre til vinter. Så kan vi finde en konkurrent til AA næste sommer
      En udlejning til Næstved efter VM kunne vel være en mulighed medmindre der er udenlandske klubber der byder på ham. Men ja Aske har overhalet både ham, Skelvik og Brems indenom.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        En udlejning til Næstved efter VM kunne vel være en mulighed medmindre der er udenlandske klubber der byder på ham. Men ja Aske har overhalet både ham, Skelvik og Brems indenom.
        Tror både for ham og os at det er bedre at han helt forlader OB

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Tror både for ham og os at det er bedre at han helt forlader OB
          Fuldstændig enig. Dog synes jeg ikke helt det er et fejlskud med ham, han har helt klart ikke niveauet til superligaen, men hvis man har vurderet at Aske var på vej og han primært er hentet til backup, så er det udmærket at vi går i nul på det der. Mon ikke der er en australsk klub der er parat til at betale lidt for ham efter VM?

          ​​​​​

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Fuldstændig enig. Dog synes jeg ikke helt det er et fejlskud med ham, han har helt klart ikke niveauet til superligaen, men hvis man har vurderet at Aske var på vej og han primært er hentet til backup, så er det udmærket at vi går i nul på det der. Mon ikke der er en australsk klub der er parat til at betale lidt for ham efter VM?

            ​​​​​
            Han er da ene og alene købt for at kunne sælge ham efter VM .. købe billigt og sælge dyrere .. BW style .
            kunne han så presse Skjelvik eller gøre det bedre ville det jo ikke gøre noget ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Han er da ene og alene købt for at kunne sælge ham efter VM .. købe billigt og sælge dyrere .. BW style .
              kunne han så presse Skjelvik eller gøre det bedre ville det jo ikke gøre noget ..
              Jeg tror ikke en skid på det der. Da man købte King var de end ikke kvalificeret til VM. King er hentet ind på en 4årig kontrakt, fordi man har forventet han kunne gå ind og styrke truppen og kaste mange millioner af sig som etableret spiller i OB og på landsholdet. Vi henter sgu ikke spillere ind for de måske kan redde et par millioner hjem med en slutrundedeltagelse som yderste mandat. Han er et fejlskud af rang og det er kun en lille trøst at han så trods alt nok redder et par millioner hjem med sin deltagelse ved VM. Til gengæld betaler vi stadigvæk hans løn hver eneste måned og han er jo intet værd i den henseende. Han er jo kun i truppen i tilfælde af vi mangler enten Jørgen, Aske eller en midtstopper.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Jeg tror ikke en skid på det der. Da man købte King var de end ikke kvalificeret til VM. King er hentet ind på en 4årig kontrakt, fordi man har forventet han kunne gå ind og styrke truppen og kaste mange millioner af sig som etableret spiller i OB og på landsholdet. Vi henter sgu ikke spillere ind for de måske kan redde et par millioner hjem med en slutrundedeltagelse som yderste mandat. Han er et fejlskud af rang og det er kun en lille trøst at han så trods alt nok redder et par millioner hjem med sin deltagelse ved VM. Til gengæld betaler vi stadigvæk hans løn hver eneste måned og han er jo intet værd i den henseende. Han er jo kun i truppen i tilfælde af vi mangler enten Jørgen, Aske eller en midtstopper.
                Meget enig. Men for en god ordens skyld fik han kun 3,5 år
                Jeg tror dog at der er mulighed for at breake even på ham og han var jo også med til at få Skjelvik op i gear(fra 1. til 2. dog)

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Meget enig. Men for en god ordens skyld fik han kun 3,5 år
                  Jeg tror dog at der er mulighed for at breake even på ham og han var jo også med til at få Skjelvik op i gear(fra 1. til 2. dog)
                  Jørgens gear blev sat op fra første til andet, da Joel kostede ham den sikre startplads. Herefter er det sat i fri- eller bakgear og han holder nu placeret i nødsporet både i fht. vb og cf

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Jeg tror ikke en skid på det der. Da man købte King var de end ikke kvalificeret til VM. King er hentet ind på en 4årig kontrakt, fordi man har forventet han kunne gå ind og styrke truppen og kaste mange millioner af sig som etableret spiller i OB og på landsholdet. Vi henter sgu ikke spillere ind for de måske kan redde et par millioner hjem med en slutrundedeltagelse som yderste mandat. Han er et fejlskud af rang og det er kun en lille trøst at han så trods alt nok redder et par millioner hjem med sin deltagelse ved VM. Til gengæld betaler vi stadigvæk hans løn hver eneste måned og han er jo intet værd i den henseende. Han er jo kun i truppen i tilfælde af vi mangler enten Jørgen, Aske eller en midtstopper.
                    Han er vidst i øvrigt heller ikke hentet af BW, men af Hemme. Så det har næppe været en BW plan heller, at hente ham, få ham til VM og så skyde ham af.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                      Han er vidst i øvrigt heller ikke hentet af BW, men af Hemme. Så det har næppe været en BW plan heller, at hente ham, få ham til VM og så skyde ham af.
                      Sportsudvalget har sandsynligvis set penge her, så mon ikke det har haft en vis indflydelse på at han blev hentet.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                        Sportsudvalget har sandsynligvis set penge her, så mon ikke det har haft en vis indflydelse på at han blev hentet.
                        Jo det tror jeg da helt klart de har. Alle drømmer om endnu en Nenad Novakovic

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          1,7 mill i kassen og videre til vinter. Så kan vi finde en konkurrent til AA næste sommer
                          Jeg læste det som "1,7 mil i kassen og videre til Inter", og tænkte "Det er måske lige ambitiøst nok"
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                            Jeg læste det som "1,7 mil i kassen og videre til Inter", og tænkte "Det er måske lige ambitiøst nok"

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                              Jeg læste det som "1,7 mil i kassen og videre til Inter", og tænkte "Det er måske lige ambitiøst nok"
                              Tror da ellers han vil passe godt til dem

                              https://fcinter.fi/



                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                                Jeg læste det som "1,7 mil i kassen og videre til Inter", og tænkte "Det er måske lige ambitiøst nok"
                                Hvis du kniber øjnene nok sammen og vinden er i den rette retning, så kunne han godt ligne en Zanetti.

                                Comment

                                Working...
                                X